Bekijk volle/desktop versie : Lessen van Abou Ismael

11-01-2007, 01:24
A Sellemu3alaikoem Wa-Rahmatoelahi, broeders en zusters,

Ik wil inshaAllah iets met jullie delen...
Elke dinsdag worden er lessen gegeven door Abou Ismael te Utrecht. De lessen gaan over Fiqh en 'Aqeedah en de lessen beginnen van 18.00 t/m 20.00...ongeveer tien minuten voor salaat le'sha wordt er pauze gehouden. En word er blaadjes voordat de puaze begint (dus tijdens de les) uitgedeeld voor de bestelling die je wilt doen. (eten, drinken snack etc.)

Het adres is:
Stichting Moslim Jongeren
Schönberglaan 12-16
3533 JD Utrecht

Moge Allah ons allen belonen en ons Djanna el-Firdaus geven. Amien!!!

wa Sellemu3alaikoem Wa-Rahmatoelahi Wa-Barakhatoeh Wa-Magfirathoeh (f)
Jullie zuster fie dien inshaAllaaah!

11-01-2007, 01:31

djazakallahie gairan zus.... jammer dat ie haast nooit naar Rotterdam komt??

11-01-2007, 01:55

Citaat door islamforever:
djazakallahie gairan zus.... jammer dat ie haast nooit naar Rotterdam komt??

wa iyaak inshaAllah ...SubhanAllah dan raad ik aan om hem op te bellen. En om hem te vragen of er gauw een Nederlands Talig Conderentie in Rotterdam gehouden kan worden. En wie weet (hoe meer mensen komen) wilt ie misschien wel 1 keer per week les geven daar. wa Allahoea3lem... Maar probeer iets te organiseren inshaAllaah. Wa Sellem

11-01-2007, 09:51
Zeker aanrader Up

11-01-2007, 12:39

Citaat door Medinah_2006:
Zeker aanrader Up

ki7ki7ki7 :$

11-01-2007, 12:47
Sellemu3alaikoem Wa-Rahmatoelahi, zuster,

weet jij meschien of er lessen gehouden worden in den bosch en omgeving, ik zit namelijk met het vervoer anders kon ik wel naar utrecht

11-01-2007, 12:56

Citaat door oemajma24:
Sellemu3alaikoem Wa-Rahmatoelahi, zuster,

weet jij meschien of er lessen gehouden worden in den bosch en omgeving, ik zit namelijk met het vervoer anders kon ik wel naar utrecht

wa 3ailakoemu Sellem...geef je me een paar momenten oegty? ik zal even kijken

11-01-2007, 12:59

Citaat door Almoefarida:
wa iyaak inshaAllah ...SubhanAllah dan raad ik aan om hem op te bellen. En om hem te vragen of er gauw een Nederlands Talig Conderentie in Rotterdam gehouden kan worden. En wie weet (hoe meer mensen komen) wilt ie misschien wel 1 keer per week les geven daar. wa Allahoea3lem... Maar probeer iets te organiseren inshaAllaah. Wa Sellem

inshallah ga ik zeker doen.. ik was sowieso van plan om samen met mn nicht iets te organiseren, want het is matig hier in rotterdam.. maar gayr inshallah!!

djazakallahie sis (k)

11-01-2007, 13:06
subhanAllah ik weet wel dat ze in de buurt lessen geven namelijk in Tilburg

11-01-2007, 13:07

Citaat door islamforever:
inshallah ga ik zeker doen.. ik was sowieso van plan om samen met mn nicht iets te organiseren, want het is matig hier in rotterdam.. maar gayr inshallah!!

djazakallahie sis (k)

wa ieyaak!!! Amien... Goed zo... ps... Ik ben bereid om te helpen inshaAllah

11-01-2007, 13:17
Ja mijn broer gaat ook altijd met Abou Ismael mee..hij geeft ze ook vaak in De As-soenah moskee in Denhaag

11-01-2007, 13:20

Citaat door Hajar17:
Ja mijn broer gaat ook altijd met Abou Ismael mee..hij geeft ze ook vaak in De As-soenah moskee in Denhaag

jah klopt...moge Allah hem belonen door ons de lessen te lezen. En degene die luisteren ook!!! Amieeeen!!!