Bekijk volle/desktop versie : In utrecht marokkaanse winkel kneedmachine geodkope



12-01-2007, 20:09
k was in utrecht.. daar marokkaanse winkel heb kneedmachine kost 80 euro .. op op

12-01-2007, 20:21


Welke winkel was dat? In de kanaalstraat?

12-01-2007, 20:47
welke kanaalstraat of kanaleneiland of amsterdamstraatweg..!!

verteel verteel..????

12-01-2007, 23:01
damens kijk uit voor namaaak!!!!

er moet echt merk op staan BOOMAN of CLATRONIC
mijn moeder heeft die van 80 euro gekocht is precies het zelfde allen si ie naamloos na 3x gebruiken is ie verbrand van binnen terwijl ze niks meee heeft gedaan, het is echt zonde van je geld, let op de merknaam!!!

12-01-2007, 23:07


in de makro hebben ze van bestron € 120 heb ik ook ze zijn heel goed ik heb nu al twee jaar

12-01-2007, 23:42
ik heb het ook gekocht maar op de doos staat er een merk op maar op de kneedmachiene niet en ik heb hem ook paar keer gebruikt en voor het laats paar dagen geleden toen hij aan het mixen was ging hij na paar seconde stoppen ahhhhh hij is dus verbrand zonde voor het geld had het in belgie gekocht 4 maanden geleden en nu al stuk .

dus kijk uit voor namaak zoals crybaby zegt

12-01-2007, 23:58
in vleuten of beverwijk kosten ze 70 euro en die zijn van booman(ofzoiets)

13-01-2007, 00:13
Ik had er pas eentje gekocht maar heb hem paar dagen later terug gebracht ik gebruik het toch niet.
Voordat ik heel dat grote aparaat heb gepakt had ik het allang zelf kunnen kneden.
En neemt veel ruimte in beslag etc. Doe liever zelf alles met de hand.

13-01-2007, 14:36

Citaat door jamilagirl:
ik heb het ook gekocht maar op de doos staat er een merk op maar op de kneedmachiene niet en ik heb hem ook paar keer gebruikt en voor het laats paar dagen geleden toen hij aan het mixen was ging hij na paar seconde stoppen ahhhhh hij is dus verbrand zonde voor het geld had het in belgie gekocht 4 maanden geleden en nu al stuk .

dus kijk uit voor namaak zoals crybaby zegt


JUIST diezelfde heeft mijn moeder ook die zijn namaak erg zonde van het geld het scheelt maar een paar tientjes en je hebt er niks aan inchallah zal het niet weer gebreuren lieverd

13-01-2007, 14:38

Citaat door anisanisa:
in vleuten of beverwijk kosten ze 70 euro en die zijn van booman(ofzoiets)



Ja dat zijn die neppe schat op de doos staat BOOMAN en als je m uitpakt staat er niks op! die zijn nagemaakt kijk daar voor uit die echte kosten 85 euro soms 90 euro.

13-01-2007, 20:50

Citaat door ellouisa:
Welke winkel was dat? In de kanaalstraat?



ik let niet op straat!!

13-01-2007, 21:30
ik ben helasas niet bekend in Utrecht. Het enige wat ik ken in Utrecht is het straatje waar al die buitenlandse winkeltje zijn. is het daar? zou je met het aub kunnen vertellen? is het daar? en als het daar is is het dan voor in de straat of achter in de straat?
dank je wel alvast.

13-01-2007, 22:52



Citaat door razie:
ik ben helasas niet bekend in Utrecht. Het enige wat ik ken in Utrecht is het straatje waar al die buitenlandse winkeltje zijn. is het daar? zou je met het aub kunnen vertellen? is het daar? en als het daar is is het dan voor in de straat of achter in de straat?
dank je wel alvast.



ze let niet op straten zegt ze toch

13-01-2007, 23:18

Citaat door anisanisa:
ze let niet op straten zegt ze toch