Bekijk volle/desktop versie : wil graag 5 kilo aankomen...

Pagina's : [1] 2 3

15-01-2007, 02:54
slm oe aliekoem

ik weeg 45kilo en ben 1m67

heb hamdoelilah niet te klagen...mooi figuurtje, maar zou toch graag beetje voller zijn dan zou ik het perfect vinden...vind me net iets te slank...dus wil wat aankomen(zo een vijf kilo...) iemand tips...

kom aub niet af met meer eten, want probeer ik al...heb gewoon een snel verbrandingsblabla kom ff niet op het woord

heeft er iemand tips mss...heb gehoord dat je van anticonceptiepil bijkomt is dit waar en zo ja de welke?? of mss een andere soort pil ofzo (wel die goed is voor je lichaam...natuurlijk)

xjessssss

choekran alvast...

15-01-2007, 10:39

Citaat door bloemeke:
slm oe aliekoem

ik weeg 45kilo en ben 1m67

heb hamdoelilah niet te klagen...mooi figuurtje, maar zou toch graag beetje voller zijn dan zou ik het perfect vinden...vind me net iets te slank...dus wil wat aankomen(zo een vijf kilo...) iemand tips...

kom aub niet af met meer eten, want probeer ik al...heb gewoon een snel verbrandingsblabla kom ff niet op het woord

heeft er iemand tips mss...heb gehoord dat je van anticonceptiepil bijkomt is dit waar en zo ja de welke?? of mss een andere soort pil ofzo (wel die goed is voor je lichaam...natuurlijk)

xjessssss

choekran alvast...

Ik zit met hetzelfde probleem, ik wil een paar kilo aankomen. En meer eten helpt bij mij ook niet.

Ik probeer nu regelmatiger te eten. Dus ontbijten, lunchen en avondeten. Meestal sla ik ontbijt over en dat is ook niet goed.

Ik slik de pil al een jaar, geen verschil te zien bij mij.

Succes!

15-01-2007, 17:04

Citaat door Godmother:
Ik zit met hetzelfde probleem, ik wil een paar kilo aankomen. En meer eten helpt bij mij ook niet.

Ik probeer nu regelmatiger te eten. Dus ontbijten, lunchen en avondeten. Meestal sla ik ontbijt over en dat is ook niet goed.

Ik slik de pil al een jaar, geen verschil te zien bij mij.

Succes!

choekran lieverd voor jou ook...ja ga de pil ook eens proberen...ff langs huisarts enzo...

xje

15-01-2007, 18:11
http://www.ikwilaankomen.nl/aankomen-tips.htm
Misschien dat hier wat handige tips tussen staan

15-01-2007, 19:05

ik wil ook erg graag aankomen.

Het is belangrijk dat je REGELMATIG eet!!! dus geen maaltijd overslaan en je moet ook tussendoortjes nemen!

Maar ja ik hou me hier haast nooit aan

15-01-2007, 20:16

Citaat door Arabische_Meid:
http://www.ikwilaankomen.nl/aankomen-tips.htm
Misschien dat hier wat handige tips tussen staan

dank je schat...heeft er trouwens iemand ervaring met die shakes van herbalife enzo?? en helpt dat???

15-01-2007, 20:24
Ik zit met het zelfde probleem. Ik ben 17 en mensen schatten mij.. 12 tot 15 jaar. Echt moesiba hedie haha ik ben ook aan de pil begonnen. Maar ik kom geen kilos aan. IK weeg 40 kilo en ik ben 1.60 moet je eens na gaan dames? Het is best vervelend. Maar hoeveel ik ook probeer te eten.. Ik kom gewoon niet aan

15-01-2007, 20:36

Citaat door prinsses_Q:
Ik zit met het zelfde probleem. Ik ben 17 en mensen schatten mij.. 12 tot 15 jaar. Echt moesiba hedie haha ik ben ook aan de pil begonnen. Maar ik kom geen kilos aan. IK weeg 40 kilo en ik ben 1.60 moet je eens na gaan dames? Het is best vervelend. Maar hoeveel ik ook probeer te eten.. Ik kom gewoon niet aan

inshaallah kom je wel aan..is idd weinig maar je moet rekenen ik ben 7cm groter en weeg maar vijf kilo meer dan jou nu heb je wel een beter gevoel he nee maar het is bij mij niet zo overdreven ofzo...maar het zou gewoon mooier zijn als ik vier kilootjes kan aankomen en geloof me meid uitenindelijk zal je wel aankomen...komt wel goed hoor schat, dikke zoen

ken jij die shakes van herbalife, want wil dat mss wel kopen...maar is best duur en dan denk ik stel het helpt niet....:s

15-01-2007, 21:26

Citaat door meryam87:
nee,misschien moet je sporten, krijg je spieren en dat weegt zwaarder

nee dat is het net wil niet in spiermassa aankomen hahaha

15-01-2007, 21:35

Citaat door bloemeke:
choekran lieverd voor jou ook...ja ga de pil ook eens proberen...ff langs huisarts enzo...

xje

Ik bedoel dus dat ik niks ben aangekomen door de pil...

15-01-2007, 21:39

Citaat door Godmother:
Ik bedoel dus dat ik niks ben aangekomen door de pil...

ja hoor schat had je begrepen maar is bij iedereen anders en heb dat nog niet geprobeerd dus...

15-01-2007, 22:18

Citaat door prinsses_Q:

welke pil slik je, de diana helpt wel.. (bij mij in ieder geval wel)

16-01-2007, 14:55

Citaat door Les_baronnes:
welke pil slik je, de diana helpt wel.. (bij mij in ieder geval wel)

kom je dan echt bij?? en is het niet slecht dan voor je lichaam...en heb je die zomaar van de huisarts voorgeschreven gekregen of kan je die zo gaan halen?

een heleboel vragen

16-01-2007, 16:45
als je wilt aankomen moet je echt iedere maaltijd nemen. Dus ONTBIJT, >LUNCH> DINER. als je dat zo blijft doen dan zul je echt aankomen, en tussedoortjes natuurlijk.

IK heb ongeveer hetzelfde probleem en ik sla ontbijt altijd over. In de tijd dat ik stage liep moest ik altijd ontbijten daar (iedereen deed dat) Ik was echt goed aangekomen, omdat ik iedere maaltijd met hun mee at en niks oversloeg

en nu in de periode zonder stage ben ik weer afgevallen

17-01-2007, 17:15

Citaat door SAMIREETJE:
als je wilt aankomen moet je echt iedere maaltijd nemen. Dus ONTBIJT, >LUNCH> DINER. als je dat zo blijft doen dan zul je echt aankomen, en tussedoortjes natuurlijk.

IK heb ongeveer hetzelfde probleem en ik sla ontbijt altijd over. In de tijd dat ik stage liep moest ik altijd ontbijten daar (iedereen deed dat) Ik was echt goed aangekomen, omdat ik iedere maaltijd met hun mee at en niks oversloeg

en nu in de periode zonder stage ben ik weer afgevallen

ja dat is wel spijtig en idd...ontbijten vind ik vaak ook beetje moeilijk, verder dan een lekkere kop thee geraak ik niet...overdag eet ik wel goed enzo...maar ja heb een heel snelle stofwisseling vertelde mn huisarts en dat is wel goed ben ik langs een kant wel blij mee ook voor later (na zwangerschap enzo) maar toch, vroeg me af of iemand nog andere tips heeft of ervaring met bepaalde shakes of vezelbars of wat dan ook die echttt helpen...

dikke zoen schat en choekran voor het reageren

Pagina's : [1] 2 3