Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vichy



15-01-2007, 00:19
zijn er dames die dit product gebruiken?

wat vinden jullie ervan??

15-01-2007, 11:16


Ik ben nu al een maand bezig met de hele vichy lijn": normaderm renoverend syteem, de scrubgel en de nacht creme.
Van het renoverend systeem wordt aangegeven dat je het drie weken gebruikt en elke week 1 x. Ik gebruik het 2x in de week en kan er nog 1x mee doen. De scrubgel is eel zacht en heel fijn. Je kan deze scrub elke dag gebruiken, wat ik zelf erg fijn vind, omdat voor de meeste andere scubs niet geldt. En deze gel voelt heel fijn aan en je voelt dat het je gezicht diep reinigt. Voor het slapen gaan gebruik ik de us de nachtcreme.
Zoals aangegeven ben ik er nu dus al een maandje mee bezig en ik mijn gezichs is echt veel gaver geworden. Ik had een tijdje last van puistejes en plekjes die maar niet weg wilden gaan. Heb van alles geprobeerd, garnier, sisley, kanebo en nog vele andere. Geen enkele had zo een goed effect als deze vichy lijn.
Ik ben er dus heeeeel tevreden mee!!

16-01-2007, 21:30
ooh okey,
want ik wil vichy ook gaan gebruiken, je weet toch het is slecht voor je gezicht om elke keer weer een nieuwe creme te gebruiken.

in ieder geval bedankt meid voor je reactie.

en nog veel suc6 met je cremetjes hihihi.

16-01-2007, 23:06
Ja ik gebruik vichy creme. Ben dr erg tevreden over. Gebruik ook een foundation, maar ga overstappen omdat het niet bij mijn huidskleur past. Voor de rest is die foundation wel goed dekkend. Je kan bij zoeken vichy intypen. Dan kom je veel topics tegen over vichy waar mensen hebben gereageerd.