Bekijk volle/desktop versie : meest beschamend moment ooit.....

Pagina's : [1] 2

15-08-2003, 18:40
salaam allemaal....wat is jullie meest beschamend moment ooit......de mijne speelde zich (voor de zoveelste keer) gisteren af..

IK LIET PLOTSELING EEN SCHEET NAAST MIJN OUDERS. ....WEJOOOOOO.....EN HET ERGSTE WAS...DIE SCHEET HEEFT MET NIET EENS GEWAARSCHUWD DAT IE ONDERWEG WAS ..ECHT ZO'N 007 SCHEET....wejoooo die blik van mijn ouders vergeet ik nooit :schok: ...ik zit er al over te denken om van huis weg te lopen..... ey maar die geur deed 'm hoor..mijn ouders keken zo toen ze het gingen ruiken--->

15-08-2003, 18:42

WAAAHAHAHHAHAHAIE !!!!

15-08-2003, 18:43
ik lach me kapot

15-08-2003, 18:46
Taz scheten laten is normaal.
Ik laat ze altijd als ze eruit moeten, denk je dat ik ga inhouden of weglopen.

15-08-2003, 18:46

Citaat:
Origineel gepost door Loco_Mocro
salaam allemaal....wat is jullie meest beschamend moment ooit......de mijne speelde zich (voor de zoveelste keer) gisteren af..

IK LIET PLOTSELING EEN SCHEET NAAST MIJN OUDERS. ....WEJOOOOOO.....EN HET ERGSTE WAS...DIE SCHEET HEEFT MET NIET EENS GEWAARSCHUWD DAT IE ONDERWEG WAS ..ECHT ZO'N 007 SCHEET....wejoooo die blik van mijn ouders vergeet ik nooit :schok: ...ik zit er al over te denken om van huis weg te lopen..... ey maar die geur deed 'm hoor..mijn ouders keken zo toen ze het gingen ruiken--->

15-08-2003, 19:14

15-08-2003, 23:23
de mijne was toen ik voetje zat te v.r.i.j.e.n. met el fqi in plaats van die leuke jongen die ook bij ons aan tafel zat...............

K weet tis eruggggggg!!!!!! maar wist nie dat ik de verkeerde voet te pakken had...

K had het eigenlijk al moeten opmerken toen ik een gerimpelde behaarde voet voelde in plaats van een gladde zon gebruinde voet......maar ja...wat kan k er aan doen????????????

Een ongelukje zit in een klein hoekje

wat gebeurd is gebeurd.............

16-08-2003, 00:37

Citaat:
Origineel gepost door CyberZina
de mijne was toen ik voetje zat te v.r.i.j.e.n. met el fqi in plaats van die leuke jongen die ook bij ons aan tafel zat...............

K weet tis eruggggggg!!!!!! maar wist nie dat ik de verkeerde voet te pakken had...

K had het eigenlijk al moeten opmerken toen ik een gerimpelde behaarde voet voelde in plaats van een gladde zon gebruinde voet......maar ja...wat kan k er aan doen????????????

Een ongelukje zit in een klein hoekje

wat gebeurd is gebeurd.............
Meeen je dat serieus???

Hahahahahahhahhaha ziekkkkkkkkkk

16-08-2003, 00:50
3 jaar geleden toen we in Marokko waren gingen we eten in een resto.
Het krioelde er van de illy's die meisjes waren aan het versieren...

na het eten ging ik even naar de wc. Ik had niet door dat mijn rok was blijven hangen in mijn onderbroek dus liep ik door het restaurant met mijn onderbroek zichtbaar! Maar algoed dat mijn nicht me snel waarschuwde en ik mijn rok weer naar beneden trok.
Toch hadden enkele illy's dat gezien.... Ik ga nu nooit meer in dat restaurant eten!!!

16-08-2003, 01:18
wayo ala fdiha ya amina ahahaha

16-08-2003, 01:26
ach het ergste komt nog a mensen!!!!

er was een dag dat islamietje en haar zus aardig wouden doen en het hele huis van onder tot boven wouden schoonmaken!!!
islamietje's zus ging ze3ma de ramen zemen...wat doet mijn lieve zus die kan de trekker niet vinden (voor de onwetenden onder ons daarmee haal je het water weg van de ramen) dus wat zegt islamietje's zus islamietje ga es naar buurvrouw maartje en vraag eens om EEN RUITENWISSER!! en islamietje is de slimste niet die gaat naar buurvrouw maartje en vraagt doodleuk om half 11 in de ochtend goeiemorgen maartje heb je misschien voor mij EEN RUITEWISSER. buurvrouw maartje meskiena wrijftin haar ogen van de slaap en zegt je bedoeld zeker een trekker een ruitenwisser zit op een auto!!!
ik zo ehh ja juist ja....ik ga terug met een rood hoofd...en heb me zus goed aagepakt!!

waaaaaaaaaaaaajoooooooooow mensen hoe allochtonisch kan dit zijn?!! terrible echt erg dit...tering pfffff als ik haar nu zie oeffffffff voorschut hahaha maar ja....that's life!!

16-08-2003, 01:28

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
wayo ala fdiha ya amina ahahaha
niet grappig...

16-08-2003, 11:08

ergte ik heb in mn pa zn auto busje scheet gelaten :melig: toen we onder weg waren naar marokko dus ik achter in lache mijn vader moeder en broer stieken raam open doen en beetje met hoofd uit het raam ik achter in lache was wel schande maar ik vergeet da nooit meer

16-08-2003, 11:12

Citaat:
Origineel gepost door Loco_Mocro

hahah mezyann voortaan microfoon naast je houden dan scheet laten maar niet zo een sneaky z een xffx scheet maar een echte hardee

16-08-2003, 11:13

Citaat:
Origineel gepost door Mounir_Thug
faya en weet je nog erger is

ik en 2 jongens gingen vroeger solliciteren bij een winkel en toen werden we aangenomen

en we moesten contracht tekenen en die jongen liet een harde scheetttttt
je wilt niet weten en weyooow stonk kapot ik kon niet van het lachen af komen

en de baas zei w8 ben zo terug whahahaha vergeet het ook nooit

elke keer als ik zijn hoofd zie L8 ik

Pagina's : [1] 2