Bekijk volle/desktop versie : weet j



15-01-2007, 23:04
Elkes x weer als kdese verhaaltJes lees, over jOngens die stiekem verliefD sijn op meisjes en meisJes op jOngens en het niet durve te vertellen.. en hOe leuk se wel niet als kOppeljes sijn .. !!
nOrmaal d8 k ooh leuk se sien er sekr leuk uit ...

Conclusie :::

Wat ktot nu tOe om me heen heb gesien is alleen maar van die standaard types en dan denk k.., shitt het sijn gwn saaje mensen die opsoek sijn naar een partner ..

nOg noojt heb k een sgoOnheid met een sgoOnheid gesien weard


Dus datt

15-01-2007, 23:12



Citaat door PareltJe_Nr1:
Elkes x weer als kdese verhaaltJes lees, over jOngens die stiekem verliefD sijn op meisjes en meisJes op jOngens en het niet durve te vertellen.. en hOe leuk se wel niet als kOppeljes sijn .. !!
nOrmaal d8 k ooh leuk se sien er sekr leuk uit ...

Conclusie :::

Wat ktot nu tOe om me heen heb gesien is alleen maar van die standaard types en dan denk k.., shitt het sijn gwn saaje mensen die opsoek sijn naar een partner ..

nOg noojt heb k een sgoOnheid met een sgoOnheid gesien weard


Dus datt

15-01-2007, 23:17

Citaat door PareltJe_Nr1:
Elkes x weer als kdese verhaaltJes lees, over jOngens die stiekem verliefD sijn op meisjes en meisJes op jOngens en het niet durve te vertellen.. en hOe leuk se wel niet als kOppeljes sijn .. !!
nOrmaal d8 k ooh leuk se sien er sekr leuk uit ...

Conclusie :::

Wat ktot nu tOe om me heen heb gesien is alleen maar van die standaard types en dan denk k.., shitt het sijn gwn saaje mensen die opsoek sijn naar een partner ..

nOg noojt heb k een sgoOnheid met een sgoOnheid gesien weard


Dus datt



Mijn nekharen gaan rechtovereind staan als ik dit lees, zielig voor je leraar Nederlands Tenminste als je al naar school gaat, want daar ziet het er hier eerlijk gezegd niet naar uit

15-01-2007, 23:25
iedereen ziet het mooie in een ander anders.

15-01-2007, 23:34



Citaat door Mr Atlas:




Hahahahahahahahahaha!

16-01-2007, 00:12

Citaat door Mr Atlas:




16-01-2007, 07:38
Heb ik gelijk of niet.

16-01-2007, 09:09


en nu in het beschaafd nederlands

16-01-2007, 09:39
Je msn't zker te veel? Wat een zinnen zeg!

16-01-2007, 09:39

Citaat door mourri:


en nu in het beschaafd nederlands


Indd!