Bekijk volle/desktop versie : marokko is erg geworden



Pagina's : [1] 2

12-08-2003, 18:25

Citaat door thement:
Niet normaal wat ik dit jaar zag in marokko. Oudere mannen die jongere meiden proberen te versieren. Meiden die nu achter de jongens aan lopen. Wallah ik heb gezien wat ik nooit eerder heb gezien. Elk jaar wordt het alleen maar erger.

Het is triest geworden in marokko. Ze3ma islamitische land natuurlijk. Meiden die te koop lopen voor een paar dorro (dirham). Echt zielig.
.

12-08-2003, 19:12


zeker zielig..

12-08-2003, 19:13
Ik weet het

12-08-2003, 19:22
meid dat is al best lang zo hoor...misschien dat het nu erger is geworden.

12-08-2003, 19:32


Laat staan als ik volgend jaar ga!!!!

12-08-2003, 19:34

Citaat:
Origineel gepost door thement
Niet normaal wat ik dit jaar zag in marokko. Oudere mannen die jongere meiden proberen te versieren. Meiden die nu achter de jongens aan lopen. Wallah ik heb gezien wat ik nooit eerder heb gezien. Elk jaar wordt het alleen maar erger.

Het is triest geworden in marokko. Ze3ma islamitische land natuurlijk. Meiden die te koop lopen voor een paar dorro (dirham). Echt zielig.
dan heb je het over Elhoceima zeker........ bij ons in bni touzine doen ze dat niet........

12-08-2003, 19:37

Citaat:
Origineel gepost door thement
nee ik heb het over NADOR
Ja weet het........... vorig jaar deden ze zelfs m'n auto open en sprongen erin.......

12-08-2003, 19:38

Citaat:
Origineel gepost door thement
wij meiden hier in nederland weten wat respect is en weten waar onze grenzen liggen. Maar daar in marokko niet. Ik schaamde me dood als ik op straat liep wallah.
Jammer dat ik daar te weinig van merk... (niet allemaal hoor)

12-08-2003, 19:41

Citaat:
Origineel gepost door thement
nou hier heb je er vast 1
Alhemdoelilah

12-08-2003, 19:42

Citaat:
Origineel gepost door thement
nee ik heb het over NADOR
ja...ik weet het....ik was vorig jaar met mijn vader daarnaartoe gegaan... we zouden gaan winkelen .....ik en mijn vader....
ik durfde nergens naar te kijken.....ik keek de hele tijd naar de grond... ... ik was er maar een uurtje...en ik stond letterlijk te huilen...om weer terug te gaan naar mijn dorpje...

en toen ik terug was in mijn o zo saaie dorpje was ik weer helemaal blij...

12-08-2003, 19:42

Citaat:
Origineel gepost door thement
TRIEST JA.... DAT MEEN JE NIET ECHT WAAR ONGELOOFLIJK wat sommige meiden dan wel niet doen. Ik snap dat niet. hoe laag kun je je zelf verlagen. Ik had haar gewurgd en vermoord als ze zomaar in de auto springt
In Scheveningen springen Marokkaanse meiden ook zomaar in een wildvreemde auto hoor.

12-08-2003, 19:48

Citaat:
Origineel gepost door thement
vanaf jongs af aan en sindsdien ben ik nooit meer naar scheveningen gegaan. Dus ik weet ook niet hoe het daar gaat
we hebben veel dingen gemeen...


I like you....:blauwkus:

12-08-2003, 19:50


Dat komt door ARMOE........

12-08-2003, 19:51

Citaat:
Origineel gepost door thement
vanaf jongs af aan en sindsdien ben ik nooit meer naar scheveningen gegaan. Dus ik weet ook niet hoe het daar gaat
JOu zin klopt niet .

12-08-2003, 19:53

Citaat:
Origineel gepost door thement
I like you too :blauwkus:

maar is toch zo beter niks weten dan veel weten oftewel beter een boer dan een h o e r.
thanks...over dat tweede heb je gelijk...maar dat eerste ik wil wel veel weten maar niet over zulke onzindingen snap je...

Pagina's : [1] 2