Bekijk volle/desktop versie : ~~~*Hate it or Love it*~~~~`(WAARGEBEURD!!)



06-01-2007, 13:19
hallo allemaal, ik wil een vrehaal schrijven dat echt gebeurd is. bij ons iemand die ik heel goed ken.

het gaat over Nariman die heel erg verliefd is op Anas. maar Anas ziet haar niet staan. als Nariman op een dag wordt uitgehuwelijkt aan Illias die zielsveel van haar houdt. op het begin haat ze hem en wil niks met hem te maken hebben, omdat ze nog steeds gevoelens heeft voor Anas.
als Anas zijn eigen leventje begint. met een andere vrouw. moet ze Anas vergeten. Als ze dat heeft gedaan. Krijgt ze gevoelns voor Illias. maar Illias veranderd dan en gaat haar dan haten......



Hate it or Love it


Narmin ligt lang uit op haar bed. haar gedachten is niet bij de televisie die aanstaat. maar bij Anas. ze is smoorverliefd op hem. soms heeft ze het gevoelt dat ze voor hem werkt in plaats voor zichzelf.
het enigste probleem is dat hij haar ziet als een vriendin. meer niet.
narmin staat op en kijkt in de spiegel. haar bruine krullen staan alle kanten op. en haar ogen zijn rood van de tranen,voor anas.
ze slaat een diepe zucht en loopt de trap af. ze loopt naar de keueken waar haar moeder druk bezig is.
haar moeder kijkt haar met een gemen blik aan.''ik ben dood op, en je komt me niet eens heloen met het klaar zetten van het eten'' zegt haar moeder kwaad.''ik was bezig''antwoord narmin vaag. ze hoort haar moeder nog wat zeggen.
ze loopt naar de woonkamer waar haar vader tv zit te kijken. nariman ziet dat zijn gedachetn niet bij de tv is.
''baba is er wat?''. vraag nariman. haar vader schrikt en kijkt haar kant op.''bentie, net hebben er een paar mensen gebeld, en die komen morgen om jou hand te komen vragen''. nariman staat haar vader met open ogen aan. de eerste persoon die in haar gedachetn voorbij komt is Anas. zo lang zij gevoelns voor hem heeft...kan ze met niemand trouwen.
''moet ik dan met hem trouwen?'' antwoord nariman zacht.''het is een goeie jongen, dus waarom niet''.
nariman kijkt haar vader boos aan. ze ziet dat haar moeder intusse ook de kamer binnen is gelopen.
''ik wil zelf weten met wie ik trouw'' zegt nariman. ze wil nog meer zeggen maat als ze het aardige gezicht ziet van haar vader ziet. stopt en loopt huilend naar boven.



en verder??

06-01-2007, 13:39


ja ga snel verder