Bekijk volle/desktop versie : Verdriet waaaarrommm !!!



13-08-2003, 04:02
hallo meisjes ik ben echt hopeloos ..ik heb erg veel leifdes verdriet..ik hoop dat ik hier een beetje stoon zou vinden !!
mijn verhaal is dat ik een jongen heb leren kennen en ik ben helemaal verleifd op hem gaan worden ... maar hij was een groote leugenaar ..hij liet mij geloven dat hij me wou ...dat hij met mij wou terouwen ..dat hij respect voor me heeft...hij heeft mij naar de huis van zijn zus mijn genomen terwijl ze in marokko was...ik had alle vertrouwen in hem ..ik had hem bijna me maagdelijkheid gegeven ...ik was helemaal gek op hem...!!
maar na een korte tijd begon ik dingen tehoren...ik kreeg van die rare telefoontjes ...ik werd een xxxx genoemd ...er werd mij gezegd dat mijn vriend getrouwd is en twee kinderen heeft..!! ik kon het niet meer aan het was een klap voor mij...ik probeerde het aan het tevragen ...hij antwoorde met ja jij gelooft alles wat jou wordt gezegd en dit en dat..en hij ontkende alles!...en ik geloofde het.!
na een korte tijd zei hij dat zijn zus terug komt van marokko en dat hij nooit meer terug gaat naar die huis (amsterdam),paar dagen na dat zijn zus was gekomen,zei hij dat hij voor een weekje naar marokko gaat met een vriend!ik sprak hem een paar keertjes toen hij daar was..op z'n NL nr...hij zei dat hij er beltegoed er in had!! een week later ..de week dat hij naar ned terug hoort tekomen...probeerde ik tebllen maar de tel stond de hele tijd uit..en de hele week lang..!daarna probeerde ik achter tekomen wat er met zijn tel aan de hand is..toen kreeg ik tehoren dat hij helemaal niet naar marokko is geweest..en dat hij getrouwd is een twee jongetjes heeft..en zijn zognaamde zus is dus zijn vrouw..!!ik kon het niet meer aan ik werd ziek ik ging niet meer werken..op een dag ging ik samen met me nicht in de auto naar de beurt waar hij woont..we vroegen in de straat aan een meisje of ze mohamed berkani kent ..ze zei ja die ken ik ..ik weet waar hij woont..ik was een boodschap achterlaten voor z'n vrouw maar ik dacht laat maar...maar dat meisje is wel naar zijn vrouw toe gegaan en zei dat twee meisjes om hem kwamen vraggen ..en hij kreeg dus daarover ruzie met haar...een half uur later belde hij mij na twee weken lang...hij zei dat hij gister avond pas terug is gekomen van marokko( ) ...hij vroeg naar waar ik was en met wie...ik deed als of ik niks weet van hem...ik vroeg naar hoe het met zijn zus gaat...hij zei:dat hij ruzzie met haar heeft gehad omdat twee meisjes om hem kwamen vraggen!!en ik kwam de volgende dag weer daar langs met de auto een toen zag ik hem met haar en die twee jongetjes het huis uitlopen ..en hij had volgens mij door dat hij bekeken werd..2uurtjes daarna belde hij en vroeg naar waar ik was...ik zei thuis in(..) ,volgende keer had ik met een ex van mij afgesprokken die hem heel goed bleek tekennen (ze deallen samen) hij vertelde mij dat zijn vrouw eigenlijk zijn vrindin is ..ze wonnen samen en dat zijn haar kinderen van een andere man..en zij heeft vloek bij hem gedaan dat hij bij haar bleef terwijl zij ouder dan hem is...en hij heeft ook vloek laten maken om meisjes aantetrekken ! ik werd helemaal gek na alles wat ik kreeg tehoren...ik dwong steeds aan me ex om samen naar de huis van mo tegaan om zogenaamd de geld van me ex optehallen...we gingen er heen ..ik bleef om de hoek wachtten ..op eens kwamen ze samen aanlopen hij riep (xxxx u) hij kwam dichterbij en vroeg :wat doe je hier?? ik zei hoezo ik ben met hem en hij moest hier wat hallen ! hij zei als ik je hier nog 1keer zie ik vermoord je ...als je hier niet weg gaat ga ik mijn pistool in hoofd legen ...en duwde mij steeds weg ...en hij schold mij voor een xxxx ..en en en ...!! ik wist niet meer wat ik moest denken en wat ik moest zeggen ...ik wist niet meer wie ik moest geloven en wie niet ...op dat moment kon ik niet denken ...en het ergste vond ik all die marokannen die daar zaten tekijken ..op dat moment hoopte ik dat ik in de grond zakte!! toen ik in de trein stapte voelde ik tranen ...tranen het wou maar niet ophouden ...ik kwam thuis en ik huilde maar door...me moeder wist niet wat er met mij aan de hand was...ik ging liegen en zij dat ik me niet goed voelde en moest nodig huillen ..!!en ik dacht bij me zelf (moeder je wilt niet weten wat ik vandaag mee heb gemaakt)!
meisjes ik weet dat ik teveel heb gezegd maar dat moest ik even kwijt ..help me ...wat moet ik doen??? ik ben bang dat hij me zwart maakt ..of dat hij me iets aandoet..!!
maar ik zal zeggen geloof niet gelijk wat jou gezegd wordt want jongens zijn de grootste duivels op aarde...!!

meschien kent iemand deze jonge wel!!
hij heet ..mohamed bij de meisjes bekend als mourad ..komt uit berkan..woont in amsterdam oostdorperban....straat :bullepad!!
hij is vaak in utrecht centraal ..hij ziet er goed uit mooie jongen ,1.82 denk ik! ongeveer 25 27 jaar oud! kijk aub uit voor deze jonge...hij heeft veel meisjes ontmaagd en daarna niks meer van zich zelf laten horen!..en wat ik later kreeg tehoren is dat hij me van plan was om teverkrachten ..om iets in mijn drankje tedoen en daarna alles met mij doen wat hij en zijn vrinden willen en daarna weet ik het niet...het is heel eng allemaal..!! lah yester yarebi!
meisjes ik wens jullie het aller beste ..olah yejiblikom welad elhlal li yestarkom !

13-08-2003, 05:27


meid don't worry, ttarreqq is in the house, als iemand je wat wil aandoen, stuur mij, dan zwijgt die voor eeuwig. ga lekker gedichtjes plaatsen en vergeet die looser. je hebt nog een hele leven voor je, iemand die om je geeft en je tranen waard is, die blijft niet vaag en is sowieso niet getrouwd. ik ken heel utrecht uit mijn hoofd, en er zijn er in meerdere steden mensen met die naam. ik kan je één ding zeggen: iemand die met de dood dreigt is een slaaf van zijn meerderen die hem hetzelfde aandoen, laat hem en hem zal hetgeen overkomen wat hij jou wil aandoen. nu heeft die nog een vrouw en kinderen. morgen heeft die niemand en is die gewoon een nietsnut, als hij dat meskien al niet is.

ik zeg dit, omdat ik voel dat je bang bent. vrees is één van de grootste wapens in het leven, als je dat overkomt en overwint, ben je de vrouw van de wereld en leef je zonder angst. blijf dapper: remember your spirit, en als er geen spirit is, dan remember this wise words, like a sword. en tot slot zweer ik.

het ga je goed, en als er wat is, nou ik verblijf hier ergens bij de liefde op deze site, omdat het overige maar waardeloos is. ttarreqq (de zachte)

13-08-2003, 05:43
Pasarella,

Laat je niet kennen, weet dat ik er ook voor je ben, ik heb beslist geen angsten, mocht je wat kwijt willen dan mag je mij natuurlijk altijd mailen, van het geringste tot het dringenste daar zit ik echt niet mee.
Die mo is echt een balhaar en jouw angst beslist niet waard, gooi hem uit je systeem anders wordt je pas echt gek. Geloof in jezelf je bent geen domme meid maar weet wie je kan vertrouwen, want helaas kunnen de slechteriken het onders ons ruiken waar ze wat kunnen halen.

Sterkte, ik ben er voor je dat je het weet.

Beslamma Rokana

13-08-2003, 05:48
die woorden moet je eens een paar keer herhalen en lezen , en dan afvragen je het beter niet tegen je zelf kan zeggen. want jij trapt in elke geslijm van iemand Rokana.

Maar ik ga geen discussie hier houden , want de waarheid is hard ,en heb dan ook niks om te verdedigen!

13-08-2003, 05:52


dankje daarom begrijp ik haar ook volkomen, vertrouw de verkeerde vaak, soort zoekt soort dus lieve meid ik hoop dat je snel zult komen

Kusjes Rokana

13-08-2003, 11:24
Ik ben het met ttarreqq eens. Je MOET verder gaan met je leven! Probeer hem te vergeten. Voor wat hij jou en vele meisjes aangedaan heeft zal 'ie vroeg of laat gestraft worden! Remember and don't forget; ALLAH (SWT) ziet alles, vergeet niets.. en zal indien nodig straffen!!

13-08-2003, 19:42
mensen heel erg bedankt voor jullie woorden ...(de waarheid is hard) dat klopt ik weet dat ik heel erg fout zat en dat ik alles geloofde maar dat komt door dat ik nooit eerder zoiets heb meegemaakt en ik dacht dat iedereen eerlijk was zoals ik..dus niet!! maar ik heb in ieder geval mijn lesje geleerd ook al was het hard voor me jonge leeftijd..maar hoe eerder hoe beter ..in ieder geval bedankt iedereen ...lah yehfedkom men welad lehram finma kano!!

21-08-2003, 17:27
salaam wat is dat hier met mijn vriend of mijn ex wat gebeurt er met jullie he meijes denk aan allah swt wat doen jullie .denken jullie dat we niet gaan sterven straks is het te laat stop met te flirten en omgaan met jongens en denk aan de islam en aan de koran .aub doe jullie ogen open meiden .

25-08-2003, 00:45
salam lieve mensen
nadiagirl je hebt groot gelijk meid!!
mensen ik heb een lesje geleerd een hele grootte les zelfs...
-ik heb vandaag naar quran zitten luisteren via internet die ik van een hele goeie vriend van me heb gestuurd gekregen(mo dankje mag god jou belonen)...ik heb zitten luisteren en ik voelde me echt aangesproken...ik was helemaal weg ik voelde alleen nog die tranen die uit me ogen stroomde...
en het enige wat ik nog dacht is...waar gaat dit heen met ezzina walfawahish walmasaeb...
allah vertelde ons niet zomaar dat ezina haram is(vriendjes nemen&met iemand naar bed gaan voor het huwelijk) warom zou je...alles op z'n tijd je zult niks missen...allah heeft ons vrouwen zoveel respect gegeven en wij maken ons zelf zolaag !! waarom ??om die xxxxxxxs van ons telaten genieten en daarna ons als honden weg gooien !!
-ik heb goed nakunnen denken ...ik hoefde niet eens tedenken het hoort gewoon ...ik ga nu ins'ha'alah douchen &en baden ..en daarna bidden en allah vragen om mij tevergeven want ik zat heel erg fout !!
ik wou vandaag een einde gaan maken aan me leven (ja zo erg is het nu bij mij) ...ik kreeg tehoren dat er fotos van me zijn gemaakt +video ..en wat kan er erger een meisje over komen meer dan haar lhorema kwijt teraken en haar respect bij haar famillie en ouders ...astaghefiro lah van alles wat ik heb gedaan ..en hasbialah waniema lwakil voor die gene die mijn leven zeur wou gaan maken terwijl ik hem niks heb aangedaan ..ik heb alleen me zelf wat aangedaan !!
mensen ik hou van jullie allemaal en mag god jullie beschermen !!
bye bye