Bekijk volle/desktop versie : Hoe leer je tegenwoordig iemand kennen?



Pagina's : [1] 2

15-01-2007, 11:57
Sallam meiden
Ik wou even wete hoe de vrouwen hier denken over het leren kennen van een mogelijke huwelijkskandidaat.
Hoe leer je anno 2007 iemand kennen zonder al te veel boe of ba

Niet afspreken..alleen per telefoon,sms,msn?
Afspreken...en blijven afspreken tot je denkt dat het goed zit.
Niets doen en wachten.

ben benieuwd hoe mensen hierover denken.
Ik weet het eigenlijk niet zo goed.In mijn geval is het nu dat iemand mij heel erg leuk vindt,maar dat ik vrij terughoudend reageer omdat ik geen harrame zaken wil doen.
Heb in het verleden een relatie gehad en daaruit geleerd dat een relatie voor niets deugt
Toen hebe ik mezelf beloofd om noooooooooit never meer een relatie aan te gaan

15-01-2007, 12:02


Lijkt me inderdaad moeilijk maar ik heb zoiets van als een meisje wil afspreken spreek dan af op een openbare plek. Dan zijn er dan wel geen familie etc. bij maar dan ben je in ieder geval onder de mensen.

Zolang je je maar niet afzondert, is niet slim en niet veilig ook nog.

Ik vind dat een meisje goed moet uitdokteren wat ze wil en hoe ze dat in vragen moet formuleren aan zo een jongen. Ze moet niet afschrikken maar wel genoeg kunnen aftasten (niet letterlijk)

15-01-2007, 12:03
noona..aftasten..hmmm.
ja openbare plek lijkt me ideaal
Nog iemand tips om rare situaties te vermijden

15-01-2007, 12:05
A...A...A

15-01-2007, 12:07


Als ik jouw was zou ik ook niet te veel afspreken, en als je het doet, doe het dan inderdaad wat noona zegt in een openbare plaats....
Veel telefoongesprekken houden, praat je ook makkelijker...

En alles is mekteb...

15-01-2007, 12:07
Ik zou eerst via mail/msn met hem spreken. Om een indruk te krijgen en bepaalde zaken te bespreken zodat ik weet hoe hij daarover denkt. Mocht ik dan een goed gevoel over hem hebben dan moet ik 1 van mijn broers zien te benaderen met de vraag of ze hem met mij samen willen ontmoeten. Klinkt makkelijk maar de gedachte alleen al dat ik 1 van mijn broers dat moet vragen maakt me verlegen. Missschien dat ik het aan me zus vraag of ze me broer vraagt ofzo.

15-01-2007, 12:10
Ik vind MSN eigenlijk ook wel beter om te praten en schrijvende vertel je ook meer en kun je beter nadenken over wat je wil zeggen.

Daarna bellen, elkaars stem hore, wie weet springt de vonk dan al over

Daarna afspreken, mocht je iemand in vertrouwen kunnen nemen hiermee dan zou ik hem bellen en zeggen of die niet in de buurt wil zijn, ongemerkt. vind veel jongens namelijk niet echt te vertrouwen vandaar

15-01-2007, 12:16

Citaat door noona:
[B] Ik vind MSN eigenlijk ook wel beter om te praten en schrijvende vertel je ook meer en kun je beter nadenken over wat je wil zeggen.

Daarna bellen, elkaars stem hore, wie weet springt de vonk dan al over

Daarna afspreken, mocht je iemand in vertrouwen kunnen nemen hiermee dan zou ik hem bellen en zeggen of die niet in de buurt wil zijn, ongemerkt. vind veel jongens namelijk niet echt te vertrouwen vandaar[/B]


Precies. Aan de tel klap ik dicht en kan ik niet nadenken. Op msn/mail kan je nog nadenken enzo. En telefoon vind ik iets te persoonlijk, vind dat meer iets als je wat meer zekerheid hebt over de persoon zelf.

15-01-2007, 12:20
Weddingplanner,je weet wel over wie ik het heb..remember.hahah
Ja de vonk is dus overgeslagen..zielig he,liefde via marokko nl..hahahha

15-01-2007, 12:28

Citaat door celinedion:
Weddingplanner,je weet wel over wie ik het heb..remember.hahah
Ja de vonk is dus overgeslagen..zielig he,liefde via marokko nl..hahahha


Ik weet het nog.....
IK volg je overal hooor...hahaaha nee hoor....
Ik zou heel veel met hem praten, maar niet dat jij belt hoor, hij moet je bellen, en gewoon jezelf zijn....en heel veel dingen vragen...
Mijn man kwam binnen twee maanden om mijn hand vragen, ik had in die tijd hem twee keer gezien, en elke avond uren, maar dan ook uren gepraat......het klikte gewoon..

Wat er met jouw is gebeurd, is precies hetzelfde met mij gebeurd, had een relatie, wat helemaal fout liep, toen heb ik ook gezworen, ik doe dit nooit meer, en toen heb ik het zo aangepakt, dat ik niet teveel wil afspreken, en zei ook letterlijk tegen hem " als je mij wil, hier is mijn adres"
Omdat je wanneer je pas in 1 huis woont, dan leer je elkaar pas echt kennen. Alles is mekteb....

15-01-2007, 12:35

Citaat door weddingplanner1:
Ik weet het nog.....
IK volg je overal hooor...hahaaha nee hoor....
Ik zou heel veel met hem praten, maar niet dat jij belt hoor, hij moet je bellen, en gewoon jezelf zijn....en heel veel dingen vragen...
Mijn man kwam binnen twee maanden om mijn hand vragen, ik had in die tijd hem twee keer gezien, en elke avond uren, maar dan ook uren gepraat......het klikte gewoon..

Wat er met jouw is gebeurd, is precies hetzelfde met mij gebeurd, had een relatie, wat helemaal fout liep, toen heb ik ook gezworen, ik doe dit nooit meer, en toen heb ik het zo aangepakt, dat ik niet teveel wil afspreken, en zei ook letterlijk tegen hem " als je mij wil, hier is mijn adres"
Omdat je wanneer je pas in 1 huis woont, dan leer je elkaar pas echt kennen. Alles is mekteb....


zuchttttttttttttttttt
ja zo is het bij mij dus ook momenteel.heb gezegd dat ik niet voor relaties en afspreekgedoe ben te vinden.heb wel niet gezegd dat ik een trauma heb overgehouden aan mijn vorige relatie
maar goed,hij belt me vaak en soms block ik hem gewoon ff om op adem te komen en ff na te denken over dit alles.
Ik merk hoe meer ik hem spreek hoe meer ik zin heb om hem terug te gaan zien.Een soort tweestrijd die je voert me jezelf,begrijp je.
We kletsen ook heel erg veel aan de tel,en msn etc...maar hij heeft me wel gevraagd om elkaar nog eens terug te zien op een openbare plek.Mag zelfs mijn baby zusje meenemen als ik wil(wat ik ook van plan was),hahaha

15-01-2007, 12:45
Anti man worden

15-01-2007, 12:48



Citaat door celinedion:
zuchttttttttttttttttt
ja zo is het bij mij dus ook momenteel.heb gezegd dat ik niet voor relaties en afspreekgedoe ben te vinden.heb wel niet gezegd dat ik een trauma heb overgehouden aan mijn vorige relatie
maar goed,hij belt me vaak en soms block ik hem gewoon ff om op adem te komen en ff na te denken over dit alles.
Ik merk hoe meer ik hem spreek hoe meer ik zin heb om hem terug te gaan zien.Een soort tweestrijd die je voert me jezelf,begrijp je.
We kletsen ook heel erg veel aan de tel,en msn etc...maar hij heeft me wel gevraagd om elkaar nog eens terug te zien op een openbare plek.Mag zelfs mijn baby zusje meenemen als ik wil(wat ik ook van plan was),hahaha



Ik begrijp je meid, ik had dat gewoon midden in de nacht, zat ik in mijn kamertje, en het liefst wou ik bij hem zijn, en hem dood knuffelen, je vraagt je ook constant af "wat denk je nou dat die aan het doen is" haahah
Jah, Jah,....je moet ook gewoon eerlijk zijn, en zeggen dat je niet zo bent, en dat je niet zo op afpraken bent....en als je me echt wil, kom je naar mijn ouders, maar ik zou daarmee nog even mee wachten hoor....je voelt wel wanneer de tijd rijp is...
Ik hoop het voor je inshallah....

15-01-2007, 13:19

Citaat door weddingplanner1:
Ik begrijp je meid, ik had dat gewoon midden in de nacht, zat ik in mijn kamertje, en het liefst wou ik bij hem zijn, en hem dood knuffelen, je vraagt je ook constant af "wat denk je nou dat die aan het doen is" haahah
Jah, Jah,....je moet ook gewoon eerlijk zijn, en zeggen dat je niet zo bent, en dat je niet zo op afpraken bent....en als je me echt wil, kom je naar mijn ouders, maar ik zou daarmee nog even mee wachten hoor....je voelt wel wanneer de tijd rijp is...
Ik hoop het voor je inshallah....


ja tuurlijk
wil hem niet het gevoel geven dat ik stapel op hem ben,ook al kost het me moeite om me in te houden,hahahaha
ik heb geen woord gerept over trouwen..hij daarentegen wel..maar ik doe alsof het niet echt iets superdringend is.

Ik zie hem nog een keer,en that's it.heb echt geen zin in de ene afspraak na de andere,komt alleen maar problemen van

15-01-2007, 13:35

Citaat door celinedion:
ja tuurlijk
wil hem niet het gevoel geven dat ik stapel op hem ben,ook al kost het me moeite om me in te houden,hahahaha
ik heb geen woord gerept over trouwen..hij daarentegen wel..maar ik doe alsof het niet echt iets superdringend is.

Ik zie hem nog een keer,en that's it.heb echt geen zin in de ene afspraak na de andere,komt alleen maar problemen van



Dan zou ik het zeggen na die afspraak....Dat je daar niet voor in bent, en als hij begint over trouwen elke keer, dan is die toch wel serieus dan???

En je moet gewoon vertellen hoe je erover denkt....

Succes meid!!
Houd me op de hoogte...
Wanneer heb jij je tweede afspraakje?

Pagina's : [1] 2