Bekijk volle/desktop versie : Ik kan wel janken



Pagina's : [1] 2

10-01-2007, 17:35

Mijn wasmachine bedacht zich net van nu is het een mooie tijd om stuk te gaan....... Op zo een slecht moment[/SIZE]


10-01-2007, 17:36


Ohh wat erg lieffie, ik weet wat je meemaakt, ik had heel de zomer geen wasmachine dat was pas een hellll ik moest altijd rennen naar de wasserette en soms bracht mijn man onze kleding naar mijn schoonouders


veel succes

10-01-2007, 17:38

Citaat door achermijnpc:
Ohh wat erg lieffie, ik weet wat je meemaakt, ik had heel de zomer geen wasmachine dat was pas een hellll ik moest altijd rennen naar de wasserette en soms bracht mijn man onze kleding naar mijn schoonouders


veel succes



Weet je wat er is gebeurt. Ik was de was aan het sorteren dus alles lag in hoopjes op de badkamervloer en ik deed zonder te kijken het deurtje open zat de machine nog vol water. Dus nu zijn ook alle kleren nat...... Vies en nat. Dus ik dacht misshien had mijn man de machine stil gezet en ik doe de machine aan op te centrifugeren en hij doet gewoon niks [/SIZE]

10-01-2007, 17:40

Citaat door OemSoufian:
Weet je wat er is gebeurt. Ik was de was aan het sorteren dus alles lag in hoopjes op de badkamervloer en ik deed zonder te kijken het deurtje open zat de machine nog vol water. Dus nu zijn ook alle kleren nat...... Vies en nat. Dus ik dacht misshien had mijn man de machine stil gezet en ik doe de machine aan op te centrifugeren en hij doet gewoon niks [/SIZE]



Het water loopt er niet uit? Misschien zit de afvoer vast met een sok of iets dergelijks.

10-01-2007, 17:40



Citaat door OemSoufian:
Weet je wat er is gebeurt. Ik was de was aan het sorteren dus alles lag in hoopjes op de badkamervloer en ik deed zonder te kijken het deurtje open zat de machine nog vol water. Dus nu zijn ook alle kleren nat...... Vies en nat. Dus ik dacht misshien had mijn man de machine stil gezet en ik doe de machine aan op te centrifugeren en hij doet gewoon niks [/SIZE]



Je moet gewoon alles uit doen en dan weer aandoen, ik had dit laatst ook meegemaakt bleek de stekker eruit te zijn tijdens het wassen , dus heb ik de stekker erweer in gestopt en hij deed het weer, probeer dit eens

10-01-2007, 17:41

Citaat door Akhlaaq:
Het water loopt er niet uit? Misschien zit de afvoer vast met een sok of iets dergelijks.

HIj draait niet meer bij het centrifugeren en maakt alleen zo een " ziek" geluid rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Ik ga ff kijken

10-01-2007, 17:44

Citaat door OemSoufian:
HIj draait niet meer bij het centrifugeren en maakt alleen zo een " ziek" geluid rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Ik ga ff kijken



Alle electra daar naar toe uitzetten he

10-01-2007, 17:50
Ik kan er niet bij. Ik heb net een nieuw programma gedaan en dan doet ie ook niet normaal maar gaat meteen wassen en rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

10-01-2007, 17:51

Citaat door OemSoufian:
Ik kan er niet bij. Ik heb net een nieuw programma gedaan en dan doet ie ook niet normaal maar gaat meteen wassen en rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



Ik neem aan dat je een man hebt, laat hem er zodra het kan naar kijken. Anders weet ik het ook niet.

10-01-2007, 17:54

Citaat door Akhlaaq:
Ik neem aan dat je een man hebt, laat hem er zodra het kan naar kijken. Anders weet ik het ook niet.



Ja dat doe ik ook Hij komt zo thuis na een dag hard werken en dan suprise

10-01-2007, 17:56
meid het kan zo zijn dat er een beugel van een bh in de trommel is vast komen te zitten, of een tandstoker ( uit ervaring) en dat maakt ie zo'n raar geluid van ttttrrrrrrrr...

Zoals eerder vermeld, haal eens de stekker eruit, kijk of je wasmachine niet TE vol zit of TE licht.... (bij mij werkte hij een keer niet omdat dus te vol zat en een keer ... ik werd helemaal gek en begreep er niets van.. was ie te licht :maf
anders pak er een emmer bij, stop daar al die kleren in en draai met je hand de trommel (zo kun je zien of ie dan wel of niet draait en of hem iets tegenhoud)

succes meid... en als echt alles niet helpt... dan vrees ik voor het ergste of monteur of een nieuwe...

Groetjes
Fat

10-01-2007, 17:57

Citaat door OemSoufian:
Ja dat doe ik ook Hij komt zo thuis na een dag hard werken en dan suprise
Laat hem dan wel eerst op adem komen en niet bij de voordeur al in paniek staan schreeuwen dat de wasmachine stuk is

10-01-2007, 18:00



Citaat door Akhlaaq:
Laat hem dan wel eerst op adem komen en niet bij de voordeur al in paniek staan schreeuwen dat de wasmachine stuk is


Meskien, hij weet niet wat hem overkomt

10-01-2007, 18:01
En @topicstarter, veel succes zou ik zeggen. Ik zou in hemelsnaam ook niet weten wat ik zou moeten doen, moest zoiets mij overkomen behalve me druk zitten maken om de reactie van husband

10-01-2007, 18:01

Citaat door Akhlaaq:
Laat hem dan wel eerst op adem komen en niet bij de voordeur al in paniek staan schreeuwen dat de wasmachine stuk is




Pagina's : [1] 2