Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongen en hun streken..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-01-2007, 15:31
Elke keer hier op het forum (en daarbuiten) kom ik weer van die schijnheilige jongens tegen, die juist het tegenovergestelde zeggen van wat ze echt willen zeggen. Ze3ma om in de smaak te vallen bij hakima of zoubida.. desperate shit!

De meeste mannen zijn maar op een ding uit en dat is THE (g-spot) THING. Telkens maar weer zie je hoe de vrouwen in hun leugens trappen. Kan je dit naief noemen of onwetendheid?
Ik weet het niet, maar een ding is zeker en dat is dat ik ervan geniet.. EN HOE..

Een jongen hoeft maar lief te doen, begrip te tonen, luisteren en in de smaak te vallen van haar vriendin, dan is het gebeurd met der hartje... alleen met de grootste onzin!!

Waar blijven die moeilijke dames van jaren geleden, waar je moeite voor moest doen? Dat was de uitdaging en de spanning, maar nu gaat het als een lopende band


14-01-2007, 15:33


En jij kent elk meisje hier right ?

14-01-2007, 15:36

Citaat door DIVA_18:
En jij kent elk meisje hier right ?


Ik heb het niet specifiek over de vrouwen op het forum, toch?

14-01-2007, 15:36
Ja eh..je moet wel heel erg naief zijn om een jongen te geloven op internet.

14-01-2007, 15:36



Citaat door ELMOGHTARY:
Elke keer hier op het forum kom ik weer van die schijnheilige jongens tegen, die juist het tegenovergestelde zeggen van wat ze echt willen zeggen. Ze3ma om in de smaak te vallen bij hakima of zoubida.. desperate shit!

De meeste mannen zijn maar op een ding uit en dat is THE (g-spot) THING. Telkens maar weer zie je hoe de vrouwen in hun leugens trappen. Kan je dit naief noemen of onwetendheid?
Ik weet het niet, maar een ding is zeker en dat is dat ik ervan geniet.. EN HOE..

Een jongen hoeft maar lief te doen, begrip te tonen, luisteren en in de smaak te vallen van haar vriendin, dan is het gebeurd met der hartje... alleen met de grootste onzin!!

Waar blijven die moeilijke dames van jaren geleden, waar je moeite voor moest doen? Dat was de uitdaging en de spanning, maar nu gaat het als een lopende band



Ewa mabrouk..

14-01-2007, 15:36
Waarop baseer je deze onzin?

Het laatste waarop naar opzoek ben is wel een internet-relatie....dan nog van marokko.nl ook

´Ze3ma om in de smaak te vallen bij hakima of zoubida´

Spreek voor jezelf vriend, ´k zit hier puur uit verveling/tijdsverdrijf

14-01-2007, 15:37

Citaat door ELMOGHTARY:
Ik heb het niet specifiek over de vrouwen op het forum, toch?



Jawel..dat staat er.

14-01-2007, 15:38

Citaat door WhoCares:
Ja eh..je moet wel heel erg naief zijn om een jongen te geloven op internet.



Niet alleen op het forum maar met name op straat.. het gaat werkelijk als een lopende band..

14-01-2007, 15:39
ze zouden je niet moeten aanvallen maar een lesje moeten leren

vrouwe ridder

14-01-2007, 15:39

Citaat door WhoCares:
Jawel..dat staat er.


oke dan heb ik het verkleerd geformuleerd.. ik bedoel zowel op het internet als op straat..

14-01-2007, 15:39
nog iets...wie zegt dat sommige vrouwen alleen op zoek zijn naar tijdelijke lust en de jongen weer weggooien

vrouwe ridder The NightRider

14-01-2007, 15:40
All I hear is blablabla.

14-01-2007, 15:41



Citaat door ana wayek:
Ewa mabrouk..



Allah ie barek fiek..

14-01-2007, 15:41

Citaat door ELMOGHTARY:
Niet alleen op het forum maar met name op straat.. het gaat werkelijk als een lopende band..


Ja nou..als je iemand leert kennen op straat dan weet je al dat het niet goed zit eh.

14-01-2007, 15:42

Citaat door soekran:
ze zouden je niet moeten aanvallen maar een lesje moeten leren

vrouwe ridder



Vrouwe ridder je bedoelt kont ridder

Pagina's : [1] 2 3 4 5