Bekijk volle/desktop versie : Vanavond om 20:25 Op Nederland 3 De film Loverboy



Pagina's : [1] 2

11-01-2007, 10:18
Loverboy
-------------------------------------------
Donderdag 11 januari 2007
20:25 - 21:55
Genre: Film
Omroep: VPRO

Nederlandse (NL) dramafilm uit 2003 van Lodewijk Crijns. Met: Dragan Bakema, Monique van der Werff e.a. Het verhaal van Denise, een 17-jarig meisje uit een arme buitenwijk van een grote stad. Ze wordt volledig ingepakt door de charmante Michael (19), die haar een leven voorspiegelt waar ze alleen van kon dromen. Maar Denise weet niet dat Michael een dubbele agenda heeft. Hij heeft een geraffineerd systeem van trucs en manipulatie waardoor hij Denise uiteindelijk zover weet te krijgen voor hem de prostitutie in te gaan. Hierdoor is het mogelijk hun kostbare sprookjesleven voort te zetten. Maar dan wordt Michael écht verliefd. Script: Jacqueline Epskamp.

11-01-2007, 13:56


O God, wat een rampzalige film was dat . Heb het eens gezien zo'n 100 jaar terug, en elk jaar komt het weer op tv. Zó cliché. Meisje verblind door de ''liefde'', zogenaamde charmante jongen. Dan moet ze met een vriend van hem slapen, dan gaat ze janken en dan zie je haar weer op een industrieterrein in een stringetje rondhuppelen .

Nederlandse films zijn echt een big no no!

11-01-2007, 13:58
Troep"film".

11-01-2007, 14:17

Citaat door RoddelTante:
O God, wat een rampzalige film was dat . Heb het eens gezien zo'n 100 jaar terug, en elk jaar komt het weer op tv. Zó cliché. Meisje verblind door de ''liefde'', zogenaamde charmante jongen. Dan moet ze met een vriend van hem slapen, dan gaat ze janken en dan zie je haar weer op een industrieterrein in een stringetje rondhuppelen .

Nederlandse films zijn echt een big no no!



maar wat er in gebeurt , gebeurt helaas nog steeds hier in nl....

11-01-2007, 14:18



Citaat door SpaanseVlieg:
Een hele goede film voor jonge meiden die nog niet bekend zijn met deze praktijken.


Maar denk nou niet nadat je deze film hebt gezien dat je er niet intrapt. Deze film geeft slechts een heel "zwart/wit" beeld van loverboyen, wees dus opgelet. Er zijn 1001 en varianten om je aan het werk te zetten, wees gewaarschuwd!



maar deze vorm in de film is de basis....

11-01-2007, 14:23

Citaat door rosa_angelkiz:
maar wat er in gebeurt , gebeurt helaas nog steeds hier in nl....


Ja, en terrorisme bedreigt ons, de Teletubbies zijn joods en binnenkort is 1 op de 5 mensen allochtoon. Ach, wat een bullshit allemaal.

Beetje intelligente, zichzelf respecterende meid met normen & waarden en integriteit trapt niet in loverboypraktijken. Doe je dat wel, dan vind ik je gewoon zwak. Klaar. ''Oh ik dacht dat hij van me hield toen ik in mijn stringetje in dat rode licht moest zitten. Snap het niet hoor, waarom slaat hij me nou? Ik zal wel niet beter verdienen he.''

En dat soort cliché films met Mo de Drugsdealer/P.ooier, het arme Nederlandse meisje dat als lustobject wordt gezien dragen alleen bij in de achterlijkheid van mensen. Prostitutie legaal maken, maar wel gaan inhakken op loverboys. Lekker dubbel allemaal.

11-01-2007, 14:42
Maybe doet het een paar meisjes aan het denken zetten,,

11-01-2007, 19:49

Citaat door RoddelTante:
Ja, en terrorisme bedreigt ons, de Teletubbies zijn joods en binnenkort is 1 op de 5 mensen allochtoon. Ach, wat een bullshit allemaal.

Beetje intelligente, zichzelf respecterende meid met normen & waarden en integriteit trapt niet in loverboypraktijken. Doe je dat wel, dan vind ik je gewoon zwak. Klaar. ''Oh ik dacht dat hij van me hield toen ik in mijn stringetje in dat rode licht moest zitten. Snap het niet hoor, waarom slaat hij me nou? Ik zal wel niet beter verdienen he.''

En dat soort cliché films met Mo de Drugsdealer/P.ooier, het arme Nederlandse meisje dat als lustobject wordt gezien dragen alleen bij in de achterlijkheid van mensen. Prostitutie legaal maken, maar wel gaan inhakken op loverboys. Lekker dubbel allemaal.



wel eens van naief gehoord.... loverboys zoeken juist naive meisjes met veel problemen thuis.... en echt veel van die meisjes zijn echt niet dom maar ja nogmaals als ze eenmaal verliefd zijn.... meestal hebben ze dan al alle banden met thuis verbroken of de jongen chanteert haar met dingen zodat ze wel moet ....

11-01-2007, 19:53

Citaat door alyhia:
Loverboy
-------------------------------------------
Donderdag 11 januari 2007
20:25 - 21:55
Genre: Film
Omroep: VPRO

Nederlandse (NL) dramafilm uit 2003 van Lodewijk Crijns. Met: Dragan Bakema, Monique van der Werff e.a. Het verhaal van Denise, een 17-jarig meisje uit een arme buitenwijk van een grote stad. Ze wordt volledig ingepakt door de charmante Michael (19), die haar een leven voorspiegelt waar ze alleen van kon dromen. Maar Denise weet niet dat Michael een dubbele agenda heeft. Hij heeft een geraffineerd systeem van trucs en manipulatie waardoor hij Denise uiteindelijk zover weet te krijgen voor hem de prostitutie in te gaan. Hierdoor is het mogelijk hun kostbare sprookjesleven voort te zetten. Maar dan wordt Michael écht verliefd. Script: Jacqueline Epskamp.



Met die lekkere jongens

11-01-2007, 19:54

Citaat door Nassira0099:
Het is wel een heel interessant onderwerp.. maar om nou te zeggen dat ik er voor ga thuis blijven om te kijken ? Nee.
Het ligt echt aan een persoon zelf. Als jij je bezighoud met onzinnige praktijken en mensen blindelings vertrouwd en alles door een kokertje ziet. tja.. dan overkomt het je , door je eigen domheid.

Helaas.. Een vrouw de prostitutie in krijgen, gebeurt in anno 2007 op vele andere manieren ! Daar hebben ze tegenwoordig geen ophemeling ( van Loverboy´s kant ) bij nodig.




tegenwoordig doen ze het gewoon met chanteren....

11-01-2007, 19:58
is dat dat ze op het eind met haar zus loopt(chantal jansen) en dat die jongens in de auto komen en dan haar gezicht open snijden met mes?

11-01-2007, 20:01

Citaat door Afrowoman:
So true!


nou vind ik maar half de waarheid....want zit heeeel veel achter voor dat ze daar komt...

11-01-2007, 20:09


er spelen zoveel bekende in die film
het is meerendeel in den haag opgenomen, zie bijvoorbeeld de budha bar, de grote marktstraat en paar wijken in den haag !

11-01-2007, 20:15
Beetje rare film, niet echt realistisch, want deze zogenaamde loverboy die voelt wat voor dat meisje maar in het echt hebben ze echt schijt aan je denk ik. Buiten dat, waarom vinden zoveel het allemaal zo interessant eigenlijk ? Ik hoor altijd maar mensen over 'die film loverboy', met name Marokkaanse meiden.. Denk je dat met eentje te maken hebt ofzo ?

11-01-2007, 20:18

Citaat door letiziaaaaa:
Beetje rare film, niet echt realistisch, want deze zogenaamde loverboy die voelt wat voor dat meisje maar in het echt hebben ze echt schijt aan je denk ik. Buiten dat, waarom vinden zoveel het allemaal zo interessant eigenlijk ? Ik hoor altijd maar mensen over 'die film loverboy', met name Marokkaanse meiden.. Denk je dat met eentje te maken hebt ofzo ?


ja denk dat ze in echt schijt hebben maar verliefdheid kan iedereen over komen denk zelfs loverboys

Pagina's : [1] 2