Bekijk volle/desktop versie : Fotograaf Iris



14-01-2007, 18:31
Dag Allen,

ben op zoek na het nummer van Iris productions. Haar nummer is niet meer in gebruik en ik zou toch graag de fotos van mijn bruiloft willen hebben. Wie kan me hierbij helpen of anders haar adres, ga ik langs.

Alvast bedankt

15-01-2007, 23:32


halllllllllo kent niemand haar plies help mij zal je een groene puntje geven deal?

15-01-2007, 23:34
ik snap het even niet .. wil je haar op je bruiloft of wil je je eigen fotos?

17-01-2007, 11:25

Citaat door mohammmeddd:
ik snap het even niet .. wil je haar op je bruiloft of wil je je eigen fotos?


ik ben ook op zoek naar haar tel nummer. ze heeft mijn foto's gemaakt en thuis opgestuurt (voor de kosten moest ik opdraaien) en ik had nog specifiek met haar door genomen welke foto's ze moest bewerken.....nou in 1 woord......ze is alleen uit op het geld....maar niet naar de wensen van het paar.........en haar foto's zijn echt niet als foto's van een echte fotograaf.....zoek een ander!!

ik zoek ook haar nummer!!!!!!!!!!!!!!!!11

17-01-2007, 13:48


Ook ik ben al dringend op zoek naar haar nummer, ik heb wel haar huisadres, als je me even een pm stuurt zal ik het je geven.
Ik heb haar een week geleden nog gesproken over wanneer mijn fotos en reportage klaar zouden zijn.
Ik heb net haar collega aan de telefoon gehad en die kon haar ook niet bereiken.
Ik weet ook waar ze werkt, maar ik ken haar achternaam niet waardoor ze me aan de balie niks konden zeggen.
Wie weet haar achternaam.
Kent iemand haar zelf, want ik stap echt naar de politie als ik niks van haar hoor!

17-01-2007, 14:28
ze is de vrouw van Jawad Chaabia,

http://www.chaabia.nl daar staat zijn nummer op
ik zou zeggen bel hem op en vraag naar zn vrouw

17-01-2007, 15:53
nou, hem heb ik ook tig keer gebeld, word ook niet opgenomen of de tels staan uit. Als iemand haar achternaam weet dan kan ik bij haar werk langsgaan. Kent iemand haar of iemand die haar kent. Wie kan met haar in contact komen? Wie kan ons meer vertellen?????

17-01-2007, 15:54
misschien is ze op vakantie

17-01-2007, 19:15

Citaat door tempted_2_touch:
misschien is ze op vakantie

Jij bent echt een grappenmaker

17-01-2007, 19:43

Citaat door belastingdienst:
Jij bent echt een grappenmaker



you are boring ...

17-01-2007, 22:25
iris production en jawad chaabia maken er dus een zootje van.

18-01-2007, 11:46
broeders en zusters,

ik heb net een mail ontvangen van de fotograve van iris, zij en haar man zitten wegens plotselinge omstandigheden in marokko. Ze is volgende week weer terug. Geen zooitje, waarschijnlijk een jammere gebeurtenis.... kan iedereen overkomen....