Bekijk volle/desktop versie : Israël krijgt Arabische minister



Pagina's : [1] 2

10-01-2007, 22:21

Citaat door BarcaHATER:
Israël krijgt Arabische minister
Uitgegeven op woensdag 10 januari 2007 om 21:31:41

(Novum/AP) - De Israëlische Arabier Raleb Majadele wordt de tweede Arabische minister ooit in het Israëlische kabinet. Minister van de defensie Amir Peretz heeft Majadele gekozen, melden de Israëlische media woensdag. Majadele vervangt Ophir Pines-Paz als minister van cultuur, wetenschap en sport. Pines-Paz nam eind oktober ontslag uit protest tegen het toetreden tot het kabinet van de extremistische Avigdor Lieberman.

Majadele is momenteel voorzitter van de parlementscommissie voor milieuzaken. Hij noemde zijn benoeming goed nieuws voor de Arabische gemeenschap in Israël en een stap in de juiste richting op weg naar gelijkwaardigheid voor Israëlische Arabieren.

Pines-Paz heeft de ambitie leider te worden van de Arbeidspartij van Peretz en de benoeming van Majadele lijkt een poging van Peretz om de steun van de Israëlisch-Arabische gemeenschap te verwerven voor de strijd om het partijleiderschap in mei.

De eerste Arabische minister in Israël was Salah Tarif. Hij diende negen maanden als minister zonder portefeuille en nam in januari 2002 ontslag omdat er een corruptieonderzoek naar hem was ingesteld.


http://www.nieuws.nl/445346
.

10-01-2007, 22:26


Mischien is dit weer een kans op een verzoening...

10-01-2007, 22:27
zijt gij vedek garfield van het rsca forum?

10-01-2007, 22:30
Best leuk allemaal, maar wanneer krijgen de Palestijnen nou hun land terug ?

10-01-2007, 22:31



Citaat door amel:
Mischien is dit weer een kans op een verzoening...


ik hoop het
Vooral + is de vertegenwoordiging van de arabische gemeenschap in het kabinet.

10-01-2007, 23:19

Citaat door Paul_Jambers:
Best leuk allemaal, maar wanneer krijgen de Palestijnen nou hun land terug ?


Als de arabische wereld wakker wordt geschud, dan pas. Voorlopig zie ik dat nog niet gebeuren.

11-01-2007, 00:32
Ik zie het in m'n stoutste dromen nog niet gebeuren dat er een Joodse minister aan zal treden in Saoudie-Arabië. Het is zelfs VERBOTEN voor hen....

11-01-2007, 00:53

Citaat door Maroc_4_ever:
Als de arabische wereld wakker wordt geschud, dan pas. Voorlopig zie ik dat nog niet gebeuren.

Tenminste één Arabier is daar heel wakker.
Hij wordt zelfs minister van cultuur, wetenschap en sport in Israël.


Volgens mij kan je best wel iets voor elkaar krijgen als je in het Israëlisch kabinet zit.

11-01-2007, 01:15

Citaat door Harbi:
Ik zie het in m'n stoutste dromen nog niet gebeuren dat er een Joodse minister aan zal treden in Saoudie-Arabië. Het is zelfs VERBOTEN voor hen....

er staat nergens dat het een moslim is

er bestaan ook arabische Joden, netzoals je marokaanse joden hebt (amir peretz is er een) zelfs Iraanse joden bestaan!
landverrader shaul mofaz (exminister defensie) is er een, Mofaz is een ''mooi'' voorbeeld waarom joden nooit te vertrouwen zijn

11-01-2007, 02:32
de arabieren hebben vroeger het cijfer nul uit gevonden en dragen ze het op hun hoofd
de joden hebben hersens en de arabieren hebben olie en dat is de barrakha van allah die ze hebben gekregen en wat doen ze ermee hier een aantal voorbeelden

1 ze kopen meisjes o.a uit marokko puur voor het genot {een arabisch spreekwoord luid:waarom zou je trouwen als je ook op vakantie kan gaan naar marokko

2 ze bestellen dure autos uit duitsland maar ze willen hem wel in het goud

3 ze regeren met een fles wiskey aan hun zijde

4 ik zou in geen een arabisch land willen wonen geen een arabier heeft zn regering in orde 60% van de leiders is analfabeet

5 wat heeft een arabier uitgevonden helemaal nix ze hebben olie in hun achtertuin zelfs met al die olie wordt er met hun gespeeld [kijk in palestina]


kortom de joden doen wat ze moeten doen hun broeders beschermen en de arabieren kijken erna en doen nix dus de joden kun je nix kwalijk nemen ze doen wat de arabieren ook hadden moeten doen je broeders ee fatsoenlijk bestaan geven maar neej ze regeren met aan de ene kant een jonge meid en aan de andere kant een fles wiskey

gelukkig ben ik een berber

11-01-2007, 02:57

Citaat door charlito:
de arabieren hebben vroeger het cijfer nul uit gevonden en dragen ze het op hun hoofd
de joden hebben hersens en de arabieren hebben olie en dat is de barrakha van allah die ze hebben gekregen en wat doen ze ermee hier een aantal voorbeelden

1 ze kopen meisjes o.a uit marokko puur voor het genot {een arabisch spreekwoord luid:waarom zou je trouwen als je ook op vakantie kan gaan naar marokko

2 ze bestellen dure autos uit duitsland maar ze willen hem wel in het goud

3 ze regeren met een fles wiskey aan hun zijde

4 ik zou in geen een arabisch land willen wonen geen een arabier heeft zn regering in orde 60% van de leiders is analfabeet

5 wat heeft een arabier uitgevonden helemaal nix ze hebben olie in hun achtertuin zelfs met al die olie wordt er met hun gespeeld [kijk in palestina]


kortom de joden doen wat ze moeten doen hun broeders beschermen en de arabieren kijken erna en doen nix dus de joden kun je nix kwalijk nemen ze doen wat de arabieren ook hadden moeten doen je broeders ee fatsoenlijk bestaan geven maar neej ze regeren met aan de ene kant een jonge meid en aan de andere kant een fles wiskey

gelukkig ben ik een berber



Een echte racistische berber.

11-01-2007, 03:07
Worden De Palestijnen Dan Niet Gedicrimineerd Door Die Klote Arabieren Of Ben Jij Nu Ook Bezopen

11-01-2007, 03:08


by the way zidane is een algerijnse berber

11-01-2007, 03:15

Citaat door charlito:
Worden De Palestijnen Dan Niet Gedicrimineerd Door Die Klote Arabieren Of Ben Jij Nu Ook Bezopen



Ze worden in de steek gelaten door bijna alle Arabische en Islamitische leiders. De enige die bezopen is dat ben jij met je veralgemeniseer. Waar slaat deze bewering op: de arabieren hebben vroeger het cijfer nul uit gevonden en dragen ze het op hun hoofd. Verder nog 1 tip leer onderscheid te maken tussen de Arabische leiders en de Arabische bevolking. Ik weet dat dat moeilijk is voor een berber-racist als jij, maar probeer dat toch te doen.

11-01-2007, 03:15

Citaat door charlito:
by the way zidane is een algerijnse berber



Ik een Marokkaanse Amazigh.

Pagina's : [1] 2