Bekijk volle/desktop versie : Moslimman/vrouw? herkenbaar?



Pagina's : [1] 2

09-01-2007, 17:09
Wat is een Praktiserende moslimman/vrouw? Ik denk dat als ik dat zou moeten beschrijven ik letterlijk morgen nog niet klaar ben. Op al deze dingen kan een vrouw/man moeilijk letten. Wat zijn dan de dingen waarop jullie letten wanneer jullie iemand als een Praktiserende moslimman/vrouw ZIEN. Wat zijn de uiterlijke/innerlijke eigenschappen die een moslimman/vrouw zeker moet hebben?

09-01-2007, 17:10


Een rustige uitstraling.

09-01-2007, 17:11
Ze zien er betrouwbaar uit.

Ze stralen Noer uit.

09-01-2007, 17:12
Bijna nooit oogcontact met iemand en kijken niet meteen rond hun heen.

09-01-2007, 17:13


Dat is duidelijk en mee eens

09-01-2007, 17:15
Begroeten met 'Salaam Aleykoum'.

09-01-2007, 17:18
Ze bezitten meestal taqwa.

09-01-2007, 17:19
Dat zie je aan hun gedrag
Ik zie soms van die masha allah zusters met hijaab die echt nour en rust uitstralen dat vind ik moslima's.

Of van die mannen met baard en jelleba aan en die nour uitstralen dat vind ik een masha allah broeder..

En ik vind ook dat ze heel zacht praten zo mooi, dat je ze bijna niet hoort...


09-01-2007, 17:19
Als ze discussiëren of iemand op hun fouten willen wijzen, dan halen ze meestal de bewijzen d.m.v. een aayah of een hadieth.

09-01-2007, 17:20

Citaat door Sweet_lailaatje:
Dat zie je aan hun gedrag
Ik zie soms van die masha allah zusters met hijaab die echt nour en rust uitstralen dat vind ik moslima's.

Of van die mannen met baard en jelleba aan en die nour uitstralen dat vind ik een masha allah broeder..

En ik vind ook dat ze heel zacht praten zo mooi, dat je ze bijna niet hoort...




Eigenlijk bij vrouwen mogen ze niet zo zacht praten want da's ook soort van verleiding voor de mannen. Ze moeten gwn. normaal praten niet te luid maar meer zelfzekerheid uitstralen snap je.

09-01-2007, 17:23

Citaat door AbaHoeCh:
Eigenlijk bij vrouwen mogen ze niet zo zacht praten want da's ook soort van verleiding voor de mannen. Ze moeten gwn. normaal praten niet te luid maar meer zelfzekerheid uitstralen snap je.



Ja met zacht bedoel k dat diegene voor je je wel kan verstaan, maar niet als ik nbij de AH in de rij sta en 4e klant ben dat ik de 1e hoor praten snappie

En alles is tegenwoordig verleidelijk voor de man.

Laat vroeg een collega van mij waarom ik een hoofddoek draag dus ik helemaal uitleggen zegt ie nou ik vind dames met een doek juist verleidelijk ik zat echt zo

09-01-2007, 17:25

Citaat door SOMAS:
Wat is een Praktiserende moslimman/vrouw? Ik denk dat als ik dat zou moeten beschrijven ik letterlijk morgen nog niet klaar ben. Op al deze dingen kan een vrouw/man moeilijk letten. Wat zijn dan de dingen waarop jullie letten wanneer jullie iemand als een Praktiserende moslimman/vrouw ZIEN. Wat zijn de uiterlijke/innerlijke eigenschappen die een moslimman/vrouw zeker moet hebben?


Je kan op zoveel dingen letten, maar eigenlijk moet je gevoel de doorslag geven. Bij mij is dat in de meeste gevallen zo

Ik kijk niet naar wat ik zie, maar wat ik voel Ik vertrouw op mijn intuïtie en die heeft het in de meeste gevallen goed

09-01-2007, 17:27



Citaat door Sweet_lailaatje:
Ja met zacht bedoel k dat diegene voor je je wel kan verstaan, maar niet als ik nbij de AH in de rij sta en 4e klant ben dat ik de 1e hoor praten snappie

En alles is tegenwoordig verleidelijk voor de man.

Laat vroeg een collega van mij waarom ik een hoofddoek draag dus ik helemaal uitleggen zegt ie nou ik vind dames met een doek juist verleidelijk ik zat echt zo



Ja ik snap je wel.

Ze vinden het verleidelijk omdat ze weten dat ze alleen kunnen staren maar niet aanraken.

09-01-2007, 18:01

Citaat door JAMIE_3:
Je kan op zoveel dingen letten, maar eigenlijk moet je gevoel de doorslag geven. Bij mij is dat in de meeste gevallen zo

Ik kijk niet naar wat ik zie, maar wat ik voel Ik vertrouw op mijn intuïtie en die heeft het in de meeste gevallen goed


Heel goed amtwoord, mee eens

09-01-2007, 18:09

Citaat door SOMAS:
Heel goed amtwoord, mee eens


18 - 5

Pagina's : [1] 2