Bekijk volle/desktop versie : Werk vrijwillergswerk



Pagina's : [1] 2

11-01-2007, 12:09
ZIjn er hier mensen die vrijwilligerwerk doen? En wat voor?

Ik wil namelijk ook vrijwilligerswerk doen, maar dan met een organisatie werken die ook internationaal actief is. Ik weet dan niet precies wat ik daar zou willen doen maar wel iets betekenen voor mensen in bv rampengebieden(palestina e.d) Als je sites of iets dergelijks weet aub plaatsen.

11-01-2007, 12:33


Zoiets wat Said Bensellam deed : geweldig gewoon! amsterdammer van het jaar

Saïd Bensellam
Saïd Bensellam is oprichter van Karam, de organisatie die medisch materiaal en andere hulp inzamelt voor Marokko en Suriname. Verder coacht Bensellam jongeren, hij is aanspreekpunt voor de politie en hij bemiddelt tussen werkgevers en jonge werkzoekenden.

11-01-2007, 15:57
islamic relief misschien?

12-01-2007, 09:38

Citaat door magrebia4ever:
islamic relief misschien?

daar kan ik idd ook kijken tnx

12-01-2007, 10:04



Citaat door XCHICAX:
ZIjn er hier mensen die vrijwilligerwerk doen? En wat voor?

Ik wil namelijk ook vrijwilligerswerk doen, maar dan met een organisatie werken die ook internationaal actief is. Ik weet dan niet precies wat ik daar zou willen doen maar wel iets betekenen voor mensen in bv rampengebieden(palestina e.d) Als je sites of iets dergelijks weet aub plaatsen.



Je hebt keuze genoeg, ik geef bv als vrijwilligster nederlandse les in de moskee voor marokkaanse vrouwen

Gisteren zag ik ook te kijken op islamicrelief.. en daar hebben ze ook best wel veel vrijwilligers nodig.. Bv; vertalers engels-nederlands, frans-arabisch..

12-01-2007, 10:05

Citaat door XCHICAX:
Zoiets wat Said Bensellam deed : geweldig gewoon! amsterdammer van het jaar

Saïd Bensellam
Saïd Bensellam is oprichter van Karam, de organisatie die medisch materiaal en andere hulp inzamelt voor Marokko en Suriname. Verder coacht Bensellam jongeren, hij is aanspreekpunt voor de politie en hij bemiddelt tussen werkgevers en jonge werkzoekenden.



MashaAllah, echt prachtig!!

Dit is het eerste dat ik er eigelijk van hoor, heb je er mss meer info over ofzo?

12-01-2007, 10:07

Citaat door XCHICAX:
ZIjn er hier mensen die vrijwilligerwerk doen? En wat voor?

Ik wil namelijk ook vrijwilligerswerk doen, maar dan met een organisatie werken die ook internationaal actief is. Ik weet dan niet precies wat ik daar zou willen doen maar wel iets betekenen voor mensen in bv rampengebieden(palestina e.d) Als je sites of iets dergelijks weet aub plaatsen.


Je kan mee met bouworde. Zij zijn actief over de hele wereld (3de wereld en de 4de wereld). Zowel hier als in Afrika (Oeganda, Marokko, ...), Azië, Zuid - Amerika (Peru, ...). Het is een combinatie van mensen helpen en de cultuur ontdekken.

Ze hebben al jarenlang ervaring.

12-01-2007, 17:04

Citaat door Princepessa_S:


MashaAllah, echt prachtig!!

Dit is het eerste dat ik er eigelijk van hoor, heb je er mss meer info over ofzo?


Idd

Hier kan je meer over hem lezen http://www.parool.nl/avhj/verslag/winnaar.html

12-01-2007, 17:05

Citaat door Princepessa_S:

Je hebt keuze genoeg, ik geef bv als vrijwilligster nederlandse les in de moskee voor marokkaanse vrouwen

Gisteren zag ik ook te kijken op islamicrelief.. en daar hebben ze ook best wel veel vrijwilligers nodig.. Bv; vertalers engels-nederlands, frans-arabisch..


Ik weet wel dat er veel vrijwilligersorganisatie zijn in Nl maar
ik wil het liefst zeg maar vanuit nederland internationaal actief zijn.

12-01-2007, 17:06

Citaat door jantjehoed:
Je kan mee met bouworde. Zij zijn actief over de hele wereld (3de wereld en de 4de wereld). Zowel hier als in Afrika (Oeganda, Marokko, ...), Azië, Zuid - Amerika (Peru, ...). Het is een combinatie van mensen helpen en de cultuur ontdekken.

Ze hebben al jarenlang ervaring.


bouworde?? wat is dat een organisatie? is er een site van hun?

12-01-2007, 18:21

Citaat door XCHICAX:
Idd

Hier kan je meer over hem lezen http://www.parool.nl/avhj/verslag/winnaar.html




Djazakalahoe Ghairan!


12-01-2007, 18:22

Citaat door XCHICAX:
Ik weet wel dat er veel vrijwilligersorganisatie zijn in Nl maar
ik wil het liefst zeg maar vanuit nederland internationaal actief zijn.



Oohh oke, op die manier dus.. Dan denk ik dat islamicrelief hier de beste oplossing voor is..


12-01-2007, 18:33



Citaat door Princepessa_S:




Djazakalahoe Ghairan!



Jij zegt nu toch hij heeft a zaka ghairan wat iss dass?

12-01-2007, 19:11

Citaat door XCHICAX:
Jij zegt nu toch hij heeft a zaka ghairan wat iss dass?



Haha, excuseer mij maar ik dacht dat je een marokkaanse (moslima) was.. Vanwege je naam 'Laila'

Maar 'Djazakalahoe Ghairan' betekent: Moge Allah je belonen.

12-01-2007, 19:49

Citaat door Princepessa_S:

Haha, excuseer mij maar ik dacht dat je een marokkaanse (moslima) was.. Vanwege je naam 'Laila'

Maar 'Djazakalahoe Ghairan' betekent: Moge Allah je belonen.


ja wel jawel ben het ook alleen verstond dat niet.

Pagina's : [1] 2