Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Hoe het is gelopen!

fikriaatje
08-07-2002, 14:20

Nachten lig ik wakker,mijn ogen wijd open. Denkend aan hoe dit zo heeft kunnen lopen. In een paar maanden tijd was ik zo gelukkig. En nu is het alweer afgelopen. Voor de zoveelste keer die pijn. Voor de zoveelste keer misbruikt. Oh god,hoe kom ik hier ooit overheen. Hoe kom ik hier uit????

SweetxBaby
08-07-2002, 16:55
aaaaaaah arme meid... heb je dit gedichtje over jezelf geschreven of zomaar??? als het over jezelf gaat .... wens ik je veel sterkte... en nog iets je bent niet de enige meid.... i have been there too :( liefs **a baby**

zoubida
08-07-2002, 17:39
Achhhh lieve meiden toch. Sweetbaby zo erg dat jij zoiets hebt mee gemaakt en fikriaatje ik vind het ook heel erg voor je als jij zoiets hebt mee gemaakt. Dat lijkt mij het ergste wat er is om je zoiets te overkomen.DAn wens ik jullie beide veel sterkte.!!!

SweetxBaby
08-07-2002, 20:54
Origineel gepost door zoubida Achhhh lieve meiden toch. Sweetbaby zo erg dat jij zoiets hebt mee gemaakt en fikriaatje ik vind het ook heel erg voor je als jij zoiets hebt mee gemaakt. Dat lijkt mij het ergste wat er is om je zoiets te overkomen.DAn wens ik jullie beide veel sterkte.!!! dank je schat grote boesa voor jou.... :blauwkus: liefs ** a baby**

Hooda
08-07-2002, 21:44

Angsten zullen er wel altijd bestaan dagen die donker smaken Je weet niet altijd welke weg je moet gaan om niet op het verkeerde pad te raken Ik heb die dagen wel gekend van verdriet en onoplosbaarheid Niet meer weten wie je bent eventjes de rode draad kwijt Hou vol kan ik alleen maar zeggen betere dagen liggen in het verschiet Anders zou ik het niet uit kunnen leggen zorg gewoon dat je op de goede dagen geniet Ik heb die dagen wel geproefd van eenzaamheid en ongeluk Nachtenlang huilen, zeer bedroefd maar soms kan je dag niet meer stuk Hou maar vol, de zon zal weer gaan schijnen je zorgen zullen vanzelf weer in het niets verdwijnen Hou maar vol... liefs hooda,

ZiLaaL
08-07-2002, 22:03
Lieve Schatten van me, Iedereen kan zoiets doormaken. Verblind door de liefde, Op zoek naar geborgenheid en warmte. Maar leer van je fouten en houd je sterk! Ervaringen maken wie je bent, maak wie je wil zijn!

oma
09-07-2002, 12:58
toen kreeg ik de kriebels, Ik heb nooit zulke dagen gekend, maar ik denk dat die nog komen. sterkte meiden, jullie oma Origineel gepost door Hooda Angsten zullen er wel altijd bestaan dagen die donker smaken Je weet niet altijd welke weg je moet gaan om niet op het verkeerde pad te raken Ik heb die dagen wel gekend van verdriet en onoplosbaarheid Niet meer weten wie je bent eventjes de rode draad kwijt Hou vol kan ik alleen maar zeggen betere dagen liggen in het verschiet Anders zou ik het niet uit kunnen leggen zorg gewoon dat je op de goede dagen geniet Ik heb die dagen wel geproefd van eenzaamheid en ongeluk Nachtenlang huilen, zeer bedroefd maar soms kan je dag niet meer stuk Hou maar vol, de zon zal weer gaan schijnen je zorgen zullen vanzelf weer in het niets verdwijnen Hou maar vol... liefs hooda,

fikriaatje
09-07-2002, 13:15
Hoi oma ,ik hoop dat je deze dagen nooit mee zal maken. Ik ga er zelf op dit moment helemaal kapot aan ,maar dat zal ik vanmiddag even uitleggen.