Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tfoeeeeeee

baloe
08-07-2002, 21:29

IK HEB EEN PAAR KEER EEN DATE GEHAD MET ONZE MOOIE MAROC MEIDEN...MAAR WAAROM ZIJN ZE ZO GIERIG?? ER IS GEEN 1 DIE IS EEN KEER PROBEERDE TE BETALEN....ISH NIT NORMAL TOG???? EMANCIPATIE TOZZZZZZZZZZZZZ LIK ME REET. HET MOET MAAR VAN 1 KANT KOMEN....KIJK 1 KEER 2.3.4.5KEER MAAR NA 6 A7 KEER MAG JE ZELF ALS MAROKKIJA OOK WEL IS EEN KEER GELD MEENEMEN.....ZO HET IS ERUIT...VOEL ME AL WAT BETER... MAAR IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL...SLAAAAAMA :Iluvu: :Iluvu:

midaria
08-07-2002, 22:25
Volgens mij ben je echt gepakt jongen! Hoeveel oproepjes heb je nou gedaan?

EsteeLauder01
08-07-2002, 22:25
Origineel gepost door baloe IK HEB EEN PAAR KEER EEN DATE GEHAD MET ONZE MOOIE MAROC MEIDEN...MAAR WAAROM ZIJN ZE ZO GIERIG?? ER IS GEEN 1 DIE IS EEN KEER PROBEERDE TE BETALEN....ISH NIT NORMAL TOG???? EMANCIPATIE TOZZZZZZZZZZZZZ LIK ME REET. HET MOET MAAR VAN 1 KANT KOMEN....KIJK 1 KEER 2.3.4.5KEER MAAR NA 6 A7 KEER MAG JE ZELF ALS MAROKKIJA OOK WEL IS EEN KEER GELD MEENEMEN.....ZO HET IS ERUIT...VOEL ME AL WAT BETER... MAAR IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL...SLAAAAAMA :Iluvu: :Iluvu: Zeg Baloe...hou je een wedstrijdje de meest identieke topic of zo? Ik ben deze topic al god weet hoeveel keer tegengekomen...we weten het ondertussen al hé. I love you too. ;)

midaria
08-07-2002, 22:28
Origineel gepost door Estée Lauder Zeg Baloe...hou je een wedstrijdje de meest identieke topic of zo? Ik ben deze topic al god weet hoeveel keer tegengekomen...we weten het ondertussen al hé. I love you too. ;) Ja man!!!!!!! Tazzzzzzzzz ik dacht effe dat ik de enige was............. Pffffffffffff gelukkig!!! :zwaai: :zwaai:

baloe
08-07-2002, 22:28

sorry schatje....ik moest het ff kwijt .....maar voel me nu weer toppie :Iluvu:

midaria
08-07-2002, 22:29
Origineel gepost door baloe sorry schatje....ik moest het ff kwijt .....maar voel me nu weer toppie :Iluvu: Is het eruit?? .................................

midaria
08-07-2002, 22:32
Origineel gepost door elmarocani waar zijn die andere berichten dan??? daaaaaaaaaaamn!! veel succes dan maar met je meisjes!! Zoek en Gij zult vinden jongen hahahahahaha :zwaai:

midaria
08-07-2002, 22:39
Nee man die zijn er nog!!!!

baloe
08-07-2002, 22:46
Origineel gepost door elmarocani waar dan?? :kwaad: EERST BETALEN EN DAN IK JOU SCHEGEN WAAAAAAR. :zwaai:

Chaimae
26-08-2002, 21:47
Origineel gepost door Emshoom jij date de verkeerde dames buddie, mijn date's komen me thuis afhalen , met een ruiker bloemen en chocolaatjes , en als we uiteten blijkt alles al betaald te zijn :zwaai: weet je zeker dat het marokkaanse zijn :D

Chaimae
26-08-2002, 21:54
Origineel gepost door Emshoom op en top berberse lady's :D okey dan zeker de nieuwste trend gelukkig doe ik nooit mee aan nieuwe trends

emsoem
27-08-2002, 16:33
Origineel gepost door baloe IK HEB EEN PAAR KEER EEN DATE GEHAD MET ONZE MOOIE MAROC MEIDEN...MAAR WAAROM ZIJN ZE ZO GIERIG?? ER IS GEEN 1 DIE IS EEN KEER PROBEERDE TE BETALEN....ISH NIT NORMAL TOG???? EMANCIPATIE TOZZZZZZZZZZZZZ LIK ME REET. HET MOET MAAR VAN 1 KANT KOMEN....KIJK 1 KEER 2.3.4.5KEER MAAR NA 6 A7 KEER MAG JE ZELF ALS MAROKKIJA OOK WEL IS EEN KEER GELD MEENEMEN.....ZO HET IS ERUIT...VOEL ME AL WAT BETER... MAAR IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL...SLAAAAAMA :Iluvu: :Iluvu: mischien show je te veel daar mee bedoel ik van kijk ik heb dit en heb dat enzz (je weet wel ) vandaar dat ze jouw dan laten betallen !!! =emsoem=

goudblondje01
28-08-2002, 18:17

heyzzzzzzzzzz zozo jij voelt je vast een stuk beter ewa ja zo zijn meisjes he kan er niks aan doen hahaha bye

ahleim
31-08-2002, 23:52
Salaam Als ze dan zo gierig zijn zoals je zegt maak dan wat minder dates het is de jongen die betaald dat weet je al ondertussen ook is niet gezond voor jou portemonnee. :) Ma3a salama :zwaai:

Hart4Islam
26-12-2002, 20:26
Origineel gepost door baloe IK HEB EEN PAAR KEER EEN DATE GEHAD MET ONZE MOOIE MAROC MEIDEN...MAAR WAAROM ZIJN ZE ZO GIERIG?? ER IS GEEN 1 DIE IS EEN KEER PROBEERDE TE BETALEN....ISH NIT NORMAL TOG???? EMANCIPATIE TOZZZZZZZZZZZZZ LIK ME REET. HET MOET MAAR VAN 1 KANT KOMEN....KIJK 1 KEER 2.3.4.5KEER MAAR NA 6 A7 KEER MAG JE ZELF ALS MAROKKIJA OOK WEL IS EEN KEER GELD MEENEMEN.....ZO HET IS ERUIT...VOEL ME AL WAT BETER... MAAR IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL...SLAAAAAMA :Iluvu: :Iluvu: daarom is het beter om alles volgens de islam te doen dan voorkom je ook geen fouten want allah swt straft snel dus straft hij je met gierige vrouwen ;) get the point