Bekijk volle/desktop versie : waar luisteren jullie in....



15-01-2007, 08:49
in haar vrije tijd of gewoon als ontspanning naar?
Is het voornamelijk arabisch/berbers of zit er ook nederlandse etc. tussen?

(Met luisteren bedoel ik muziek)

15-01-2007, 08:52


luister haast niet naar muziek , ben kritisch geworden vanwege de teksten.

rockmuziek heeft meestal nuchtere teksten , daar luister ik graag naar. aerosmits, mettalica, nickelback, etc.

maar die boze negers etc. denk ik bij mezelf: ga toch afkoelen!

15-01-2007, 08:54
nickelback is goed man!

ja rap is ook niet echt mijn ding - marco borsato heeft wel leuke inhoud in zijn teksten en verder is het bij mij van alles door elkaar!

15-01-2007, 08:55

Citaat door doenja_18:
Luister helemaaal niet meer naar muziek....

Als ik mijn ipod aanzet ..zijn het mijn franse lessen...
meskiena - bij mij staat er echt samenstelling van alles door elkaar op. Hoe bedoel je ben van alle markten thuis

15-01-2007, 08:57


Ik luister standaard op werk naar juice fm en thuis luister ik altijd naar sky radio als ik aan het koken ben ofzo

15-01-2007, 09:21
Verschillend

Sinds ik weet hoe ik muziek in mn telefoon kan zetten, luister ik alle soorte muziek, Zahouania, Hasni, Outlandish, Reda taliani en Marco Borsato.

15-01-2007, 09:47
[QUOTE=doenja_18;28731618][B][I]Haha.... ik begin eind van deze maand met frans te studeren 3 avonden per [QUOTE]

slim, heel slim van je!
Ach voordat je het weet heb je het binnen twee tellen onder de knie
Bij ons thuis ben ik de engelse correspondent als we ergens heen gaan dan is mijn man de franse/spaanse vertaller. Hoe bedoel je het is goed geregeld

Zelf wil ik ook ooit een franse opleiding/cursus doen omdat mijn man ook ooit terug wil naar marokko dus ja arabisch kan ik net met handen en voeten en met engels kom je niet echt ver in marokko.

15-01-2007, 10:24
ik zou het met handen en voeten doen....weet nog als ik naar frankrijk ging mijn god wat moeten die mensen toch dubbel hebben gelegen met mijn middelbare school frans

byw ik zou het simpel doen - het zou zoiets worden; deux croissant et 1 baguette svp...

Gemak dient de mens lieverd