Bekijk volle/desktop versie : Badr el Kaddouri is mogenlijk bezig aan zijn laatste seizoen bij Dinamo Kiev



15-01-2007, 21:32
Verschillende Franse clubs uit de Ligue 1 waaronder Lens en verschillende clubs uit de Premier League willen Badr El Kaddouri in Juni 2007 overnemen.

El kaddouri heeft nog een contract tot 2010 bij Dinamo Kiev

15-01-2007, 22:13


Wel een goede speler zou wel bij Nancy passen

15-01-2007, 22:31
hij kan de top zeker aan, hij moet geen genoegen gaan nemen met een franse club of het moet lyon zijn anders moet ie naar de premier league of spanje

15-01-2007, 23:01
RC Lens is een mooie ploeg voor hem, de beste rechtsback voor maroc

15-01-2007, 23:03


he affelay en aissati hebben gechilt met chihi staat op de site van fc koln ....hmm grappig zouden ze het misschien het hebben over ongetwijfeld het marokkaanse nationale elftal aangezien uiteindelijk chihi toch koos voor marokko l hope so......bouazazan , benatia en chafni ofzo zijn opgeroepen voor marokko tegen tunesie dat betekent geen aboub hopelijk ahaha

15-01-2007, 23:08

Citaat door sahsah:
he affelay en aissati hebben gechilt met chihi staat op de site van fc koln ....hmm grappig zouden ze het misschien het hebben over ongetwijfeld het marokkaanse nationale elftal aangezien uiteindelijk chihi toch koos voor marokko l hope so......bouazazan , benatia en chafni ofzo zijn opgeroepen voor marokko tegen tunesie dat betekent geen aboub hopelijk ahaha


Wat is je bron, en wie zegt dat ze in de basis beginnen, je weet nooit met die gorilla fakhir

16-01-2007, 11:03
Mijn bron is 2m was op nieuws gekomen die najim....assitent zei het...daarom is benatia ook niet opgeroepemn voor jong marokko...

16-01-2007, 11:12

Citaat door sahsah:
Mijn bron is 2m was op nieuws gekomen die najim....assitent zei het...daarom is benatia ook niet opgeroepemn voor jong marokko...



ik heb gehoord dat fc tours benatia niet wil laten gaan en dat ie daarom niet is opgeroepen tegen rwanda door fathi maar dat kan niet kloppen dus misschien heb je wel gelijk, dat zou zeker een aanwinst zijn dan!!!

16-01-2007, 11:22
nee man.....het is boulshit want 7 feb moet elke club zn speler overlaten aan het land ..want 7 feb vervalt in fifa kalender ...maar betekent geen ben askar misschien en chafni zal de plek overnemen van aboub misschien hopelijk....alleen die lembarki en souari moeten echt weg man ahah

16-01-2007, 11:24

Citaat door sahsah:
nee man.....het is boulshit want 7 feb moet elke club zn speler overlaten aan het land ..want 7 feb vervalt in fifa kalender ...maar betekent geen ben askar misschien en chafni zal de plek overnemen van aboub misschien hopelijk....alleen die lembarki en souari moeten echt weg man ahah



ik vind dat zolang elhamdaoui niet terug is lembarki een goede spits is voor de laatste 20 minuten, met zijn snelheid kan ie een wedstrijd zomaar openbreken

16-01-2007, 11:25

Citaat door amstermoro:
ik vind dat zolang elhamdaoui niet terug is lembarki een goede spits is voor de laatste 20 minuten, met zijn snelheid kan ie een wedstrijd zomaar openbreken


nee zeer beperkte speler.. er zijn betere marokkaanse spitsen dan hem

16-01-2007, 11:25

Citaat door amstermoro:
ik vind dat zolang elhamdaoui niet terug is lembarki een goede spits is voor de laatste 20 minuten, met zijn snelheid kan ie een wedstrijd zomaar openbreken


nee zeer beperkte speler.. er zijn betere marokkaanse spitsen dan hem

16-01-2007, 11:26



Citaat door amstermoro:
ik vind dat zolang elhamdaoui niet terug is lembarki een goede spits is voor de laatste 20 minuten, met zijn snelheid kan ie een wedstrijd zomaar openbreken


nee zeer beperkte speler.. er zijn betere marokkaanse spitsen dan hem