Bekijk volle/desktop versie : Ik ga haar op youtube zetten



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

18-01-2007, 09:04
Weer een kandidaat om kapot te maken. Ik heb haar nog zo gezegd, als je ooit een vriendje hebt gehad dan kunnen wij geen relatie hebben. Maar nee hoor. Weer het standaard antwoord, 'jij bent mijn eerste, ik heb nog nooit een relatie gehad'. Nu, maanden later kom ik erachter dat ze wel zeker vriendjes heeft gehad. Wel meer als 1 dus. Maar ook deze ga ik flink afstraffen. Ik zal haar filmen en deze film de rest van haar leven voor haar houden. Misschien leert ze het nu wel af. Zodra ik haar heb gefilmt probeer ik het op Youtube en Yousendit zetten. En natuurlijk stuur ik het naar al haar vriendinnen en vrienden. Ik heb haar email gekraakt dus ken al haar adressen. Ook haar 10 andere emails heb ik van wat zij dacht dat ik dat niet wist. Eens kijken of ze haar nu lesje leert.

18-01-2007, 09:05


twisted mind

en jij hebt nooit een vriendinnetje gehad en je bent nog maagd, yek

18-01-2007, 09:11
Wat een gemene man ben je dan, laat het verleden met rust. Als je van haar houdt ga je ervoor en anders moet je haar vertellen dat je teleurgesteld bent dat ze tegen je heeft gelogen. Laat de bestraffing over aan de machtige.

18-01-2007, 09:15
zet je wel de link hier op m.nl kunnen we ook genieten van jou sletje

18-01-2007, 09:16



Citaat door the man:
Weer een kandidaat om kapot te maken. Ik heb haar nog zo gezegd, als je ooit een vriendje hebt gehad dan kunnen wij geen relatie hebben. Maar nee hoor. Weer het standaard antwoord, 'jij bent mijn eerste, ik heb nog nooit een relatie gehad'. Nu, maanden later kom ik erachter dat ze wel zeker vriendjes heeft gehad. Wel meer als 1 dus. Maar ook deze ga ik flink afstraffen. Ik zal haar filmen en deze film de rest van haar leven voor haar houden. Misschien leert ze het nu wel af. Zodra ik haar heb gefilmt probeer ik het op Youtube en Yousendit zetten. En natuurlijk stuur ik het naar al haar vriendinnen en vrienden. Ik heb haar email gekraakt dus ken al haar adressen. Ook haar 10 andere emails heb ik van wat zij dacht dat ik dat niet wist. Eens kijken of ze haar nu lesje leert.


wat heeft ze gedaan??
iedereen heeft vriendjes gehad, geloof me

18-01-2007, 09:16

Citaat door Flasher:
zet je wel de link hier op m.nl kunnen we ook genieten van jou sletje



18-01-2007, 09:17

Citaat door koning2006:
wat heeft ze gedaan??
iedereen heeft vriendjes gehad, geloof me



jij ook he flikkertje..jij hebt ook vriendjes smeerlap

18-01-2007, 09:18

Citaat door Flasher:
jij ook he flikkertje..jij hebt ook vriendjes smeerlap


tezz 3lik..je lult teveel jongen, maar dan alleen achter de kabeltjes

18-01-2007, 09:18
allah is degene die straft ,niet de mensen,(zoek toevlucht bij allah,als ze vriendjes heeft gehad dan is haar probleem,wat jij wel moet doen is haar nasiha geven dat het haram is ,stuur haar een stukje waarin duidelijk in staat dat een vriendje haram is en dat zina plegen een grote zonde is,.GEEN FLIMPJE PLAATSEN <NIET DOEN.ZO PLEEG JE OOK EEN GROTE ZONDE,EN WEET WEL DAT ALLAH ALLES ZIET EN ALS JE DAT TOCH DOET DAN WORTD HET EEN ZONDE BIJ ALLAH GESCHREVEN.
moge allah ons op het goede pad wijzen amien jareb al3lamien
beslama

18-01-2007, 09:19
Wat ga je dan filmen?
Hoe ze rondloopt?

18-01-2007, 09:20

Citaat door Saidfelcousina:
Wat ga je dan filmen?
Hoe ze rondloopt?



18-01-2007, 09:20
weet je waarom vrouwen dat zeggen omdat mannen het niet accepteren als je eerder een vriendje hebt gehad....ik heb het zelf meegemaakt als je eerlijk erover bent doet diegene alsof die het accepteert ...maar ze accepteren het niet ...terwijl diegene zelf ok fouten heeft gemaakt ...Hypocriet als je haar erop vooroordeelt en daardoor haar op deze manier wil kapot maken dat bewijst dat je echt om haar geeft en je gekwetst bent .....en je haar op deze manier wil terugpakken...heel triest

18-01-2007, 09:21



Citaat door koning2006:
wat heeft ze gedaan??
iedereen heeft vriendjes gehad, geloof me




Want je kent natuurlijk iedereen

18-01-2007, 09:22

Citaat door Modesty:
weet je waarom vrouwen dat zeggen omdat mannen het niet accepteren als je eerder een vriendje hebt gehad....ik heb het zelf meegemaakt als je eerlijk erover bent doet diegene alsof die het accepteert ...maar ze accepteren het niet ...terwijl diegene zelf ok fouten heeft gemaakt ...Hypocriet als je haar erop vooroordeelt en daardoor haar op deze manier wil kapot maken dat bewijst dat je echt om haar geeft en je gekwetst bent .....en je haar op deze manier wil terugpakken...heel triest



wat heb jij mooie lippen

18-01-2007, 09:22

Citaat door Sunsmile_:

Want je kent natuurlijk iedereen

`
schijnheiligheid wint altijd van marokkaanse meisjes...
niet allemaal, maar 90% geloof me

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11