Bekijk volle/desktop versie : Als je man meer kinderen wil!!!



Pagina's : [1] 2

10-01-2007, 19:44
Wij hebben net onze eerste kindje gekregen, alles gaat heel erg goed. Ik wil wel heel snel weer een tweede, maar dan is het voor mij compleet. Voor mijn man is dat absoluut niet bespreekbaar hij zit zelf aan drie of vier kinderen te denken. Twee kinderen vindt hij veel te weinig. Ik wil juist voor mijn 30ste helemaal klaar zijn...........het leven is meer dan alleen kinderen baren. Wie heeft dit probleem ook!!!

10-01-2007, 19:48



Citaat door isra1979:
Wij hebben net onze eerste kindje gekregen, alles gaat heel erg goed. Ik wil wel heel snel weer een tweede, maar dan is het voor mij compleet. Voor mijn man is dat absoluut niet bespreekbaar hij zit zelf aan drie of vier kinderen te denken. Twee kinderen vindt hij veel te weinig. Ik wil juist voor mijn 30ste helemaal klaar zijn...........het leven is meer dan alleen kinderen baren. Wie heeft dit probleem ook!!!



Ik wou er ook altijd 2................een jongen en een meisje en hamdoullilah heb dat gekregen.................mijn man wou altijd 4 kinderen..........

Ra ra ra ............ben zwanger van nr 3 .............hij blij en ik ook.......Nu zeg ik te stoppen bij 3 maar ...............who knows

Oh ja en ben net 28 dus die 4de voor mijn 30ste zit er niet in

10-01-2007, 19:58
Wel grappig dat je man nu al zit te denken aan de derde en de vierde... geniet nou maar lekker van je eerste kindje... je hebt het toch niet zelf in de hand.

Vroeger wilde ik 6 kinderen, momenteel zou ik misschien 3 willen, ben al blij als ik dat aankan...

10-01-2007, 20:02
Tuurlijk heb je het niet zelf in de hand, maar me man vind twee zooo nederlands. HIj houdt echt van kinderen en twee vind hij veel te weinig. Ik denk zelf niet dat ik van gedachte verander.....ik hou ook heel veel van het leven naast kinderen.

10-01-2007, 20:02


ik heb er 3 als het aan mijn man ligt was ik weer zwanger van nummer 4

10-01-2007, 20:10
Kinderen zijn een geschenk van Allah.
Ik wil een elftal als het kan insha'allah .

10-01-2007, 20:12

Citaat door obl3:
Kinderen zijn een geschenk van Allah.
Ik wil een elftal als het kan insha'allah .


Zeg dat maar als je ze zelf moet baren

Daag

10-01-2007, 20:13
Ik heb nu al een hernia van de eerste. Heb minstens 5 jaar nodig om te herstellen

Dokters advies

10-01-2007, 20:13

Citaat door obl3:
Kinderen zijn een geschenk van Allah.
Ik wil een elftal als het kan insha'allah .


oh mijn god spoor jij wel?

10-01-2007, 20:27
ik wil er zelf ook graag 4 kinderen. Nu heb ik er 2 (tweeling 2 meisjes).
wij allebij willen nog een paar jaar wachten en dan weer aan kinderen denken inschallah.

WIe weet mischien weer een tweeling dan ben ik bij 2 zwangerschappen al klaar insallah.(dan hopen op 2 gezonde jongens)

10-01-2007, 20:38

Citaat door Lavine:
Zeg dat maar als je ze zelf moet baren

Daag


Dus.

Ik moet carriére maken op het werk. Dan mag mijn vrouw thuis carriére maken . Als ze het goed doet, wordt ze daar rijkelijk voor beloond. Dan benoemd ik zelfs vice-premier .

Bovendien als kinderen van 13 het kunnen, dan kunnen jullie het ook. Misschien als je minder Oprah zat te kijken met een zak chips in je hand dat je het fysiek wat meer aankon

10-01-2007, 21:11
Ik vind kindjes echt leuk!!!!! Insha Allah als het kan dan wil ik later 4 kindjes! Lijkt me zo gezellig... 4 kindjes op de achterbank van de auto..... Kindjes om je heen in je huis..... Pffff Ik vind het echt een zegening van Allah swt om kinderen te kunnen baren! Echt iets zo moois.... Soubhana Allah....

Oke nu eerst maar eens trouwen dan verder dromen..

10-01-2007, 21:43


Jouw man kan wel willen, maar jij bent degene die er klaar voor moet zijn en het aan moet kunnen.
Ookal helpt de man, de vrouw blijft het meest verantwoordelijk voor de kids, dus ik vind dat vooral de vrouw daar aantoe moet zijn.

10-01-2007, 21:50

Citaat door isra1979:
Wij hebben net onze eerste kindje gekregen, alles gaat heel erg goed. Ik wil wel heel snel weer een tweede, maar dan is het voor mij compleet. Voor mijn man is dat absoluut niet bespreekbaar hij zit zelf aan drie of vier kinderen te denken. Twee kinderen vindt hij veel te weinig. Ik wil juist voor mijn 30ste helemaal klaar zijn...........het leven is meer dan alleen kinderen baren. Wie heeft dit probleem ook!!!


Ja ik begrijp precies wat je bedoelt, wij hebben zelf 2 kinderen een jongen en een meisje alleen wil mijn man er zeker nog 2 bij. Tja alleen heb ik het in de hand (de pil) en niet hij. Dus kan de pot op hihihihihi......

11-01-2007, 09:31

Citaat door isra1979:
Wij hebben net onze eerste kindje gekregen, alles gaat heel erg goed. Ik wil wel heel snel weer een tweede, maar dan is het voor mij compleet. Voor mijn man is dat absoluut niet bespreekbaar hij zit zelf aan drie of vier kinderen te denken. Twee kinderen vindt hij veel te weinig. Ik wil juist voor mijn 30ste helemaal klaar zijn...........het leven is meer dan alleen kinderen baren. Wie heeft dit probleem ook!!!

bij mij is het juist omgekeerd.ik heb 2 kids en wil er nog 2 mijn man zegt 2 is meer dan genoeg.als we weg gaan is eentje voor jou en eentje voor mij.Dus ik heb besloten om het bij 2 kindjes te houden

Pagina's : [1] 2