Bekijk volle/desktop versie : Uiterlijk is ook belangrijk!



Pagina's : [1] 2 3

08-01-2007, 23:09
Mensen die zeggen dat uiterlijk niet uitmaakt in een relatie ..
Natuurlijk is het innerlijk het belangrijkste het innerlijk blijft voor altijd, het uiterlijk niet..Maar je wilt toch niet met iemand trouwen die je niet aan kan zien, iemand van wie walgt (maar heeft zo'n prachtig innerlijk :jammer ..Ookal zeggen velen: 'als het innerlijk bij iemand mooi is, dan ga je zijn/haar uiterlijk vanzelf wel mooi vinden' .. Ik ben het hier niet mee eens.

Het uiterlijk is belangrijk, alleen is het innerlijk iets meer belangrijker in een relatie
Wie is het met me eens?

08-01-2007, 23:11


En nu de vraag,

telt je uiterlijk als je voor allah staat?

08-01-2007, 23:12
Uiterlijk... Dat is het eerste waar je naar kijkt... Ik mag een jongen zo leuk vinden wanneer hij een top innerlijk heeft maar wanneer zijn uiterlijk matig is dan wil ik hem al niet... Helaas maar waar...

08-01-2007, 23:29

Citaat door sweety_2005:
Mensen die zeggen dat uiterlijk niet uitmaakt in een relatie ..
Natuurlijk is het innerlijk het belangrijkste het innerlijk blijft voor altijd, het uiterlijk niet..Maar je wilt toch niet met iemand trouwen die je niet aan kan zien, iemand van wie walgt (maar heeft zo'n prachtig innerlijk :jammer ..Ookal zeggen velen: 'als het innerlijk bij iemand mooi is, dan ga je zijn/haar uiterlijk vanzelf wel mooi vinden' .. Ik ben het hier niet mee eens.

Het uiterlijk is belangrijk, alleen is het innerlijk iets meer belangrijk in een relatie
Wie is het met me eens?



Ja ik ben het met je eens. Het uiterlijk is niet het belangrijkste, dat is het innerlijk, maar het is wel het 1e waar je naar kijkt een aanstoot geeft om die persoon beter te leren kennen. Als je elkaar niet aantrekkelijk vindt gebeurt er ook weinig. Helaas laten we ons soms teveel leiden door de buitenkant.

08-01-2007, 23:36


je moet gewoon gevoelens voor hem kunnen hebben...of dat nou door zijn uiterlijk of zijn innerlijk komt dat is per persoon anders...het gaat om het gevoel dat je voelt als de gevoelloze gevoelens gevoelig worden door het gevoel dat je voelt

08-01-2007, 23:39

Citaat door sweety_2005:
Mensen die zeggen dat uiterlijk niet uitmaakt in een relatie ..
Natuurlijk is het innerlijk het belangrijkste het innerlijk blijft voor altijd, het uiterlijk niet..Maar je wilt toch niet met iemand trouwen die je niet aan kan zien, iemand van wie walgt (maar heeft zo'n prachtig innerlijk :jammer ..Ookal zeggen velen: 'als het innerlijk bij iemand mooi is, dan ga je zijn/haar uiterlijk vanzelf wel mooi vinden' .. Ik ben het hier niet mee eens.

Het uiterlijk is belangrijk, alleen is het innerlijk iets meer belangrijk in een relatie
Wie is het met me eens?


onzin, relaties gebaseerd op uiterlijk houden nooit lang stand...

08-01-2007, 23:43

Citaat door MievrouFatoshj:
En nu de vraag,

telt je uiterlijk als je voor allah staat?




Nee dan telt het niet mee, maar ik heb het over het dagelijks leven van nu, over de mensen die je nu ziet

08-01-2007, 23:49
Zijn/haar uiterlijk moet je gewoon aanspreken, en daar hoef je niet bloedmooi voor te zijn

09-01-2007, 00:00
Ik begrjip wel wat je bedoeld, ik bedoel je gaat ook met die man slapen. En je krijgt kinderen van hem, en je word elke dag 's ochtends naast hem wakker. Zoiets.. Ik weet het is allemaal seksueel getint, maar uit eindelijk wil je wel seks hebben met iemand die een beetje mooi uiterlijk heeft EN zijn innerlijk ofcourse.

Wat ik ook zeg is dat meestal de mooie dames, de mooie heren nemen. En de minderk nappe dames, de minder knappe heren. Dat is het best verdeelt, anders komt er teveel jaloezie in het spel.

09-01-2007, 00:03
Waar Slaat Dit Allemaal Op...hoe Kun Je Nou Zeggen Een Knap Persoon Neemt Een Knap Persoon En Een Lelijk Persoon Neemt Een Lelijk Persoon...waar Gaat Het Over??

Hoe Kan Je Nou Een Verdeling Maken Van Knap En Lelijk

Wat Voor De Een Spuuglelijk Is Kan Voor De Ander Bloedmooi Zijn

09-01-2007, 00:06
Ikzelf Ben Ook Tot Mijn Over Mijn Oren Verliefd Geworden Nadat Ik Hem Van Innerlijk Beter Heb Leren Kennen...al Die Minpuntjes Die Ik Zag Voordat Ik Hem Kende Zie Ik Nu Gewoon Niet...voor Mij Is Hij De Allerleukste En De Allerinteressantste Persoon Op Wereld...maar Dit Zou Ik Nooit Hebben Gesegd Als Ik Hem Niet Leerde Kennen...sterker Nog Ik Zag Hem Totaal Niet Staan En Dacht Nooit Gevoelens Voor Hem Te Krijgen...

09-01-2007, 00:07


Smaken verschillen Alhamdoelilah!

Persoonlijk vind ik uiterlijk ook meetellen daar ben ik gewoon eerlijk in! Alleen wanneer een persoon zo mooi is maar innerlijk niet te prakken is dan heb je daar ook niets aan! Innerlijk staat hoger dan uiterlijk! Dat zoiezo alleen uiterlijk speelt ook een rol.


09-01-2007, 00:08



Citaat door latinalatifa:
Ikzelf Ben Ook Tot Mijn Over Mijn Oren Verliefd Geworden Nadat Ik Hem Van Innerlijk Beter Heb Leren Kennen...al Die Minpuntjes Die Ik Zag Voordat Ik Hem Kende Zie Ik Nu Gewoon Niet...voor Mij Is Hij De Allerleukste En De Allerinteressantste Persoon Op Wereld...maar Dit Zou Ik Nooit Hebben Gesegd Als Ik Hem Niet Leerde Kennen...sterker Nog Ik Zag Hem Totaal Niet Staan En Dacht Nooit Gevoelens Voor Hem Te Krijgen...


Mooi verhaaltje!
Houden zo!




ps: Je typt heel erg irritant met al die hoofdletters!


09-01-2007, 00:12

Citaat door BRAXY:

Mooi verhaaltje!
Houden zo!




ps: Je typt heel erg irritant met al die hoofdletters!




goed he!!

09-01-2007, 00:14

Citaat door moOie_mOker:
Ik begrjip wel wat je bedoeld, ik bedoel je gaat ook met die man slapen. En je krijgt kinderen van hem, en je word elke dag 's ochtends naast hem wakker. Zoiets.. Ik weet het is allemaal seksueel getint, maar uit eindelijk wil je wel seks hebben met iemand die een beetje mooi uiterlijk heeft EN zijn innerlijk ofcourse.

Wat ik ook zeg is dat meestal de mooie dames, de mooie heren nemen. En de minderk nappe dames, de minder knappe heren. Dat is het best verdeelt, anders komt er teveel jaloezie in het spel.


Wat een vreemde redenering. Als je elkaar om het uiterlijk trouwt en jullie karakters botsen later, dan is er van gelukkige seks ook geen sprake. Het een kan niet zonder het ander, tenzij beide echtelieden hetzelfde karakter / uiterlijk hebben

Pagina's : [1] 2 3