Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie van een huwlijk



Pagina's : [1] 2 3

12-01-2007, 16:56
tussen een marokaanse meid met een pakistaanse jongen die islamitiche is

12-01-2007, 17:11


haha waarom niet meet joood

12-01-2007, 17:12
sorry voor mijn taalgebruik maar gewoon met u eigen soort.

12-01-2007, 17:18
Hier is niets mis mee. Moge Allah het huwelijk zegenen.

12-01-2007, 17:21



Citaat door Gevoeligeboy:
sorry voor mijn taalgebruik maar gewoon met u eigen soort.



Waarom met eigen soort... een moslim is moslim of niet.
onwetende mensen kramen vaak onzin uit...moe:

12-01-2007, 17:33
De Nationaliteit van een Moslim is de Islam..


(ik weet niet wat jullie mensen moeilijk doen, maar ghair inshaAllaah)

12-01-2007, 18:59

Citaat door nadorgirl_11:
Waarom met eigen soort... een moslim is moslim of niet.
onwetende mensen kramen vaak onzin uit...moe:



gaat niet om de islaam gaat op cultuur pakistaanse cultuur is helemaal anders dan die van marokkaan in landen als qatar daar trouwen ze allemmaal met hun landgenoten en wij marokkaane met iedereen en nog wat.

12-01-2007, 19:03

Citaat door Gevoeligeboy:
gaat niet om de islaam gaat op cultuur pakistaanse cultuur is helemaal anders dan die van marokkaan in landen als qatar daar trouwen ze allemmaal met hun landgenoten en wij marokkaane met iedereen en nog wat.


Dus moeten wij als Marokkanen de mensen uit Qatar na doen?

12-01-2007, 19:05

Citaat door Gevoeligeboy:
gaat niet om de islaam gaat op cultuur pakistaanse cultuur is helemaal anders dan die van marokkaan in landen als qatar daar trouwen ze allemmaal met hun landgenoten en wij marokkaane met iedereen en nog wat.


Ik word er eerlijk gezegd moe van, waarom halen sommige mensen altijd de cultuur bij, wat echt belangrijk is is, ISLAAM. Wanneer dringt het tot de mens door?

Meid, je hoeft ons niet te vragen wat we er daar van vinden, je moet zelf kijken wat het beste en gepaste voor jou is, uiteraard moet je de islaam erbij betrekken! Ook moet je kijken of je ouders het mee eens zijn.

Lgair inchallah.

12-01-2007, 20:34

Citaat door Gevoeligeboy:
gaat niet om de islaam gaat op cultuur pakistaanse cultuur is helemaal anders dan die van marokkaan in landen als qatar daar trouwen ze allemmaal met hun landgenoten en wij marokkaane met iedereen en nog wat.


Bij de moslims gaat het om de Islaam.

12-01-2007, 21:57

Citaat door Gevoeligeboy:
sorry voor mijn taalgebruik maar gewoon met u eigen soort.

nou ik vind het wel kunnenwaarom niet
we hebben allemaal 1 geloof en we zijn een groot familie

12-01-2007, 21:59
cultuur heeft hellemaal niks met ons geloof te maken dus ik vindt het wel kunnen maar heel veel marokannen die kijke dan gelijk anders als je met een pakistaan ofzo trouwt

12-01-2007, 22:26


We komen allemaal van Adam (a.s) ben zelf getrouwd met een iemand van een andere afkomst dan mezelf.

12-01-2007, 22:50

Citaat door Gevoeligeboy:
gaat niet om de islaam gaat op cultuur pakistaanse cultuur is helemaal anders dan die van marokkaan in landen als qatar daar trouwen ze allemmaal met hun landgenoten en wij marokkaane met iedereen en nog wat.



Het spijt me zeer, maar het gaat zeer zeker om de islaam. Als je zelf als een moslim beschouwt dan volg je ook de wetten van de islaam.... en de islam zegt: je mag met iedreen trouwen zolang het maar een goede moslim is............

12-01-2007, 22:53

Citaat door nadorgirl_11:
Het spijt me zeer, maar het gaat zeer zeker om de islaam. Als je zelf als een moslim beschouwt dan volg je ook de wetten van de islaam.... en de islam zegt: je mag met iedreen trouwen zolang het maar een goede moslim is............


ja zo denk ik er ook over
gelukkig zijn er nog mensen die er ook zo over denken

Pagina's : [1] 2 3