Bekijk volle/desktop versie : Wie v/d dames is in de zomer 2003 verloofd of getrouwd?



Pagina's : [1] 2 3 4

12-08-2003, 13:52
Ik ben benieuwd!

12-08-2003, 16:46


Ik heb mijn verlovingsfeest in Marokko gevierd, was allemaal prachtig om te zien. Heeeeeeeerlijk. Ik ben erg gelukkig met mijn mannetje.

12-08-2003, 16:48
Chaba Sanaa, jij bent ook insha^allah aan de beurt, en gefeliciteerd trouwens (je nicht). Heeft ze dat ook in Marokko gedaan?


En miss Magrebia, wat leuk, ben je nu ook getrouwd, gefeliciteerd, meid en nog vele gelukkige jaren samen insha^allah.

12-08-2003, 16:51
meiden die getrouwd zijn hartelijk gefeliciteerd en inchallah blijven jullie voor altijd gelukkig getrouwd

12-08-2003, 16:54


S. samira, dank je wel meid.

Ben je al getrouwd S. samira?

12-08-2003, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door Verpleegstertje
Ik heb mijn verlovingsfeest in Marokko gevierd, was allemaal prachtig om te zien. Heeeeeeeerlijk. Ik ben erg gelukkig met mijn mannetje.
ik ben ook verloofd. ben heel erg gelukkig.. het komt wanneer je het n iet verwacht..



tangawia

13-08-2003, 12:56
nee verpleegstertje ik ben niet getrouwd

13-08-2003, 13:36
Salaam oe aliekoem
Alhamdoelilah ik ben ook getrouwd op papier dan en incha allah september mij bruiloft ik dank allah swt hiervoor want ik ben zeer gelukkig met mij man het is een wereldman
Wa aliekoem salaam

13-08-2003, 19:15
nee sorry heb namelijk een leven dat ik ff zonder man wil leven

maar allemaal gefeliciteerd

13-08-2003, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door Verpleegstertje
Ik heb mijn verlovingsfeest in Marokko gevierd, was allemaal prachtig om te zien. Heeeeeeeerlijk. Ik ben erg gelukkig met mijn mannetje.
Ik ook :schok: :schok: en ben ook VERY happy

14-08-2003, 06:31
Sallaam Alikoum, ik ben dit jaar ook gelukkig getrouwd met me mannetje.

Voor alle meiden die verloofd of getrouwd zijn, moge Allah jullie huwelijk zegenen en voor de nakomelingen zorgen.



Wa Sallaam Alikoum

14-08-2003, 12:01
Tbarkallah..

Ik niet...Hou teveel van me vrijgezellen leven..

Maar toch iedereen Mabrouk...

14-08-2003, 13:47


Ik zie dat alle lieve dames hier gelukkig verloofd/getrouwd zijn. Ik wens jullie allemaal een gelukkig leventje insha^allah.

Chaba Sanaa, ik heb wel eens gehoord dat er een zaal in Marokko heel mooi is, maar waar precies weet ik niet, het zou best tetouan kunnen zijn.


En? Hebben jullie je :verliefd: geliefde :verliefd: uit marokko of uit Nederland genomen?




14-08-2003, 15:04
Wat leuk miss magrebia


Ik heb ook een hele knappe man genomen mmmmmm...En o zo romantisch

Wat boffen wij toch, alleen heb ik hem achtergelaten, maar insha^allah komt hij binnenkort :verliefd:

14-08-2003, 16:09
Wat een geluk, meid.
Wat zou het toch heerlijk zijn als hij meteen meekwam, ik mis hem vreselijk.

Wat is het toch moeilijk om je geliefde achter te laten :tranen: , vooral als je het zo naar je zin had in Marokko. Alles ging perfect, maar de dagen gingen sneller en sneller. Voordat ik het wist, moest ik afscheid van hem nemen .


Hadden jullie het ook zo moeilijk? Want toen ik terugkwam van vakantie, kon ik maar niet ophouden met huilen. Ik mis hem vreselijk veeel!!!!


Maar ja, ik moet maar sbar, toch... zuchtje....

Pagina's : [1] 2 3 4