Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik heb net henna gedaan



Pagina's : [1] 2

14-01-2007, 14:03
ik heb net henna in mijn haar gedaan met wat olijven olie eigeel en warme thee zonder suiker en zonder water welke kleur denken jullie dat het gaat worden ik ga hem om 18.00uur uitwassen

14-01-2007, 14:08


Salaam aleikoum
Ik heb daar niet zo 'n verstand van, dus ik weet het niet. Maar k heb wel een vraagje aan jou. Waarom heb je er eigeel en warme thee aan de henna toegevoegd?? Ik zou het graag willen weten

Wa salaam aleikoum

14-01-2007, 15:05
ik weet dat als je eigeel in je haar doet je haar er gezond van word er zitten proteine ofzo iets in en ok vitamintjes


en die warme thee is voor de kleur dat het geen oranje gaat worden maar je weet maar nooit straks is het misgien groen haha om 18.00 zal ik het weten

14-01-2007, 15:11

Citaat door prinses007:
ik weet dat als je eigeel in je haar doet je haar er gezond van word er zitten proteine ofzo iets in en ok vitamintjes


en die warme thee is voor de kleur dat het geen oranje gaat worden maar je weet maar nooit straks is het misgien groen haha om 18.00 zal ik het weten


Aaah Oke Bedankt voor je informatie

14-01-2007, 16:44



Citaat door sweety_marok:
maar thee is shlegt vooor je haar mied ik heb ook gisteren hena gedaan met knoflk




wrm is thee slecht voor je haar dan ???

ik ga het er zo uit wassen want kan het niet volhouden tot 18.00 en ik wil het snel laten drogen want moet het nog style

14-01-2007, 16:53

Wil je kleurtje in je haar ofzo, waarom doe je dat, stinkt het niet.


14-01-2007, 17:49

Citaat door prinses007:
wrm is thee slecht voor je haar dan ???

ik ga het er zo uit wassen want kan het niet volhouden tot 18.00 en ik wil het snel laten drogen want moet het nog style



& Heb jj 'T Der Af Gewassen Laat Ons Weten welke Kleur 'T is geworden..
Misschien ga k 'T ook doen als T een leuk kleurtjj is

14-01-2007, 17:57

Citaat door Savanne_:

Wil je kleurtje in je haar ofzo, waarom doe je dat, stinkt het niet.





Neej hoor als het mij om die kleurtje ging had ik wel verf gebruikt ik doe het omdat het gezond is thee doe ik er alleen in zodat ik geen oranje krijgmaar dat is niet DE reden

14-01-2007, 17:58

Citaat door ilhampje_:
& Heb jj 'T Der Af Gewassen Laat Ons Weten welke Kleur 'T is geworden..
Misschien ga k 'T ook doen als T een leuk kleurtjj is




jah heb het er uit gewassen en is nog een beetje nat dus dan is het vaak donkerder maar tis nu al een beetje bruin met een rode gloed egt mooi maar ik had van me zelf heel donker haar ik weet niet welke kleur haar jij hebt als jij het ok donker hebt gewn proberen er zal geen extreme kleurverschil zijn en je haar word er lkker zacht van

14-01-2007, 17:59
Laat het ons weten!!!! En hoe bedoel je met thee erin een thee zakje haha

14-01-2007, 18:02
Laat effe weten wat voor kleurtje het geworden is!

14-01-2007, 18:07

Citaat door prinses007:
jah heb het er uit gewassen en is nog een beetje nat dus dan is het vaak donkerder maar tis nu al een beetje bruin met een rode gloed egt mooi maar ik had van me zelf heel donker haar ik weet niet welke kleur haar jij hebt als jij het ok donker hebt gewn proberen er zal geen extreme kleurverschil zijn en je haar word er lkker zacht van


Neej K heb Bruin Blond haar Maar k Ga 'T Denk k Proberen
Het heeft wel een Zacht Effect door Olyfolie wordt t Zacht & gaat t glansen had k ook in me haar gedn.

14-01-2007, 18:25



Citaat door Marruecos_Z:
Laat het ons weten!!!! En hoe bedoel je met thee erin een thee zakje haha




neej joh gekkie ik heb in een klas die zatje gedaan met kokend water en dan steeds beetje dr in dat het een papje word

14-01-2007, 18:26

Citaat door La_Vida:
Laat effe weten wat voor kleurtje het geworden is!





het is een beetje rood bruim geworden ik denk dat het in de zomer ietsje lichter zal worden of ergens met veel licht

14-01-2007, 18:27

Citaat door ilhampje_:
Neej K heb Bruin Blond haar Maar k Ga 'T Denk k Proberen
Het heeft wel een Zacht Effect door Olyfolie wordt t Zacht & gaat t glansen had k ook in me haar gedn.





oke maar zoals ik al zei iik had donker haar dus als je straks op pipi langkous lijkt is het niet mijn fout

Pagina's : [1] 2