Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde vakantieliefde.....

M00tje
08-07-2002, 14:00

Afscheid nemen doet pijn, er gaat van alles door me heen.... Zal ik je ooit nog terug zien, wie weet volgend jaar mischien.... Hou haar vast laat haar niet gaan, haar oog laat een traan.... Glijdt over haar wang, komt tot stilstand op haar lippen..... zal ik haar kussen.....??? ik probeer mijn hart te sussen..... Is dit liefde...???? zal ik haar missen..??? kan mijn hart zich weer vergissen...??? dat was het dan...dit was de laatste keer... Vakantieliefde,...voor mij......nooit meer....

greeneyes
08-07-2002, 14:14
Ik wist niet dat je zo gevoelig kan zijn

SweetxBaby
08-07-2002, 16:52
dit gedichtje is echt mooi man....pffffffffff ik denk gelijk aan het afscheid die ik moest nemen van mijn zomerliefde vorig jaar :(

zoubida
08-07-2002, 17:40
Mooi hoor mootje. Ik vind het echt een hele mooie gedicht.

Hooda
08-07-2002, 21:41

We hadden zo'n mooie tijd samen we speelden op het strand we wandelden door velden we leefden van de liefde Maar dat is allemaal voorbij jij moest terug naar een ander,vreemd land Ik drukte je een laatste keer tegen me aan je een laatste keer voelen en toen draaide je je om en vertrok Ik bleef staan kijken tot je verdwenen was Ik bleef daar uren staan,hopen dat je misschien terug zou verschijnen,maar je kwam niet, Bittere tranen bolden over mijn wangen voor die ene vakantieliefde die kort,maar puur was................................ liefs hooda....

oma
09-07-2002, 13:00
Ik accepteer niet dat je me zulke kriebels bezorgd. DaMN die is goed. mascha allah groetjes jullie oma Origineel gepost door M00tje Afscheid nemen doet pijn, er gaat van alles door me heen.... Zal ik je ooit nog terug zien, wie weet volgend jaar mischien.... Hou haar vast laat haar niet gaan, haar oog laat een traan.... Glijdt over haar wang, komt tot stilstand op haar lippen..... zal ik haar kussen.....??? ik probeer mijn hart te sussen..... Is dit liefde...???? zal ik haar missen..??? kan mijn hart zich weer vergissen...??? dat was het dan...dit was de laatste keer... Vakantieliefde,...voor mij......nooit meer....

greeneyes
09-07-2002, 17:31
Origineel gepost door M00tje Afscheid nemen doet pijn, er gaat van alles door me heen.... Zal ik je ooit nog terug zien, wie weet volgend jaar mischien.... Hou haar vast laat haar niet gaan, haar oog laat een traan.... Glijdt over haar wang, komt tot stilstand op haar lippen..... zal ik haar kussen.....??? ik probeer mijn hart te sussen..... Is dit liefde...???? zal ik haar missen..??? kan mijn hart zich weer vergissen...??? dat was het dan...dit was de laatste keer... Vakantieliefde,...voor mij......nooit meer.... Ik moet je HATELIJK bedanken voor je gedicht, dankzij jou ga ik nu uitkijken voor vakantieliefdes

M00tje
10-07-2002, 21:12
nou mensen bedankt...en leuk dat jullie t mooi vinden.....GREENEYES...ik ben nou eenmaal een gevoelig mens...SWEETBABY pijnlijk heh afscheid nemen.......HOODA jij kan er ook wat van...OMA...hihihi.... veel liefs MOOTJE

fikriaatje
10-07-2002, 22:23
Hoi mootje, je hebt bewezen dat jongens ook gevoelens hebben.