Bekijk volle/desktop versie : Ik misssss de winter!



08-01-2007, 12:59
Waar is de winter? Zal ie nog komen?

Ik wil de winter! Ik wil extra dikke sjaals om en overal tubetjes handcrème en labello. Ik wil de verwarming hoger zetten en ervan genieten dat het thuis warmer wordt en warme choco erbij terwijl je het buiten hoort waaien of beter, ziet sneeuwen!

Ik wil ’s ochtends eerst staan krabben en de auto warm laten draaien voor ik erin kan. De kinderen extra goed inpakken en ze thuis zien komen met rode neusjes.

Het is onze eigen schuld, de natuur straft ons omdat we er niet voorzichtig genoeg mee omgaan.

De winter geeft me echt een indruk dat ik even moet focussen op mezelf en mijn gezin warm en gezond te houden alvorens aan andere dingen te denken.

Weet niet hoe het met jullie is maar we moeten echt echt milieubewuster worden. Dit is duidelijk een eerste teken dat het niet goed gaat met het milieu

08-01-2007, 13:00


Ja hier ook iemand die de sneeuw mist

08-01-2007, 13:00
Klopt, maar ik denk wel dat de winter zal komen

08-01-2007, 13:02
ik vind het wel goed zo, van mij mag het zo blijven, heerlijk

08-01-2007, 13:02


nou, voor mij is dit koud genoeg...kan nog blote voeten in schoenen aan en zlang dat kan ben ik tevreden.

08-01-2007, 13:03

Citaat door een marokkaanse:
Klopt, maar ik denk wel dat de winter zal komen



mennek al rabbi! ja rabbi amin!

08-01-2007, 13:13

Citaat door noona:
Waar is de winter? Zal ie nog komen?

Ik wil de winter! Ik wil extra dikke sjaals om en overal tubetjes handcrème en labello. Ik wil de verwarming hoger zetten en ervan genieten dat het thuis warmer wordt en warme choco erbij terwijl je het buiten hoort waaien of beter, ziet sneeuwen!

Ik wil ’s ochtends eerst staan krabben en de auto warm laten draaien voor ik erin kan. De kinderen extra goed inpakken en ze thuis zien komen met rode neusjes.

Het is onze eigen schuld, de natuur straft ons omdat we er niet voorzichtig genoeg mee omgaan.

De winter geeft me echt een indruk dat ik even moet focussen op mezelf en mijn gezin warm en gezond te houden alvorens aan andere dingen te denken.

Weet niet hoe het met jullie is maar we moeten echt echt milieubewuster worden. Dit is duidelijk een eerste teken dat het niet goed gaat met het milieu


ik mis sneeuw

08-01-2007, 13:16
Ik ben nu in Marokko en in Gnifra zijn er mensen overleden door de kou.
Hier in Rabat en Casa is het zeer aangenaam, in de namiddag wat koeler maar niet echt koud koud, in Ifran liggen er pakken met sneeuw maar dat is niet echt mijn ding. Vind t wel lekker zo

08-01-2007, 13:17
hahaha Noona, ket9albi 3la tammara.. extra aankleden, kinderen goed inpakken, auto krabben, crempje hier crempje daar.... gekkieeee

Voor mij is het goed zo hoor.... of het moet lekker gaan sneeuwen... ik ben een erge koukleun dus in de winter... heb ik wel eens 3 truien aan ... dit jaar kan ik tenminste een beetje met de mode mee en kan ik vooruit met een truitje en een blouse (3ajiben) i.p.v. 3 truien over elkaar heen...

Maar dit kan ook stilte voor de storm zijn, je weet maar nooit wat er in de komende 3 maanden gaat gebeuren...

Ntalbo allah i3tilina swieya djel lebroda... zodat we ons weer naar de maand april kunnen verheugen... en als het zover is dat zitten mensen hun koffers in te pakken voor de zomervakantie (de tijd vliegt; 3alamt se3a????? allah oe e3lem)

Groetjes
Fat

08-01-2007, 13:19

Citaat door Mosowira:
Ik ben nu in Marokko en in Gnifra zijn er mensen overleden door de kou.
Hier in Rabat en Casa is het zeer aangenaam, in de namiddag wat koeler maar niet echt koud koud, in Ifran liggen er pakken met sneeuw maar dat is niet echt mijn ding. Vind t wel lekker zo


in marokko is het dit jaar extreem koud... ook in Nador en omgeving heb ik gehoord dat het daar ijskoud is.. en de mensen daar hebben geen cv msakken...

08-01-2007, 13:21

Citaat door fatt:
hahaha Noona, ket9albi 3la tammara.. extra aankleden, kinderen goed inpakken, auto krabben, crempje hier crempje daar.... gekkieeee

Voor mij is het goed zo hoor.... of het moet lekker gaan sneeuwen... ik ben een erge koukleun dus in de winter... heb ik wel eens 3 truien aan ... dit jaar kan ik tenminste een beetje met de mode mee en kan ik vooruit met een truitje en een blouse (3ajiben) i.p.v. 3 truien over elkaar heen...

Maar dit kan ook stilte voor de storm zijn, je weet maar nooit wat er in de komende 3 maanden gaat gebeuren...

Ntalbo allah i3tilina swieya djel lebroda... zodat we ons weer naar de maand april kunnen verheugen... en als het zover is dat zitten mensen hun koffers in te pakken voor de zomervakantie (de tijd vliegt; 3alamt se3a????? allah oe e3lem)

Groetjes
Fat


het is inderdaad heel erg raar in deze tijd. mischien vertelt het ons iets, dat kan heel goed

08-01-2007, 14:06
Ik ben nu in Marokko en het is heeeeeeeeeerlijk weertje overdag en savonds wel koud! Vooral in grote huizen is het echt koud! Je kan beter binnen buiten blijven dan binnen!

Ik lees hier dat het heeeeeeeel erg koud is in marokko maar dat klopt niet!
Ik ben naar fes, Meknes, El Hajeb, Azrou Ifrane, Taza , berkane, Nador, Saidia geweest en nergens is het heel erg koud! Temp. overdag tussen de 15 en 20 graden!

Zelfs Ifrane is aangenaam en er ligt GEEN sneeuw!

08-01-2007, 14:08


Ik vind het heerlijk zo, vind het echt zoon wandel weertje