Bekijk volle/desktop versie : malaga



07-01-2007, 15:38
wie heeft ooit het vliegtuig naar malaga genomen om naar marokko te gaan ,en dan neem je van daaruit de boot of van almeria..want moet in alhoceima geraken,kusjes

07-01-2007, 16:09



Citaat door berberinnetje:
wie heeft ooit het vliegtuig naar malaga genomen om naar marokko te gaan ,en dan neem je van daaruit de boot of van almeria..want moet in alhoceima geraken,kusjes



Ik weet niet of je van daaruit, naar Al hoceima kan met de boot. Ben ook afgelopen zomer met de vliegtuig naarMalaga gegaan, maar dan de bus naar Algeciras genomen en daar de boot gepakt richting Ceuta. Ik denk dat jij dan, de bus naar Almeria moet nemen. Is opzich makkelijk te doen, inscha allah lukt 't.

07-01-2007, 16:13
Ken mensen die de boot via malaga naar alhoceima hebben gepakt.

Wat wil je weten awatjma?

07-01-2007, 16:18

Citaat door imana_x:
Ken mensen die de boot via malaga naar alhoceima hebben gepakt.

Wat wil je weten awatjma?



Dus het kan wel, wel hatelijk zo lang in een boot.

07-01-2007, 16:29



Citaat door Endless:
Dus het kan wel, wel hatelijk zo lang in een boot.



Ja het kan. Hoezo hatelijk, ongeveer 6 a 7 uur met de boot dan stap je in alhoceima uit , als je niet van de boot houdt kun je altijd nog vliegen of via ceute/ algeciras naar tanger. Of nador.

In de winter rijdt de boot niet, alleen in de zomer. Wel een boot naar Nador.

08-01-2007, 13:47
rijdt er in de winter een boot van malaga naar nador.kun je me zeggen hoelang dat is van de vliegtuig tot aan de haven.

en van malaga naar almeria,dat is dan ook met de boot,is datver,en waar vind je die busseen.

08-01-2007, 16:55

Citaat door doenja_18:
deze boot gaat alleen in de zomer vanaf juni!! in de winter vaart ie niet naar hoceima.; dan zou je via ceuta gaan.. of nador!!



Een half uurtje, en ik wordt al ziek. Laatstaan, veel uurtjes.

08-01-2007, 17:12
hebben jullie al uitgelrekend wat dat allemaal gaat kosten. je kan beter met de vliegtuig naar nador of taneger en daar met de bus of zo naar jullie stad. Is toch veel goedkoper

08-01-2007, 19:11
onze tiketten naa rmalaga zijn voor 3 personen 300 euro
naar tanger heb je dat bedrag kwijt aan 1persoon.

ok ... missyoo: wat is mridge,ligt dat in marokko en heb je vanuit malaga de boot genomen naar mridge

en algeciras ligt dat ver van malaga.
en van malaga naar tanger gaat dat,rijden er boten naar tanger.

08-01-2007, 19:22
dus je kunt van malaga de boot nemen naar mridge(dat ligt bij nador),
hoelang zit je in de boot en is dta duur

08-01-2007, 22:16

Citaat door missy00:
vliegticket ongeveer 60 tot 90...
Dan de taxi naar de haven (10.00) "puerto" Zeg maar dit want ze hebben er maar één
Daarna de boot naar mridge 36...
Daarna de taxi naar de douane 6.00

En daarna de taxi naar alhoceima... 50.00 Dus 500 dirham


Je bent een hele dag bezig..
En op de terugweg moet je dit ook betalen..
Dus je zit inclusief eten en de reis tussen de 150 en 200...


ja maar vb de taxi van nador naar alhoceima,dat is een familielid die ons komt halen,dus dat mag geschrapt worden.
en de andere taxi is geen probleem,want we zijn met 3 en dat is niet zo erg

maar het gaat wel toch,ik bedeol het is toch niet vermoeiend,we zijn nog jong en dat is wel leuk zo een avontuur.


en weet je of dat er ook een boot is naar tanger...

en hoeveel havens zijn er dan in spanje,waar je de boot naar marokko kunt nemen..

09-01-2007, 16:16
uppppp