Bekijk volle/desktop versie : Heeft Beverwijk(zwartemarkt)mooie Takshitas???



15-01-2007, 17:48

Citaat door XxzaraxX:
Wie weet of ze bij Beverwijk (zwarte markt) mooie Takshitas en Kaftans verkopen???????
.

15-01-2007, 18:05


ja daar verlopen ze z wel en mooie maar wel voor veel geld hoor

15-01-2007, 18:10
nee ik vind ze behoorlijk lelijk, maar dat is mijn smaak. ze hebben wel mooie stoffen tussen zitten

15-01-2007, 18:20
heel erg lelijk

15-01-2007, 18:23


verkopen ze daar ook stoffen?

15-01-2007, 18:27
Ik heb in me hele leven nog nooit zo een mooie jurk gezien in beverwijk..
Ze lijken allemaal op elkaar alleen andere kleuren.. En meestal met de naaimachine gemaakt..

15-01-2007, 18:32

Citaat door XxzaraxX:
oooo ok thxxx he allemaal,moet het natuurlijk zelf gaan kijke om te zien, maar is wel leuk reacties van anderen!!






salaam meid... in beverwijk heb ik een keer een jurk gekocht.... die was best leuk maar daar nooit meer,,, er zit daar iemand die verkoopt echt onwijs mooie stof.. hij is altijd de eerste die de nieuwe stof heeft.. hahaha ja ja hoe weet ik dat we zijn beetje famillie van elkaar... maar wollah egt prachtig stof voor mooie prijs...

waar je misscjhien ook kan kijken is zimba of nejma in amsterdam javastraat prachtig gewoon... tegenwoordig koop ik daar mij jurken me laatste jurk die ik heb gekocht heeft wel 450 euro gekocht (ben maar en arme student ahahah) het is een sari echt onwijs leuk en mooi ,, maar ja ik draag zulke jurke maar 1 keer of twee keer en dan wordt het weer tijd voor een nieuwe en ja de mode draait veel.. maar wat ik dus eigelijk wil zegge ga naar nejma en of zimba daar ga je zkrs leuk jurke vinden waar je geen spijt van krijgt...!!!! heel vee; suc6