Bekijk volle/desktop versie : wael is dood



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18

20-08-2003, 18:00

Citaat:
Origineel gepost door Esma_Sweetybaby
Wie noem jij mogool,open je ogen voor dat je iets zegt,en trouwens die medelijden die je met Casawia hebt,dat is wat ze wou,ga gelijk ook haar xxxx likken,domme koe dat jij bent!!!
luister
ik bedoelde domme koe niet persoonlijk
en ik ga ook niet vechten ofzo hoor
zo een type ben ik niet
maarrr
als je medelijden hebt met iemand
wil dat niet gelijk zegge dat je een kontelikker bent
oke
en als je wil schelde allah ie rham waldek
doe dat alsjeblieft niet hier
dit is tog te erg voor woorden
mensen hebben deze topic niet geopend om er een vechttopic van te maken oke
shukran
en ik hoop dat je dit niet weer verkeerd opvat ofzo
je bericht had me gewoon helemaal parra gemaakt
that's it

afz. latifa

20-08-2003, 18:04



Citaat:
Origineel gepost door Mino
hahah jullie weten niet hoe jullie zulken mensen aan d ekant moete zetten zoals ali baba enzo zeg hem gewoon

he ali baba je hebt gelijk man ja man het was eenmeisje enzo en ja ikmoet eenleven zoeken je hebt helemaalgelijk en ja hoeveel mensen gaan wel niet dood in palestina zeker je hoort het elke dag meid wat zielig zeg........get a life pleaseeeeee en ga niet tot 5 uur in de ochtend zitten chatten..........is niet goed voor je oogies............en trouwens dat chatten is niet eens persoonlijk
en hier heb je ook weer gelijk in zoooo zeg je hebt wle overal gelijk in nou dat vind ik top he nog meer dingen waar jij gelijk in hebt just zeg het joh
hahahahahahahahahahahahaha

jij bent egt gekkk
maar wel fa2

20-08-2003, 18:12

Citaat:
Origineel gepost door Lmaada
luister, ik vertel je dit
ik denk vaak aan die mensen die het meseken niet makkelijk hebben.
hoe bedoel je trouwens dat t een roddel is
hij heeft tog al een tijd lang gewoon geschreven
dus ik weet niet wat je spaced hoor
maja
mensen horen veel gekke shit. dus ik ga me er ook nie meer mee bemoeien
eerst zegt iemand dat wael niet bestaat
en nu kom jij met je dat dit een roddel is
ik weet t ook niet meer hoor
maar we treuren trowuens om wael
omdat hij een toffe jongen was
en als jij m niet hebt gekend als een toffe jongen dan heb je pech gehad
en trowuens als een van jou goeie matties zou komen te overlijden
(zoals het nu voor casawia16 is) dan zouden wij tog ook niet zeggen dat het bla is of dat t een roddel is
in plaats daarvan zouden we je helpen met je verdriet
je zou t met ons kunnen delen
maja
laister is niet iedereen zo
jammer genoeg
beslama latifa
meid............je mag treuren om wie je wil.......en dat verhaaltje van hem dat kan tog iemand anders geschreven hebben? en ik heb ook niemand horen zeggen dat hij/zij wael persoonlijk kent........alleen via msn enzo.........diegene zal nu wel aan het lachen zijn om al deze rare reacties......als een mattie van mij overleden zou zijn zou ik het op cker's niet op marokko.nl zetten, daar maak je al deze mensen alleen maar aan het huilen........je kan je verdriet beter voor je houden.......niet iedereen hoeft te weten dat er iemand overleden is.....

@libabba

20-08-2003, 18:16

Citaat:
Origineel gepost door AlIbAbBa17
meid............je mag treuren om wie je wil.......en dat verhaaltje van hem dat kan tog iemand anders geschreven hebben? en ik heb ook niemand horen zeggen dat hij/zij wael persoonlijk kent........alleen via msn enzo.........diegene zal nu wel aan het lachen zijn om al deze rare reacties......als een mattie van mij overleden zou zijn zou ik het op cker's niet op marokko.nl zetten, daar maak je al deze mensen alleen maar aan het huilen........je kan je verdriet beter voor je houden.......niet iedereen hoeft te weten dat er iemand overleden is.....

@libabba
ik begrijp ook wel wat je bedoelt
maar ik vind gewoon
als iemand denkt dat wael heeft bestaan
(grootste gedeelte hier) laat ze dat dan denken zoals iemand al zei
en als jij at niet vind
oke
weet je
laat t dan
dan denk je gewoon dat dit alles een leugen is
maar please ga niet lopen zeuren ofzo
laat t gewoon zoals tis
en wens de mensen gewoon veel sbar
daar krijg je ook nog eens lhassanat mee
wil je die niet dan???
geef ze dan maar aan mij hoor

en ik gaf trowuens maar een voorbeeld wat betreft je matties

20-08-2003, 18:18



Citaat:
Origineel gepost door Lmaada
ik begrijp ook wel wat je bedoelt
maar ik vind gewoon
als iemand denkt dat wael heeft bestaan
(grootste gedeelte hier) laat ze dat dan denken zoals iemand al zei
en als jij at niet vind
oke
weet je
laat t dan
dan denk je gewoon dat dit alles een leugen is
maar please ga niet lopen zeuren ofzo
laat t gewoon zoals tis
en wens de mensen gewoon veel sbar
daar krijg je ook nog eens lhassanat mee
wil je die niet dan???
geef ze dan maar aan mij hoor

en ik gaf trowuens maar een voorbeeld wat betreft je matties
laat die materiaal zitten joh........ik heb diegenen allemaal gewaarschuwd ik heb gedaan wat ik had moeten doen..........

@libabba

20-08-2003, 18:20

Citaat:
Origineel gepost door AlIbAbBa17
laat die materiaal zitten joh........ik heb diegenen allemaal gewaarschuwd ik heb gedaan wat ik had moeten doen..........

@libabba
is goed
als jij dat vind vind ik het prima
ik laat vanaf nu gewoon iedreen denken wat ie wil
klaaar
ga me er niet eer mee bemoeien zoals ik al eerder heb vermeld

20-08-2003, 20:18

Citaat:
Origineel gepost door Lmaada
hahahahahahahahahahahahaha

jij bent egt gekkk
maar wel fa2
haah nee ik ben vet cool
en ik weet te handelen in zulke situaties
groetjes mino

20-08-2003, 20:45

Citaat:
Origineel gepost door womanpower
you go man!!! wayauw ik heb me egt kapot gelachen hierom......ga zo door MINO
maar mesnen die het niet willen geloven en het allemaal bullshoit vinden okee is goed leuk voor julliue.......maar wij allemaal de grote meerderheid gelooft het wel alat ons dat dan gewoon denken (en dan laten wejullie ook gewoon denken...als jullie dat kunen dan he.....want volgens mij hebben jullie egt geen hersens) wij allemaal hebben hier verdriet en jullie komen het nog een beetje inwrijven aub....dit zeg ik namens iedereen xxxx OFF!!~!!!
ahhhhhh je hebt gelachen nou heel om te hore dat we zelfs lala .... aa nhet lachen kunne maken dat is alijd mooi meegenome right mezjan iwa koelchie jefoet ghir sa7a mafoetch ofzo maar ik ga erweer vandoor preek jullie later wallie gater

20-08-2003, 22:03

Citaat:
Origineel gepost door Mimo
oe 3lach besalama hadoek al3ienien magloebien

20-08-2003, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door Lmaada
is goed
als jij dat vind vind ik het prima
ik laat vanaf nu gewoon iedreen denken wat ie wil
klaaar
ga me er niet eer mee bemoeien zoals ik al eerder heb vermeld
zo als altijd heb je het weer goed afgehandeld mied

dat is nou mijn nichie he

xxx-jes samira

20-08-2003, 22:47

Citaat:
Origineel gepost door Mino
oe 3lach besalama hadoek al3ienien magloebien
3iejana

21-08-2003, 00:36
Inna Lillahi Wa Inna Ilaihi Radijoen....


Ik Ben Net Terug Van Vakantie.......En Weer Slecht Nieuws....Ik Heb Zijn Verhaal Onderweg Naar Marokko Nog Zitten Lezen.....Kreeg Er Soms Tranen Van In Mijn Ogen.....Dat Iemand Zo Mooi Kan Schrijven...Maar Er Nu Nie Meer Is...

Wij Wensen Jullie Veel Sbar Toe.....




Mij En Buikdanseres.....

21-08-2003, 01:04


SALAM,

Dat is precies hetzelfde als bij mij, ik ben al zoooooooooooooooo lang bezig met zijn verhaal en hij kan zoo goed schrijven wollah ik vind het zoooooooooooooooo erg dat hij dood is ALLAH JE3EDEM EL AZAR!

Beslama

21-08-2003, 08:37
Bismillahi Rahman Rahiem
In naam van Allah, de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle

Wat ben ik me rot geschrokken toen ik deze topic weer gisteren opzocht. Astaghfiroe-allah. Ik kan het moeilijk onder worden brengen, mijn broeders en zusters, maar dit slaat werkelijk echt op alles. Ik weet niet hoe men kan zeggen dat een dood of een verlies van een broeder of zuster in scene is gezet. Laa Hauwla Wala Quatta illa Billah. Echt waar ik vind het echt schandalig en schaamteloos.

Als iemand constateert dat een broeder of zuster heen gegaan is, naar zijn Schepper en Heerser. Kan je die persoon niet nogmaals in het hart steken door te zeggen, is het wel waar of het is een leugen.

Mijn broeders en zusters waar is u Iman, u liefde jegens u broeders en zusters. Of is dit de manier waarop we met elkaar omgaan?? En als het nou een leugen zal zijn, wie ben jij of ik om daar een oordeel over te geven. Slechts Allah swt ziet en hoort of het de Waarheid is, want Hij swt is de Alhorende, Hij swt is de Alziende. En als er een leugenaar vaart in de kring, is het Allah swt die hem of haar daar voor zal straffen, en niet ik of jij met je oordeel (in het algemeen). Als men mij verteld dat er een broeder en of zuster overleden is neem ik dat serieus aan. En het minste wat ik voor een overleden persoon kan doen is een doe3a, een smeekbede, na mijn Salat verrichten. En zijn familie en vedere relevanten condoleren met het verlies van hun kind.

Broeders en zusters realiseer dat we allen de dood zullen proeven. En de dood komt onverwachts op bezoek en niemand die het tegen houdt. Allah swt neemt wat Hem toebehoort. Tot Hem swt behoren we en tot Hem swt zullen we terugkeren.

Mijn lieve broeders en zusters jullie zouden mij een groot plezier doen en een bejegend gevoel schenken, als jullie allen niet meer van die beoordelende en beschuldigende berichten zouden plaatsen. Echt waar dat is het enige wat ik van jullie vraag. Al gair, insha-allah, wa jazak allahoe gayren. Moge Allah swt jullie die mijn verzoek inwilligen rijkelijk belonen, insha-allah. En moge Hij swt jullie allen barmhartig zijn en jullie behoede voor al het kwade op deze Doenya, insha-allah. Wa Moslimien JAmi3en, insha-allah. AMIEN, Yaa Rabbie al3alamien.

Ma3aa Salaam, wa-rahmatuallahi, wa-barakatoehoe,
JANNAH

21-08-2003, 17:18

Citaat:
Origineel gepost door AlIbAbBa17
kanke lijer
kankker duz jij speelt met de ziekte die je misschien zelf hebt en niet ik want ik ben niet de gene die rookt of alchohol drugs gebruikt je moet nadenken aaa teringlijer je moet niey stoer doen via internet bollle kneus vulvahond

Zehma je weet dat ik off ben ga je stoer doen hahahahaha bang echt bang en zielig echttt erg

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18