Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksnacht...! Lees Snel



07-01-2007, 12:54
> Aparte Huwelijksnacht...>



> Rachid en Rachida telden samen de dagen af voor hun bruiloft...> Helemaal verliefd en gek op elkaar, konden ze niet wachten op de dag dat ze > eindelijk samen mochten zijn.> Uiteindelijk was het zover: de 3-daagse bruiloft kon beginnen, alles was op > en top geregeld !> > De eerste dag was voor beiden rustig..Het was niet druk, dus werd het thuis > gehouden. Rachida kreeg wat henna op haar handen en voeten en Rachid had > zijn vrienden bij hem thuis uitgenodigd.> De 2de dag werd samen gevierd bij Rachida thuis..Het was veel drukker en zo > verliep de avond veel gezelliger, omdat Rachid aan haar zijde zat..> De 3de en laatste dag werd ook samen gevierd in een zaal. Alle familieleden, > vrienden, buren en kenissen waren welkom. Alles was perfect geregeld, de > zaal, band, eten, etc.> Het bruidspaar had de avond van hun leven....> > Om een uur of 3 moest Rachida haar bruidsjurk aan...Haar laatste voordat ze > eindelijk konden gaan rusten...> Ze poseerden nog wat voor de foto's, gaven elkaar wat melk en dadels, sneden > de taart en gaven elkaar een hapje..> Rachida begon te huilen nadat ze afscheid van haar moeder had genomen...> Toen was het tijd om te vertrekken...> > Hand in hand liepen ze de zaal uit...keken achterom en gaven elkaar een > zoen...> > In de gehuurde limo begon Rachid haar te kalmeren en wakker ( ) te > houden....> Thuis aangekomen tilde hij haar naar hun slaapkamer...> Hij liet haar voor even los en trok zijn broek uit...Rachida werd verlegen > en wist niet waar ze heen moest kijken ...Rachid zei: ''Trek je jurk uit en > trek mijn broek aan''...Rachida schrok hiervan... , maar gehoorzaamde toch > haar man...Bang voor wat haar te wachten stond...Langzaam trok ze haar jurk > uit, en trok zijn broek aan..Hij kwam niet verder dan haar dijen...En ze > zei: ''Je broek is te klein voor me, hij past me niet''... Rachid begon te > lachen en zei: ''Dat betekent dat ik vanaf NU altijd de broek aan heb in > huis, begrepen ? Ik ben je man en ik heb het voor het zeggen..''> Rachida wist niet wat ze hoorde en deed haar slipje uit, en zei: ''Trek mijn > slipje aan''... Rachid stond haar aan te kijken met een mond vol tanden en > deed wat ze vroeg.. Haar slipje was veel te klein en hij zei: ''Lieverd, ik > kom niet in je slipje, het is veel te klein en te strak''.... En Rachida > begon keihard te lachen en zei: ''Ja, lieverd en als je zo doorgaat, zal je > ook nooit in mijn slipje komen''> >



07-01-2007, 13:01


okee was dat het..

07-01-2007, 13:06
Rachida's rock



Wel flauw verhaal, maar goed

07-01-2007, 13:08
ha ha ha.

die raschid is wel recht door zee.
wel idd apart meestal zeggen ze dat pas, als de de eer van de dame is kwestie hebben afgenomen.

07-01-2007, 13:13



Citaat door saidje_:
ha ha ha.

die raschid is wel recht door zee.
wel idd apart meestal zeggen ze dat pas, als de de eer van de dame is kwestie hebben afgenomen.



Ik denk dat je dit meent?

07-01-2007, 13:17
Wel vreemd dat ze verlegen was toen hij zijn broek uitdeed, en dan ineens pats-boem zonder enige twijfel trekt ze haar slip uit, hmm..apart

07-01-2007, 13:19



Zondag he.

07-01-2007, 20:41

Citaat door Imane_Arab:
Wel vreemd dat ze verlegen was toen hij zijn broek uitdeed, en dan ineens pats-boem zonder enige twijfel trekt ze haar slip uit, hmm..apart



Hahaha

07-01-2007, 20:46
okee waar slaat die op

07-01-2007, 20:47
ze kan zijn broek nie omhoog krijgen omdat ze te "breed is"
maar haar slipje is wel veel te klein voor hem?
mhhh niet logisch

07-01-2007, 20:47
Hahahahhaha wel geinig..

07-01-2007, 20:53
is wel een grappig verhaal

07-01-2007, 21:01



Citaat door Miefaroemen:
ze kan zijn broek nie omhoog krijgen omdat ze te "breed is"
maar haar slipje is wel veel te klein voor hem?
mhhh niet logisch


De logica in dit soort verhalen is ver te zoeken......

07-01-2007, 21:03

Citaat door Miefaroemen:
ze kan zijn broek nie omhoog krijgen omdat ze te "breed is"
maar haar slipje is wel veel te klein voor hem?
mhhh niet logisch



Hm, ja dat dacht ik nou ook..
Mannenbroeken zijn meestal toch best breed van vorm? En toen ik dacht, dat zij zelf misschien wat mollig kon zijn, was haar slipje te klein voor haar man
Die klopt niet