Bekijk volle/desktop versie : Ik heb ze zien komen en gaan



18-01-2007, 08:34
Ik werk nu bijna 4 jaar bij dit bedrijf en heb mijn directe collega's zien komen en gaan...
Vandaag heeft al de 5de z'n ontslag ingediend....

maar ik denk dat ik ook maar ander werk ga zoeken en ook maar weg ga...

maar kan ik t beste via een detacheringsbureau werken of gewoon direct bij een bedrijf

18-01-2007, 09:33



Citaat door Tilburger:
Ik werk nu bijna 4 jaar bij dit bedrijf en heb mijn directe collega's zien komen en gaan...
Vandaag heeft al de 5de z'n ontslag ingediend....

maar ik denk dat ik ook maar ander werk ga zoeken en ook maar weg ga...

maar kan ik t beste via een detacheringsbureau werken of gewoon direct bij een bedrijf



Een detacheringsbureau zuigt, geen enkele zekerheid, werken bij een bedrijf, (afhankelijk van de branche) is vaak beter vanwege de betere arbeidsvoorwaarden en CAO afspraken.

18-01-2007, 09:40

Citaat door Froot:
Een detacheringsbureau zuigt, geen enkele zekerheid, werken bij een bedrijf, (afhankelijk van de branche) is vaak beter vanwege de betere arbeidsvoorwaarden en CAO afspraken.


dank je wel...en je hebt idd meer zekerheid als je direct bij n bedrijf in dienst ben...
Ik ben nu in vaste diens bij m'n huidige werkgever maar zoals al m'n andere (ex) collega's heb ik t wel gezien hiero.

18-01-2007, 09:43

Citaat door Tilburger:
dank je wel...en je hebt idd meer zekerheid als je direct bij n bedrijf in dienst ben...
Ik ben nu in vaste diens bij m'n huidige werkgever maar zoals al m'n andere (ex) collega's heb ik t wel gezien hiero.



Vanuit een vaste baan solliciteren, geeft je een betere kans om elders weer een vaste baan te krijgen (en met een beetje goede onderhandelingen een beter salaris).

Succes met de sollicitaties. De tijd is er goed voor

18-01-2007, 10:07



Citaat door Froot:
Vanuit een vaste baan solliciteren, geeft je een betere kans om elders weer een vaste baan te krijgen (en met een beetje goede onderhandelingen een beter salaris).

Succes met de sollicitaties. De tijd is er goed voor


Dank je....
en ik kan idd gewoon op m'n gemak gaan zoeken goed onderhandelen als ik nu al n vast contract heb