Bekijk volle/desktop versie : Minder verliefd?



17-01-2007, 17:19
Als je eenmaal bent getrouwd, neemt je verliefdheid dan af?

Soms heb ik sterk het gevoel van wel, als ik sommige koppels zie.


Wie is nog even verliefd als op het begin?

17-01-2007, 17:29


NOu ik ben nog steeds even verliefd op me mannetje, en dat al na 6 jaar hamdoelilah.

17-01-2007, 17:54
Je bent niet meer verliefd mee op je man als in het begin, het is een andere verliefd zijn moeilijk te beschrijven.

Het beste periode vind ik altijd de verlovings tijd dat is de tijd waar je niets stiekems doet dus ouders weten ervan

17-01-2007, 17:58

Citaat door Baseema:
Als je eenmaal bent getrouwd, neemt je verliefdheid dan af?

Soms heb ik sterk het gevoel van wel, als ik sommige koppels zie.


Wie is nog even verliefd als op het begin?


ik ben nog steeds verliefd op mijn man, na 6 jaar.
ik hou zelfs veel meer van hem als ervoor.

17-01-2007, 17:59



Citaat door powerfull:
ik ben nog steeds verliefd op mijn man, na 6 jaar.
ik hou zelfs veel meer van hem als ervoor.


The same like me

17-01-2007, 18:04
Me too alleen ben ik nog maar 1,5 jaar getrouwd

De verliefdheid lijkt juist met de toe te nemen alhamdl. Je ziet elkaar elke dag dus het is niet hetzelfde als voor je huwelijk en nu voel je meer 'echte liefde' omdat je alles samen doet en met elkaar deelt. Moeilijk te beschrijven idd

17-01-2007, 19:42

Citaat door doenja_18:
Nog erger dan eerst!! verliefdheid krijgt eeen heel andere betekenis!!




Hmdl!! Het is helemaaal niet zoo het geval ... als jij je man kiest en voor hem gaat!! en hij ook degene blijkt te zijn wie jij dacht dat HIJ IS!!!!




Hmdl



Wat schattig! Allah Ykhalikoum li ba3d!

17-01-2007, 19:47
Insha'Allah zal de liefde die jullie hebben voor de heren nooit afnemen. Allah La Ye7ramkoum men ba3d!

Als je verliefd bent, zie je alles door een rooskleurige bril. Alles aan je geliefde is voor jou prachtig. Echter als je trouwt, leef je onder één dak en krijg je meer van je partner te zien. Die gedachte beangstigt mij. Je moet nog helemaal aan elkaar wennen op een andere manier.


Of heb ik het verkeerd?

17-01-2007, 19:56
Ik ook nog.. krijg nog altijd de kriebels als hij mij net telang aankijkt

De vlinders vliegen nog altijd

17-01-2007, 20:05
Ik voel de egels nog steeds in me buik

17-01-2007, 20:18
Ik kan toch niet zonder mijn mannetje hoor en dat na 2 jaar en half, de verliefdheid is anders, het is moeilijk te beschrijven maar toch intenser dan verliefdheid

Maar soms heb ik wel nog zin om hem te vermoorden hoor

17-01-2007, 20:24
http://www.wladbladi.com/smf/radio_nougom_fm-p182.html

17-01-2007, 23:44



Citaat door nadine26:
http://www.wladbladi.com/smf/radio_nougom_fm-p182.html



18-01-2007, 00:32
In het begin ben je anders verliefd, je verheugt je erop om hem weer te zien, je vind alles nog ontzettend spannend en denkt de hele dag door aan zijn blik, jullie gesprekken ...alles. Ik weet nog wel dat ik onze momenten in mijn gedachten steeds opnieuw herbeleefde...

Nu is het een andere vorm van verliefdheid. Veel intenser, je bent niet alleen verliefd, je houdt ook vreselijk veel van hem en kan je niet voorstellen dat je ooit zonder hem hebt kunnen leven. Dat gevoel is heel fijn en soms zijn er van die momenten dat je weer even denkt: zo voelde ik me precies toen we elkaar net leerden kennen. Dan komen die vlindertjes weer tevoorschijn.... dat is ook echt ontzettend leuk..

18-01-2007, 09:13
de verliefdheid verandert als het goed is in liefde die langduriger is.

het is onmogelijk om ALTIJD verliefd te zijn want daarmee zou je onmogelijk bij je verstand keuzes kunnen maken voor je gezin.

ik heb hier zelfs een docu over gezien bij discovery, het gebeurt in de hersenen dat die verliefdheid verandert omdat het broodnodig is voor je relatie