Bekijk volle/desktop versie : Tekenen van de dag des Oordeels!



Pagina's : [1] 2

16-01-2007, 15:12

Citaat door moslim1:
Salam Alikoem Ya Shabab,

Deze topic hoort altijd boven te staan by topper maar ja........ze kunnen het weer niet hebben......in ieder geval neem de tijd om het te lezen het is echt de moeite waard.....yallah lezen!

De kleine tekenen van Qiyamah

• Het drinken van wijn zal normaal zijn. (Saheeh Bukharie & Saheeh Muslim).
• Grote afstanden zullen in een korte tijd kunnen worden afgelegd. (Vliegtuigen, boten, autos). (Muslim).
• Er zullen veel boeken zijn, maar mensen met kennis zullen weinig zijn en onwetendheid zal zich verspreiden. (Dit is overgeleverd in Bukhari, Ibn Majah, & Ahmad).
• Een man zal tegen iets spreken dat op een zweep of een schoen lijkt. (Telefoon?) (Ahmad).
• Wanneer het vasthouden aan deze religie zo moielijk zal zijn zoals het vasthouden aan hete kolen. (Tirmidhie).
• Mannen zullen zijde gaan dragen. (Tirmidhi).
• Zangeressen en muziek instrumenten zullen populair worden. (Tirmidhi, Haythami).
• Overspel zal openlijk plaatsvinden. (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Haythami).
• Het gebruik van sterke dranken zal zich wijd verspreiden onder jullie. (Bukhari & Muslim).
• Er zullen meer vrouwen zijn dan mannen, zodat 50 vrouwen voor 1 man zullen zijn. (Bukhari, Muslim, & Ahmad).
• Doden, doden, doden! (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad).
• Mens zal zeggen, 'Die and die zijn cool' terwijl er niet eens ter grootte van een zaadje aan geloof in zijn hart zal zijn. (Voetballers, Zangers, gangsters, filmsterren etc).
• De volkeren van de wereld zullen zich vergaderen rondom jullie, zoals hongerige mensen bijeenkomen om een bord eten aan te vallen. (Overgeleverd in Bukharie en Muslim).
• Mensen zullen anderen slaan met zwepen die lijken op staarten van ossen. (Muslim).
• Kinderen zullen een bron van woede zijn. (Tabarani, Hakim).
• Vrouwen zullen samenzweren. (Tabarani, Hakim).
• Regen zal zuur of brandend worden. (Tabarani, Hakim).
• Veel kinderen zullen geboren worden als gevolg van overspel. (Tabarani, Hakim).
• Het Uur zal niet komen totdat hele volkeren van mijn Ummah zich bij de Mushrikeen zullen mengen en afgoden zullen aanbidden. (Overgeleverd in At Tirmidhie).
• Wanneer vertrouwen iets zal worden waarmee men winst maakt. (Tirmidhi, Haythami).
• Bij Hem in wiens Hand mijn ziel is! De wereld zal niet vergaan totdat er een dag zal komen waarop de moordenaar niet zal weten waarom hij vermoordt en een vermoorde niet weet waarom hij is gedoodt. (Muslim).
• Rijkdom zal alleen verdeeld zijn onder de rijken, de armen zullen er niets van krijgen. (Tirmidhi).
• Geven van aalmoezen zal een last worden. (Tirmidhi & Haythami).
• Het zal warm zijn in de winter en koud in de zomer. (Kunzul Umal).
• Gierigheid zal in de harten van mensen worden geworpen. (Bukhari).
• Plotselinge dood zal wijdverspreidt zijn. (Ahmad).
• Shirk zal zich wijdverspreiden onder mijn Ummah. (i.e graven aanbidding, menselijke wetten etc).
• Er zullen mensen zijn die broeders zullen in het openbaar en vijanden in het geheim. (Tirmidhi).
• Wanneer een man zijn vrouw gehoorzaamt en zijn eigen moeder niet, wanneer hij zijn vriend gehoorzaamt en eigen vader niet. (Tirmidhi).
• Wanneer stemmen zich zullen verheffen in de moskeën. (Microfoon?) (Tirmidhi).
• Mensen zullen met blote dijen op de markten lopen.
• Stenen zullen uit de hemel vallen [Meteoren]. (Overgeleverd door Tirmidhie).
• De mensen uit Iraq zullen geen eten of geld ontvangen door de onderdrukking van de Romeinen (Amerikanen, Europeanen). (Overgeleverd door Imaam Muslim).
• Mensen zullen springen zullen wolken en de aarde (Vliegtuigen?).
• Een beproeving zal het huis van iedereen intreden. (Ahmad).
• Een tijd zal komen wanneer de markten dicht bij elkaat zullen zijn.
• De leiders van de mensen zullen de ergste onder hun zijn. (Tirmidhi).
• Wanneer het als een schande zal worden gezien als men via Qur'an zou handelen. (Abu Musa Asharie).
• Homoseksualiteit zal normaal worden. (Overgeleverd door Adbullah ibn Masud).
• De moskeën zullen worden versierd.
• Massale dood onder de mensen, zoals een groot aantal schapen sterven tijdens een epidemie. (Bukharie).
• De leiders van de wereld zullen niet volgens het boek van Allah oordelen (Democratie etc). (Ibn Majah).
• Een tijd zal komen waarin iedereen met rente zal werken.
• Wanneer de laatsten van deze Ummah, de eerste zullen vervloeken (Shia?) (Tirmidhie).
• Leiders van de mensen zullen onderdrukkers zijn. (Haythami).
• Mensen zullen een ander met respect behandelen, uit angst dat hij hun slecht zal behandelen. (Tirmidhi).
• Ze zullen tot diep in de nacht dansen (Discos?)
• Ze zullen beweren Qur'an te volgen en zullen de Sunnah verwerpen (Hadiths) (Quranieten?). (Abu Dawood).
• Andere mensen zullen in sterren geloven. (Haythami).
• Mensen zullen Al-Qadr verwerpen (Lot). (Haythami).
• Tijd zal snel voorbijgaan. (Bukhari, Muslim, & Ahmad).
• Goede daden zullen afnemen. (Bukhari).
• Mensen zullen doorgaan met hun handel, maar weinig zullen de betrouwbaren zijn.
• Een man zal naast een graf lopen en wensen dat hij in zijn plaats lag. (Bukhari).
• Aardbevingen zullen toenemen. (Bukhari & Muslim).
• Er zullen pogingen zijn om woestijnen groen te maken [Dingen te laten groeien].
• Het verschijnen van valse profeten (Ahmad Qadiyani etc). (Bukhari).
• Vrouwen zullen naakt zijn, terwijl ze zijn gekleedt. Ze zijn misleid en zullen anderen misleiden. (Muslim).
• Wanneer mensen ernaar zullen streven om hoge gebouwen te bouwen. (Bukhari).
• Alleen de mensen die men kent, zal hij groeten. (Ahmad).
• Er zal een schat onder de Eufraat worden ontdekt (Neem er niks van!). (Bukhari & Muslim).
• Wilde dieren zullen tegen mensen praten. (Ahmad).
• Jaren van misleiding waarin de waarachtigen niet worden vertrouwd en de leugenaars wel. (Ahmad).


• Valse getuigenissen uitspreken zal normaal worden. (Haythami & Ahmad).
• Wanneer mannen met mannen zullen liggen en vrouwen met vrouwen. (Haythami).
• Handel zal zich zo verspreiden dat zelfs vrouwen moeten werken om hun mannen te steunen in handel. (Ahmad).
• De moslims zullen in 73 zich sektes verdelen. (Bukharie, Muslim, Tirmidhie, Abu Dawud etc).
• Een vrouw zal zijn werkplaats binnnenkomen uit liefde voor de wereld. (Ahmad).
• Arrogantie zal toenemen op aarde. (Tabarani, Hakim).
• Family banden zullen worden verbroken. (Ahmad).
• Twee Christelijke legers (Amerika en England?) zullen samenwerken en Syrië overnemen.
• De moslim legers zullen heel zwak zijn.
• Er zullen veel vrouwen zijn die in staat zullen zijn kinderen te krijgen, maar ze zullen geen kinderen krijgen.
• Er zal een overvloed van eten zijn, maar weinig zegeningen zullen erin zijn.
• Mensen zullen weigeren wanneer hen eten is aangeboden.
• Mannen zullen op vrouwen lijken en vrouwen zullen op mannen lijken.
• Rijkdommen zullen zo vermeerderen dat als een man 10,000 is gegeven hij zal er niet tevreden mee zijn. (Bukhari)
• Twee grote groepen zullen elkaar bestrijden met dezelfde religie. (Bukhari & Muslim) (shia en soennieten?)
.

16-01-2007, 15:24


Bedankt voor het plaatsen broeder!!

16-01-2007, 18:28
De komst van Dajjaal & Jezus, Matkoor fel Qoraan...

Maar de komst van Imam Mahdi???

Zijn dit niet de Shieéten die dit verzonnen hebben?


Er staat niks in de Oraan over Imam Mahdi...

Ik heb er zo mijn vraagtekens bij...

16-01-2007, 18:35
Assalaam oe alaikoem

BarakAllah hu fie koem oeghti..

Wa alaikoem salaam

16-01-2007, 19:05


Yalah zied arie.

16-01-2007, 19:09
Waarom staan die neptekenen, die iedereen wel kan bedenken niet in de koran?

16-01-2007, 19:52

Citaat door Wizard:
De komst van Dajjaal & Jezus, Matkoor fel Qoraan...

Maar de komst van Imam Mahdi???

Zijn dit niet de Shieéten die dit verzonnen hebben?


Er staat niks in de Oraan over Imam Mahdi...

Ik heb er zo mijn vraagtekens bij...


Dus als ze niet in de koran staan vermeld geloof je het niet ?

We hebben nog hadiths van overleveringen van de profeet vrede zij met hem

Of ben je een koranniet ?

16-01-2007, 20:13

Citaat door Ayman_poesje:
Dus als ze niet in de koran staan vermeld geloof je het niet ?

We hebben nog hadiths van overleveringen van de profeet vrede zij met hem

Of ben je een koranniet ?



Dat zeg ik niet,

De Shieeten hebben het altijd over die Imam Mehdi, Ze hebben er een bepaald verhaal bij.

Ik geloof niet alles wat ik lees hier op forums, mocht dit wel waar zijn dan wil ik eerst daliel uit een betrouwbare bron..

Is dat zo gek

16-01-2007, 20:17

Citaat door coolest_sezs:
Waarom staan die neptekenen, die iedereen wel kan bedenken niet in de koran?



Velen van die tekens staan inderdaad in de Qoraan, misschien is de Qoraan lezen een optie?

16-01-2007, 20:37

Citaat door Wizard:
Velen van die tekens staan inderdaad in de Qoraan, misschien is de Qoraan lezen een optie?


Ojah? Waar dan?

16-01-2007, 21:39

Citaat door Wizard:
Dat zeg ik niet,

De Shieeten hebben het altijd over die Imam Mehdi, Ze hebben er een bepaald verhaal bij.

Ik geloof niet alles wat ik lees hier op forums, mocht dit wel waar zijn dan wil ik eerst daliel uit een betrouwbare bron..

Is dat zo gek



Salaamoe'alaikoem warahmatulahi wa barakatuh

Oughty, er is geen twijfel over de komst van mahdi muntadar. Er mag ook geen twijfel zijn over zijn komst. Dit kun je afleiden uit de volgende overleveringen.

Mahdi is één van ons,uit één van de mensen uit mijn gezin. Allah zal hem op een nacht inspireren en hem voorbereiden om zijn missie succesvol uit te voeren.

(overgeleverd door Ahmad, al musnad en ibn madja)



Haddjaj vertelde dat Ali het volgende van de profeet mouhamad (saw) had gehoord:

Zelfs als er nog maar een dag van de wereld zou over blijven (voordat het ten onder gaat), zal Allah een man sturen om de wereld met gerechtigheid te vullen

(overgeleverd door: Ahmad)


Abdullah ibn Mashoed vertelde dat de profeet moehammad (saw) zei:

Als er nog maar een dag voor deze wereld zou overblijven (voordat het ten ondergaat), dan zou die dag worden verlengd totdat een man onder mijn nakomelingen of onder de mensen van mijn gezin was gestuurd. De naam van zijn vader zal het zelfde als die van mijn vader. Hij zal de wereld met rechtvaardigheid en eerlijkheid vullen, net zoals het daarvoor met onrecht en onderdruking was gevuld. De wereld zal niet eindigen voordat een man uit mijn gezin met de zelfde naam als mij, zal regeren.

(bron: Aboe dawoed)

Oem Salmah zei: ik hoorde de profeet (saw)

Mahdi zal een van mijn nakomelingen zijn, van de kinderen van Fatima.

(bron: Aboe dawoed)


En zo zijn er nog veel anderen.
Sommigen zeggen zelfs dat Mohamed ibn 3abdullah, de man die nu in tchetchenië djihaad voert, de mahdi mountadar is. Omdat de beschrijving van de mahdi helemaal overeenkomt met hem. Zoals bijvoorbeeld hetzelfde naam die hij zal hebben als ons profeet mohamed, die ook mouhamed ibn 3abdulaah werd genoemd, dat hij ook zal spreken als soufian ibnu saif (nl stotteren), dat hij ook arabier zou zijn (in arabie geboren worden), dat hij eerst zal strijden voor de moslims, dat hij veel kennis zal bezitten en hij is ook sheik,... Maar Allahoe A'lam. Allah swt is de enige die de kennis hierover heeft.

Wasalaamoe'alaikoem warahmatulaah wa barakatuh.

16-01-2007, 21:46
Zo, Dit klinkt beter..


Bedankt, Chokran voor de uitleg.


Ik had nog nooit wat over deze man gehoord, Maar goed..Ik kan ook niet alles weten

16-01-2007, 21:50


Asalaam ou3alaikoum;

Abu Said verhaalt dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'De Mahdi zal mijn afstammeling zijn, hij zal een hoog voorhoofd hebben, en een hakige neus. Hij zal de aarde vullen met rechtvaardigheid, en eerlijkheid, zoals het gevuld was met onrechtvaardigheid en onderdrukking, en hij zal voor zeven jaar regeren'. [Overgeleverd door Abu Dawud]. In andere overleveringen lezen we dat de Mahdi uit Quraish zal zijn en een afstameling van fatimah, moge Allah tevreden over haar zijn, [De dochter van de Profeet] en Imaam Hassan zal zijn. En hij zal geboren worden in de heilige Madinah. Abdullah zei, dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Een afstammeling van mij, wiens naam hetzelfde als de mijne zal zijn, zal de macht overnemen'. [Overgeleverd door Tirmidhi].
Abu Hurairah verhaalt dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, heeft gezegd, 'Als deze wereld nog maar één dag over had, zou Allah het verlengen totdat hij [De Mahdi] de macht overnam'. Umm Salamah verhaalt dat profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Mensen zullen van mening verschillen na de dood van de Khalifah. Iemand uit Madinah [De Mahdi] zal naar Makkah vluchten. Sommige mensen uit Mekkah zullen naar hem toekomen en hem bereiken bij de Hajrul Aswad en Maqaame Ibraheem en zullen hem trouw zweren. Daarna zal er een groot leger uit Syrie achter hem gestuurd worden [Van Sufyaani] ze zullen bij Baida zijn, dat is tussen Makkah en Madina, dat ze door de grond zullen worden opgezogen [Tijdens een aardbeving]. Dit ziende zullen de Abdaals uit Shaam en ook een grote getal van mensen uit Iraq naar hem toekomen en hem trouw zweren. Dan zal iemand uit Quraish, wiens oom uit Bani Kalb zal zijn, een leger sturen om hem aan te vallen. Ze zullen overmeesterd worden, door het wil van Allah.
Dit [Verslagen] leger, zal van Bani Kalb zijn. Waarlijk, ongelukig is hij, die niet een deel krijgt uit de buit van de Kalb. Deze persoon [Imam Mahdi] zal de buit verdelen na het gevecht. Hij zal over de mensen regeren volgens de Sunnah, en tijdens zijn bestuur, zal Islam zich verspreiden over de wereld. Hij zal zeven jaren blijven [Na zijn verschijning]. Hij zal sterven en de mensen zullen zijn Janazah Salah verrichten'. [Overgeleverd in Abu Dawood]. Andere overlevering vertelt ons dat de mensen die hem in Mekkah zullen trouwzweren 313 zullen zijn, net zoveel als de mensen die deelnamen aan het gevecht van Badr. We lazen hierboven over een man genaamd Sufyaani die in Damascus zal verschijnen, hij zal zeer onrechtvaardig zijn en zal zelf's onschuldige vrouwen en kinderen zonder genade afslachten. Als hij hoort van de Mahdi zal hij een leger achter de hem aansturen, richting Mekkah waar de Mahdi zal zijn. Dit leger zal makkelijk verslagen worden door Mahdi en zijn volgelingen. Dan zal hij persoonlijk met een ander leger richting Mekkah gaan om hem te bevechten. Dit leger zal vernietigd worden door een Giganitshe aardbeving in Baida, een plaats bij Zhul Hulaifa, richting Mekkah. De groep zal verdeeld zijn, en het voorste groep zal terugkeren om te zien wat met het achterste groep gebeurde, en zij zullen hetzelfde lot ondergaan. Iedereen die hoort van de Mahdi in die tijd zal verplicht zijn hem trouw te zweren en te steunen tegen de kufaar. Er zal niets beters zijn in het leven na de Mahdi zei de Profeet, Allah's vrede zij met hem. Wanneer de mensen hem trouw zweren zal er uit het ongeziene een stem komen en zeggen, 'Dit is de vertegenwoordiger van Allah, de Mahdi, luister naar hem en gehoorzaam hem'.
Hadhrat Abu Umamah verhaalt dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei 'Er zullen vier vredes akoorden zijn tussen jullie en de Romeinen [Amerikanen]. De vierde akoord zal bemiddeld worden door een afstammeling van Hazrat Haroen, en zal regeren voor zeven jaar'. De mensen vroegen, 'O boodschapper van Allah, wie zal de imaam van de mensen zijn in die tijd?'. De profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Hij zal mijn afstammeling zijn, en zal veertig jaar oud zijn. Zijn gezicht zal stralen als een ster, en hij zal een zwarte vlek hebben op zijn linker borstkas. Hij zal twee mantels dragen en zal verschijnen precies als iemand uit Bani Israel. [Tabrani]. Andere hadith's vertellen ons dat hij kort van lengte zal zijn, zijn kenmerken zullen op die van de profeet, Allah's vrede zij met hem, lijken, zijn karakter zal precies zoals die van de profeet, Allah's vrede zij met hem, zijn. Zijn vaders naam zal Abdullah zijn en zijn moeders naam Amina.
Hij zal met een kleine stotter praten, hij zal veertig jaar zijn wanneer Allah hem de openbaring geeft in één nacht.
Abdullah bin Mas'ood zei dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Deze wereld zal niet tot haar einde komen totdat, een afstammeling van mij niet over de Arabieren zal regeren, en zijn naam zal hetzelfde zijn als de mijne'. [Overgeleverd door Tirmidhie].
Ali verhaalt dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, heeft gezegd, 'De Mahdi is iemand van ons, iemand uit mijn gezin. In één nacht zal Allah hem inspireren, en voorbereiden om zijn taak goed uit te voeren'. [Ahmad en Ibn Majah]. Ali zei toen hij naar zijn zoon Al Hasan keek, 'Dit zoon van mij is een Sayyid [Meester], zoals de profeet, Allah's vrede zij met hem, hem noemde. Onder zijn nakomelingen zal er iemand zijn die naar de profeet, Allah's vrede zij met hem, genoemd zal zijn. Hij zal op hem lijken in zijn karakter en niet in zijn uiterlijk'. Toen vertelde hij hen de hadith waarin de staat dat hij de aarde zal vullen met rechtvaardigheid. [Abu Dawud].
Dus hij zal verschijnen uit het Oosten en mensen zullen hem trouw zweren in Mekkah, bij de Kaba. In de tijd waarin de Mahdi zal verschijnen zullen er slechte leiders zijn en moslims zullen onderdrukt en vermoordt worden, de hele wereld zal in khaos zijn. Zo erg zelfs dat de mensen de hoop zullen opgeven en denken hij komt niet, pas dan zal hij verschijnen. Abu Said zei, 'Wallahie, elke leider zal ergers zijn dan de leider daarvoor, en elke jaar zal erger zijn dan het jaar daarvoor, maar ik hoorde de profeet, Allah's vrede zij met hem, zeggen, 'Onder jullie zal er iemand zijn die vrijgevig zal uitgeven, zonder te tellen. Iemand zal naar hem toekomen en vragen om geld, en hij zal zeggen, 'Neem' en de man zal zijn mantel uitspreiden, de leider zal er geld instorten'. De profeet, Allah's vrede zij met hem, spreidde zijn mantel uit die hij aan had, om te laten zien hoe het zal gaan, toen pakte hij de mantel bij de hoeken en zei, 'Dan zal de man het nemen en weggaan'. [Overgeleverd door Ahmad]. De Mahdi zal zeven tot negen jaar regeren en dan zal hij sterven. In de tijd dat hij zal regeren zal er grote vrede zij en Shariah in de wereld. Volgens een andere overlevering zal Jezus, de zoon van Maryam, vrede zij met hem, de Jenazah gebed verrichten voor hem. De profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Sinds de aarde is ontstaan, gebeuren er grote dingen in het begin van iedere eeuw. In het begin van een eeuw, zal de Dajal verschijnen en Jezus de zoon van Maryam zal neerdalen en hem doden'. [Overgeleverd in Ibn Abi Hatim].

16-01-2007, 21:52
De Profeet, Allah's vrede zij met hem, heeft ook het eeuw bekend gemaakt, hij zei, 'Tel twee of drie decennia's bij het jaar 1400 van hijra. In die tijd zal de Mahdi verschijnen'. [Asmal Masalik Lieyyam Mahdiyya Maliki Li Khullid Dunya Biemrillah il Malik. Qalda bin Zayd. blz. 216]. En bovendien zijn bijna al die kleine tekenen al uitgekomen dus de komst van de Mahdie en Jezus moet wel heel dichtbij zijn. Als deze hadith's goed en betrouwbaar zijn dan is de Mahdi al geboren! Sommige mensen denken dat Mohammad ibn Abdullah de Mahdi is. Geboren in Arabië. Strijder in Chechenistan, tegen de kufaar uit Rusland. De profeet, Allah's vrede zij met hem, beschreef de Mahdi als iemand met een haakneus en een lang voorhoofd, deze kenmerken heeft hij allemal. En bovendien is hij een afstammeling van de Profeet, Allah's vrede zij met hem. Mensen denken dat hij de Mahdi is, hij zelf wordt woedend als hij dit hoort. En de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei dat we naar hem toe moesten, al moesten we kruipen over ijs, en als je naar Chechenistan gaat zie je overal ijs. De profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, dat hij met een stotter zal praten, dat klop ook. De meeste mensen kennen Mohammad ibn Abdullah, als Abu Omar Saif. Als hij naar Mekkah gaat zal hij ongetwijfeld aangevallen worden door de Taghut regime van Saudi's. Zij zien hem als een terrorist en dat is ook de reden waarom hij zal vluchten naar Khurasaan, Afghanistan, naar Al Qaida met de zwarte vlaggen. En Al Qaida zal de weg vrijmaken voor de Mahdi Insha'Allah. In deze tijd zijn er kruistochten begonnen en moslims worden vermoordt van het Oosten tot het Westen, elke dag weer in Afghanistan, Irak, Chechenistan, Palestina, Kashmir. De moslim bloed wordt vergoten, en onze landen bloedden. De profeet, Allah's vrede zij met hem, zei dat de Mahdi zou verschijnen in een tijd waarin veel mensen zullen worden gedood. In een andere overlevering vertelt de profeet, Allah's vrede en zegen zij met hem, dat zijn haar niet op zijn voorhoofd zal hangen, en dat klopt. Nog een reden waarom de mensen denken dat hij de Mahdi is, is dat hij heel veel kennis heeft en een perfecte karakter. En Allah weet het beste.


Wa salaam ou3alaikoum.

16-01-2007, 22:25
Hoi meneer Coolest alweer op deze site,
waarom ga je niet bemoeien met je eigen jehova geloof en laat ons met rust. Zielig wat betreft dat jahova van jullie, dat je uberhoupt nooit in de hemel komt doordat kleine aantal jehovatjes die in de hemel komen. Ik las ergens maaaaarr 144.000 mensen of zo. Ga dat maar ens uitzoeken en laat ons met rust want jij doet niets anders dan mij en de rest irriteren wanneer wij hier iets lezen kom jij onuitgenodigd. Ga lekker de bijbel lezen of zo en kom hierin alleen als je echt interresse hebt.
ik hoop jou hier niet meer te zien.
HE DAMES EN HEREN, VOOR DE DUIDELIJKHEID, DEZE BOVENGGENOEMDE BEMOEIAL IS EEN JEHOVAGETUIGE EN DOET NIETS ANDERS DAN DE ISLAM BELACHELIJK MAKEN. UITKIJKEN MET DEZE NAAM 'COOLEST' EN NEEM HEM NIET SERIEUS.
MOGE ALLAH ZIJN MET DEGENE DIE NAAR HEM ZOEKT.

Pagina's : [1] 2