Bekijk volle/desktop versie : werken en huwlijk



Pagina's : [1] 2

09-01-2007, 15:07
Mijn man werkt van 14.00u tot 22.00u en ik van 09 tot 17... ik zie hem dus amper. Soms is het echt moeilijk maar we hebben het geld nodig. Ik weet niet of ik dit lang kan volhouden, wie heeft dit ook?

09-01-2007, 15:09


Ik werk van 8 tot 16h , mijn man werkt van 20.30h tot 04h en dan weer van 05h tot 10h. We zien elkaar kort s'morgens en s'avonds eten we samen voor hij weer vertrekt. Het is niet makkelijk maar helaas kan het niet anders

09-01-2007, 15:10
Heb jij niet al 3 kindjes?
Ik herinner je nog van een paar maanden geleden toen was je hier ook al actief

Als je het financieel nodig hebt dan heb je weinig keus denk ik.
Ik wens je wel heel veel succes en sterkte

09-01-2007, 15:13
Ja we hebben drie kindjes maar vroeger werkte ik niet, nu kunnen we niet anders en was ik wel genoodzaakt om ook iets te zoeken!
We hebben de weekends nog wel, maar dan ben je weer constant met de kinderen bezig, je loopt elkaar gewoon steeds mis

09-01-2007, 15:15


Ja, elhamdulillah zijn we nog in de weekends vrij! En begrijp mij niet verkeerd, ik ben heel blij dat we allebei een job hebben maar het zo leuker geweest zijn moest het alletwee 9 to 5 zijn snap je
Maar elhamdulillah hebben we werk natuurlijk

09-01-2007, 15:16
des te minder kans op ruzie

zie het als een tijdelijke oplossing, vroeger zag ik mijn man van maandagochtend tot vrijdagavond aan 1 stuk door niet, puur door werk, studie alles.

gewoon even doorzetten en maak het beste van de tijd die je al hebt.

09-01-2007, 15:22

Citaat door noona:
des te minder kans op ruzie

zie het als een tijdelijke oplossing, vroeger zag ik mijn man van maandagochtend tot vrijdagavond aan 1 stuk door niet, puur door werk, studie alles.

gewoon even doorzetten en maak het beste van de tijd die je al hebt.


Tenzij je alle spanning opkropt tot het weekend, dan barst daar de bom los
Nee hoor, incha'Allah komt het wel goed natuurlijk

09-01-2007, 15:23
Jullie hebben tenminste julliie weekends vrij mn man werkt ook weekends en heeft in de week vrij

09-01-2007, 15:28

Citaat door Mysticalia:
Jullie hebben tenminste julliie weekends vrij mn man werkt ook weekends en heeft in de week vrij


meskiena, wanneer zien jullie elkaar dan?
DAt lijkt me nog moeilijker

09-01-2007, 15:30
wat dacht je van een man die van 8 tot 5 werkt? en dan weer van 6 tot 10 uur werkt in eigen bedrijfje

daar zit ik dan als huisvrouwtje, wanneer hij eindelijk thuis is heb ik geen zin om vrolijk te doen en ga dan zo vroeg mogelijk naar bed om ruzie te voorkomen

09-01-2007, 15:33

Citaat door Assia5:
meskiena, wanneer zien jullie elkaar dan?
DAt lijkt me nog moeilijker


na mijn werk hebben we nog enkele uurtjes samen en wanneer hij vrij is hebben we de hele avond samen en omgekeerd wanneer ik vrij ben, hebben we de dag nog samen alhamdoulilah

09-01-2007, 15:34

Citaat door kindly_mom:
wat dacht je van een man die van 8 tot 5 werkt? en dan weer van 6 tot 10 uur werkt in eigen bedrijfje

daar zit ik dan als huisvrouwtje, wanneer hij eindelijk thuis is heb ik geen zin om vrolijk te doen en ga dan zo vroeg mogelijk naar bed om ruzie te voorkomen


Met andere woorden jullie zien elkaar nooit

Zou ik echt niet kunnen

09-01-2007, 15:37



Citaat door Assia5:
Met andere woorden jullie zien elkaar nooit

Zou ik echt niet kunnen



het heeft zijn tijden, soms heeft hij vanaf 5 uur niets te doen, en hoeft ie niet naar zijn bedrijfje maar soms is hij idd echt bezig tot 10 uur in de avond.. en dan nog niet te praten over weekend...

maar hoe minder we elkaar zien, hoe minder dat goed is voor ons contact, hoe vaker ik m zie (tijdens de periode dat ie even lekker niets te doen heef) dan gaathet gewoon echt 10 x beter, hoevaker ik m dus zie, hoe beter.........................

09-01-2007, 16:14

Citaat door kindly_mom:
het heeft zijn tijden, soms heeft hij vanaf 5 uur niets te doen, en hoeft ie niet naar zijn bedrijfje maar soms is hij idd echt bezig tot 10 uur in de avond.. en dan nog niet te praten over weekend...

maar hoe minder we elkaar zien, hoe minder dat goed is voor ons contact, hoe vaker ik m zie (tijdens de periode dat ie even lekker niets te doen heef) dan gaathet gewoon echt 10 x beter, hoevaker ik m dus zie, hoe beter.........................



09-01-2007, 21:59
Jeetje zeg, moet er niet aan denken. ik dacht dat ik te klagen had. mijn man komt meestal zo rond 19.00 thuis en dan gaat hij rond half 10 slapen en moet weer kwart voor 6 zijn bedje uit.

Maar eigenlijk bof ik dus nog wel.

Pagina's : [1] 2