Bekijk volle/desktop versie : Ik Wil Zwanger Worden!!!!!!



Pagina's : [1] 2

16-01-2007, 22:58
salaam,

Ik heb de pil niet genomen en ben ondertussen bijna 4 maanden getrouwd maar spijtig genoeg nog niet zwanger!!! Elke maand is het een grote teleurstelling!!!
Vraagje aan de moeders of toekomstige moeders: Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? En... hebben jullie misschien tips dat kunnen helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties

17-01-2007, 00:53


ik heb maar twee maanden de pil geslikt en toe gestopt en nu ben ik ook na 8 maanden nog niet zwanger hetis zeker moeilijken enige wat ik je kan zegge is heb saber allah swt heeft al besloten wanneer je en of jekrijgt.

en bij jou is het nog vers je moet je niet te veel opwinden want dat speelt ook tegenstrijdig enige wat ik tegen jou kan zeggen is heb geduld en doe doea .

erzijn vrouwen die pas na jaren hun eerste kind krijgen

en als mensen tips hebben dan zijn die welkom


selaam wa3lejkoem

17-01-2007, 12:02
Houd je cyclus goed in de gaten, en bereken je vruchtvare dagen, je dagen rond de eisprong en benut deze goed...

doe doe3a en Insha Allah zul je verblijd worden met een wondertje...

17-01-2007, 13:12
maak je geen zorgen joh,ik was pas na 4jaar zwanger van mn eerste.
Bij mn tweede was ik wel snel zwanger,en nu doe ik anticonceptie,they drive me crazy
Gewoon ontspannen meid,wat is 4maanden nou?
Allah swt schenkt kinderen aan wie hij wil,heb geduld ,dat is belangrijkst.

Veel geluk meissie,

ma3a salama

17-01-2007, 16:53


Doe rustig aan meid je bent net vier maanden getrouwd mijn zus is 10 jaar getrouwd en heeft nog geen kinderen. Allah zal je niet vergeten zijn bid en doe doua"s en denk er niet te veel aan want dat kan ook een probleem zijn.

17-01-2007, 17:00
moge de kinderwensen van alle vrouwen vervuld worden...

incha' Allah

ik wil zelf ook graag kinderen

17-01-2007, 17:27

Citaat door muchissimoinlov:
salaam,

Ik heb de pil niet genomen en ben ondertussen bijna 4 maanden getrouwd maar spijtig genoeg nog niet zwanger!!! Elke maand is het een grote teleurstelling!!!
Vraagje aan de moeders of toekomstige moeders: Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? En... hebben jullie misschien tips dat kunnen helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties


maak je geen zorgen,je wordt zwanger wanneer de tijd er rijp voor is. k ben na 2 maanden zwanger geworden.ben inmiddels bijna 5 maanden zwanger.k denk dat je er niet veel aan hebt,maar het verschilt per vrouw,heb gewoon wat sabr en vraag allah tijdens ieder gebed voor een gezegend kind.insaallah krijg je wat je graag wil.

17-01-2007, 17:31

Citaat door muchissimoinlov:
salaam,

Ik heb de pil niet genomen en ben ondertussen bijna 4 maanden getrouwd maar spijtig genoeg nog niet zwanger!!! Elke maand is het een grote teleurstelling!!!
Vraagje aan de moeders of toekomstige moeders: Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? En... hebben jullie misschien tips dat kunnen helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties


Vier maanden proberen is niet zo lang. Bij de meesten duurt het toch een stuk langer. Ik weet er niet zoveel van, maar je kan inderdaad je vruchtbaarste dagen uitrekenen.
Verder moet je de kracht van du'a niet onderschatten.

Moge Allaah je van het vrome nageslacht schenken, ameen.

17-01-2007, 17:37
oefen baart kunst.

17-01-2007, 17:40
Als ik je een tip mag geven....Hou je er niet teveel mee bezig.
Laat het gewoon gebeuren. Bij mij heeft het ook ongeveer een jaar geduurd.
Ik wens je veel vruchtbaarheid toe

Liefs...

17-01-2007, 17:43

Citaat door n.adine:
doe normaal alsjeblieft
en t is trouwens oefening baart kunst


het is toch normaal.

je moet niet rekenen of onderste boven liggen of wat voor trucjes andere mensen proberen, maar gewoon doen wat je hoort te doen.

Hoop dan dat het insha allah komt.

het lijkt me gewoon niets om een kind te plannen.

17-01-2007, 17:53

Citaat door n.adine:
de manier waar op je reageert komt n beetje cru over
t is n heel gevoelig onderwerp bij ons vrouwen
probeer je n beetje in t leven alsjeblieft


het is hoe het is.

vrouwen moeten geduldig zijn en ik denk dat juist de sfeer om een kind te verwekken goed moet zijn. teveel spanning doet rare dingen met het menselijk lichaam.

17-01-2007, 18:16



Citaat door n.adine:
ik snap t wel dat is jouw mening maar de manier waarop daar zit ze echt niet op te wachten
hoe je t nu formuleert dat klinkt al veel anders als je 1e reactie


mijn eerste reactie was kort en krachtig bedoelt zonder er teveel over na te denken.

Dus ja.

iedereen kan het op z'n eigen manier interperteren.

17-01-2007, 18:37

Citaat door n.adine:
no hard feelings


oke dan.

wil jij ook zwanger worden?

22-01-2007, 14:14

Citaat door muchissimoinlov:
salaam,

Ik heb de pil niet genomen en ben ondertussen bijna 4 maanden getrouwd maar spijtig genoeg nog niet zwanger!!! Elke maand is het een grote teleurstelling!!!
Vraagje aan de moeders of toekomstige moeders: Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? En... hebben jullie misschien tips dat kunnen helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties
lieve zuster mijn zusje is 2 jaar bezig en nog steeds niks ze is al zelfs bij een dokter voor onderzoek geweest en ze is alhemdoullilah gezond en haar man ook het is nog niet voorbestemd voor haar ik heb weer daar in tegen een vriendin die was 1 maand gestop met de pil en ze heeft hem 2 jaar gebruikt en bij haar was het meteen raak zo kun je zien dat alles geschreven staat qader allah

Pagina's : [1] 2