Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk » ● ´♥`7 Januari 2007 Nieuwe Start Van Afvallen!!● «



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

07-01-2007, 12:16

Wie doet er mee?



Ieder doet het op zijn eigen manier.
Maar er zijn een paar hoofdregels!



2 liter per dag water drinken



100 set-ups per dag


Tussendoortjes nemen zoals fruit, sultana etc. Maar geen chips etc.


Verder moet je ontbijten, lunchen en Avond eten. Probeer het met zo min mogelijk koolhydraten, vetten etc.


Voordat je begint met eten, drink een glas water. Dat vermindert je eetlust.



Verder kun je altijd extra bewegen.


[CENTER]Heeft iemand nog tips die er bij kunnen.
Ik hou er niet van om aan strakke dieeten te houden, waar staat wat je wel en niet mag eten. Want daar hou ik mij toch niet aan. Ik heb meestal de motivatie niet om het te doen.
Je mag het zelf bepalen.


[/CENTER]

07-01-2007, 12:23


Je moet juist tussendoortjes nemen om je stofwisseling op gang te houden...(fruit is een goed alternatief,rijstwafels, plakje onbijtkoek, 1 koekje (sultana) etc etc.

07-01-2007, 12:23
100 set ups per dag gaat nooit vooral als je het nooit doet je moet het rustig opbouwen maar ik ga ook meedoen alleen ik eet nooit avond eten omdat ik savonds werk of het wordt gewoon een bakje met fruit ofzo eet gewoon goed bij de lunch.


07-01-2007, 12:24
Dus dat is juist goed?
Ik hoorde juist dat het niet goed was
Dat het beste was dat je dat vervangde door fruit of een kleine salade

07-01-2007, 12:25



Citaat door bubelgirl:
100 set ups per dag gaat nooit vooral als je het nooit doet je moet het rustig opbouwen maar ik ga ook meedoen alleen ik eet nooit avond eten omdat ik savonds werk of het wordt gewoon een bakje met fruit ofzo eet gewoon goed bij de lunch.



En hoe moet je dat opbouwen

07-01-2007, 12:25
Als ik wat verkeerds schrijf, corrigeer mij dan

07-01-2007, 12:25
Hoi,

Ik doe wel mee. Je hebt al een opzetje gegeven. Nu moeten we de rest doen. Ik ga echt serieus meedoen. Ik ben 2 maanden geleden bevallen van een kindje. Ik weeg 85 kilo bij 1.68 cm. Ik ga in eerste instantie voor 10% van mijn gewicht, dus 8,5 kilo en dit wil ik proberen te behalen in 2 maanden.

Bismillah, hopelijk gaat het ons lukken insallah. Zullen we afspreken degene die zich voor deze topic opgeven dat we elke dag verslag doen, zodat je of trots je verhaal kunt vertellen of eventueel op zo'n manier ideeen of een hart onder de riem van iemand krijgt.

I am in.
Menoes

07-01-2007, 12:26
je moet kijken hoeveel je er kan doen de eerste keer ik neem aan dat je met set ups buikspieroefeningen bedoeld toch

Als dat zo is kan je het beter gewoon eerst beginnen bijvoorbeeld met 10 sochtends en 10 savonds dat een paar dagen gaat dat je goed af dan doe je er 5 bij en zo langzaam opbouwen

07-01-2007, 12:27

Citaat door Diek:
Hoi,

Ik doe wel mee. Je hebt al een opzetje gegeven. Nu moeten we de rest doen. Ik ga echt serieus meedoen. Ik ben 2 maanden geleden bevallen van een kindje. Ik weeg 85 kilo bij 1.68 cm. Ik ga in eerste instantie voor 10% van mijn gewicht, dus 8,5 kilo en dit wil ik proberen te behalen in 2 maanden.

Bismillah, hopelijk gaat het ons lukken insallah. Zullen we afspreken degene die zich voor deze topic opgeven dat we elke dag verslag doen, zodat je of trots je verhaal kunt vertellen of eventueel op zo'n manier ideeen of een hart onder de riem van iemand krijgt.

I am in.
Menoes


Ja dat vind ik goed,
Ik wil ook eens wat dunner zijn
Ik ben veel aangekomen door die feestdagen
En ik wil inchallah voor de zomervakantie een strak lichaam hebben
Waarop ik trots kan zijn
Zodat ik ook wat meer zelfvertrouwen krijg
En nog gefeli met je kind

07-01-2007, 12:28

Citaat door bubelgirl:
je moet kijken hoeveel je er kan doen de eerste keer ik neem aan dat je met set ups buikspieroefeningen bedoeld toch

Als dat zo is kan je het beter gewoon eerst beginnen bijvoorbeeld met 10 sochtends en 10 savonds dat een paar dagen gaat dat je goed af dan doe je er 5 bij en zo langzaam opbouwen

okey
Ik begon vrijdag met
50 in de ochtend en 50 in de avond


07-01-2007, 12:29
het enige wat mij irriteert is me buik wil van die verdomde buik af en wat strakker in me vel zitten maar ik hoef niet perse in de weegschaal naar beneden zoveel weeg ik niet 58 kilo bij een lengte van 1.65

07-01-2007, 12:30
Ik kan ook paar pondjes kwijt, die ik in de vakantie ben aangekomen door zoetigheden. Dus ik doe mee!

07-01-2007, 12:30



Citaat door Mar0cia_17:
Dus dat is juist goed?
Ik hoorde juist dat het niet goed was
Dat het beste was dat je dat vervangde door fruit of een kleine salade



je moet gewoon ..
onbijten..
tussendoor_______ dus fruit..of wat ik Opnoemde..
middag eten..
tussendoor weer wat ik opnoemde,,bv rijstwafel..etc..
en avondeten, zorg dat je groentes eet, rekening houdt met lamsvlees is erg vet, zorg dus voor gegrild vlees..en drink voldoende water...

07-01-2007, 12:31
Ik wil stevige dijen en mijn buik.
Ik wou broeken kopen
Maar de maat die ik eerst wel paste pas ik nu niet

Daarom wil ik er wat aan doen

07-01-2007, 12:32
ja ik ga trouwen dus wil er gewoon mooi en strak en sexxie uitzien voor mijn mannetje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14