Bekijk volle/desktop versie : Huisje, tuintje, boompje & beestje



Pagina's : [1] 2

12-01-2007, 20:10
Voor je eraan begint lijkt dit echt een droom. Het maakt je leven helemaal compleet. Maar voor je eraan begint wil ik je toch eens goed wakker schudden. Het is niet allemaal zo mooi als het lijkt.

- irritant gedrag van iemand die ineens bij je hoort, tolereren.
- iedere maand fucking veel geld betalen, voor je huis enzo.
- ineens moet je op bezoek.
- ineens ben je niet alleen meer de baas over allerlei dingen (afstandsbediening).
- ineens moet je elke dag met iemand praten.
- ineens moet je allerlei klusjes doen, die je nooit deed.

Zo kan ik nog de hele dag doorgaan. Ik spreek niet uit ervaring. Nee beste mensen, ik zag het in mijn nachtmerrie en ik beschouw het als een duidelijke waarschuwing.

12-01-2007, 20:13


Maaaaaarrr all die dingen doe je niet alleen..
Daar heb je je partner voorr, en samen gaan jullieee AL die dingen doen..

Ewaaa wat wil je nog meer als je de liefde van je leven naast je hebt staan..?

12-01-2007, 20:16

Citaat door GoeShgOesH:
Maaaaaarrr all die dingen doe je niet alleen..
Daar heb je je partner voorr, en samen gaan jullieee AL die dingen doen..

Ewaaa wat wil je nog meer als je de liefde van je leven naast je hebt staan..?


Jij bent een idealist en ik ben een realist. Die liefde van je leven gaat je op een gegeven moment opbreken. Zou jij niet gek worden van zo een vent die dagelijks deel uitmaakt van je leven?

12-01-2007, 20:20
Niet zo negatief! Bekijk het eens vanuit een ander perspectief. Een huwelijk is even leuk als dat je het zelf (in samenwerking met :P) maakt!!

12-01-2007, 20:21



Citaat door Enchant:
Jij bent een idealist en ik ben een realist. Die liefde van je leven gaat je op een gegeven moment opbreken. Zou jij niet gek worden van zo een vent die dagelijks deel uitmaakt van je leven?


Hmm daar kun je gelijk in hebben.. Maaar tog is het ook een heerlijk ideee om de rest van je leven deel uitmaken met zon vent.
Ik bedoel je moet tog ooit trouwen? En als je trouwt dan neem ik aan dat je dan met een persoon trouwt waarvan je uitgaat dat je daar je hele leven mee vol houdt..

12-01-2007, 20:22

Citaat door An0niempje:
Niet zo negatief! Bekijk het eens vanuit een ander perspectief. Een huwelijk is even leuk als dat je het zelf (in samenwerking met :P) maakt!!


Ik maak mij er wel zorgen om. Vraag mij namelijk af of ik wel tegen dat gezeur kan.

12-01-2007, 20:22

Citaat door Enchant:
Voor je eraan begint lijkt dit echt een droom. Het maakt je leven helemaal compleet. Maar voor je eraan begint wil ik je toch eens goed wakker schudden. Het is niet allemaal zo mooi als het lijkt.

- irritant gedrag van iemand die ineens bij je hoort, tolereren.
- iedere maand fucking veel geld betalen, voor je huis enzo.
- ineens moet je op bezoek.
- ineens ben je niet alleen meer de baas over allerlei dingen (afstandsbediening).
- ineens moet je elke dag met iemand praten.
- ineens moet je allerlei klusjes doen, die je nooit deed.

Zo kan ik nog de hele dag doorgaan. Ik spreek niet uit ervaring. Nee beste mensen, ik zag het in mijn nachtmerrie en ik beschouw het als een duidelijke waarschuwing.



Gelijk heb je en het bespaart je een hoop koppijn




12-01-2007, 20:23
Trouwen hoort ook bij het geloof, de islam. Het vervult zelfs de helft van je plichten als moslim zijnde. Om deze reden alleen al!!

12-01-2007, 20:26

Citaat door GoeShgOesH:
Hmm daar kun je gelijk in hebben.. Maaar tog is het ook een heerlijk ideee om de rest van je leven deel uitmaken met zon vent.
Ik bedoel je moet tog ooit trouwen? En als je trouwt dan neem ik aan dat je dan met een persoon trouwt waarvan je uitgaat dat je daar je hele leven mee vol houdt..


Ik weet het niet hoor. Af en toe staat er iets goeds in de Spits. Afgelopen week stond daar een leuk artikeltje met de volgende wijsheid.

"je bent en blijft gelukkig als je vanaf het begin van je relatie een natuurlijke weerstand voor je partner ontwikkelt"

12-01-2007, 20:27

Citaat door An0niempje:
Trouwen hoort ook bij het geloof, de islam. Het vervult zelfs de helft van je plichten als moslim zijnde. Om deze reden alleen al!!

Dat is waar, maar heb jij er zin in?

12-01-2007, 20:29

Citaat door Enchant:
Ik weet het niet hoor. Af en toe staat er iets goeds in de Spits. Afgelopen week stond daar een leuk artikeltje met de volgende wijsheid.

"je bent en blijft gelukkig als je vanaf het begin van je relatie een natuurlijke weerstand voor je partner ontwikkelt"



Dat kan kloppen ja..

12-01-2007, 20:31
weyemaa ik krijg nu al hoofd pijn als ik er al alleen maar aan denk

12-01-2007, 20:32



Citaat door Enchant:
Ik maak mij er wel zorgen om. Vraag mij namelijk af of ik wel tegen dat gezeur kan.



Misschien heb je wel geluk en trouw je met een vrouw die juist helemaal niet zeurt of heel weinig!
En zolang ze maar om jou zeurt, zit het goed! Verder moet je er mee leren om gaan. Als je vuur tegen gaat met vuur, dat zal niet helpen!
Als je vrouw eens boos wordt, of zeurt, hoe dan ook.. Kijk haar dan eens gewoon lang in de ogen aan en maak eens een leuke opmerking
'Schat, wat ben je tog zo sexy wanneer je boos bent / zeurt!'. Dikke 10 voor haar als zij nog serieus boos kan blijven of kan zeuren.
Sterker nog, jij bent die avond binnen en zegt alles af!

12-01-2007, 20:32

Citaat door misz_mocro91:
weyemaa ik krijg nu al hoofd pijn als ik er al alleen maar aan denk


Komt omdat je ook alleen maar aaan de dingen denkt die niet leuk zijn in een huwelijk.. Denk eens aan de leuke dingen die er zijn in een huwlijk..
Niet alleen maar negatief denken, denk ook eens positief

12-01-2007, 20:38

Citaat door Enchant:
Dat is waar, maar heb jij er zin in?


Ik sta omwille van Allah swt. open voor het huwelijk. Ik heb totaal niet het sprookjesbeeld over het trouwen (en dus samenwonen). Maar ik weet dat je het deels zelf in de hand hebt. Ik hoop inscha'Allah op een man die er net zo over denkt, en ook bereid is om te geven voor een geslaagd huwelijk met God's zegeningen. Wanneer het dan ook werkelijk van twee kanten komt, denk ik echt op de tijd van je leven. Het idee alleen al, ik krijg het er warm van!

Pagina's : [1] 2