Bekijk volle/desktop versie : HOMO Zijn Maar toch kan het niet



Pagina's : [1] 2

06-01-2007, 04:39
Assalamoe alaikoem allemaal

ik heb namelijk een vraagje en het is heel dringend en zou er erg blij mee zijn als jullie me daar mee konden helpen. Dit Topic wou ik allang hier neer zetten maar schaamde me ervoor.

Me vraag was dus, Dat ik de laatste tijd meer voor .... Val alleen. ik weet dat het ook niet mag in de islam. maar wat ik zelf ook weet is dat allah ons het gevoel gaf. maar hoe kunnen wij het gevoel negeren terwijl we het toch zijn. ik vindt het zo moeilijk allemaal en ik zit er echt mee. en ik schaam me ervoor Want als er ooit iemand erachter komt dan zal me hele leven voorbij gaan. heeft er iemand deze zorgen ook aan z'n hoofd. Dan zou ik heel prettig vinden om er over te praten.. ik zelf bid ook al anderhalf jaar??

mohiem hoor het van jullie

06-01-2007, 06:51



Citaat door islam-4_Everboy:
Assalamoe alaikoem allemaal

ik heb namelijk een vraagje en het is heel dringend en zou er erg blij mee zijn als jullie me daar mee konden helpen. Dit Topic wou ik allang hier neer zetten maar schaamde me ervoor.

Me vraag was dus, Dat ik de laatste tijd meer voor .... Val alleen. ik weet dat het ook niet mag in de islam. maar wat ik zelf ook weet is dat allah ons het gevoel gaf. maar hoe kunnen wij het gevoel negeren terwijl we het toch zijn. ik vindt het zo moeilijk allemaal en ik zit er echt mee. en ik schaam me ervoor Want als er ooit iemand erachter komt dan zal me hele leven voorbij gaan. heeft er iemand deze zorgen ook aan z'n hoofd. Dan zou ik heel prettig vinden om er over te praten.. ik zelf bid ook al anderhalf jaar??

mohiem hoor het van jullie



Dat gevoel is van de shaytaan ar-rajeem en niet van Allah Tabaaraka wa Ta'ala, a'udu bi Allah. En verder ben ik geen homo dus ik kan je niet helpen behalve door te zeggen:

Herinner je het volk van Lut, 'alayhi as-salaam, toen Allah Subhaanahu wa Ta'ala voor ieder een steen met zijn of haar naam op zijn of haar hoofd liet vallen en de aarde op hen omkeerde omdat zij homofiel gedrag vertoonden.

Deze zonde is één van de meest gruwelijke zonden in de ogen van Allah Subhaanahu wa Ta'ala dus blijf er ver van. Hou je bezig met de Quraan al Kareem en met jouw gebed en met het opdoen van kennis en blijf weg bij de boys insha Allah.

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

06-01-2007, 11:20
Zoek toevlucht bij Allah tegen de shaytaan!

06-01-2007, 11:56
Zoek toevlucht bij Allah swt, en hou je eigen ver weg van die dingen, dan zal jou beloning groot zijn.

06-01-2007, 12:00



Citaat door Umm_Dujanah:
Dat gevoel is van de shaytaan ar-rajeem en niet van Allah Tabaaraka wa Ta'ala, a'udu bi Allah. En verder ben ik geen homo dus ik kan je niet helpen behalve door te zeggen:

Herinner je het volk van Lut, 'alayhi as-salaam, toen Allah Subhaanahu wa Ta'ala voor ieder een steen met zijn of haar naam op zijn of haar hoofd liet vallen en de aarde op hen omkeerde omdat zij homofiel gedrag vertoonden.

Deze zonde is één van de meest gruwelijke zonden in de ogen van Allah Subhaanahu wa Ta'ala dus blijf er ver van. Hou je bezig met de Quraan al Kareem en met jouw gebed en met het opdoen van kennis en blijf weg bij de boys insha Allah.

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.



06-01-2007, 12:24
Wat heb jij weer pech dat sheikh anash een inspecteur is.

Beste mensen, kijk eens welke topics de topicstarter reeds heeft geopend...beetje tegenstrijdig, nich?


Citaat:
Ben ergg verliefddd!!!
________________________________________
Salamoe alaikoem... heyy ben een heel leuk meid tegen gekomen op me school. Alleen het klinkt mischien heel raar maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje. en ik wordt heel snel verlegen, nu is mijn vraag wat moet ik doen om naar haar toe te gaan en te zeggen dat ik der leuk vindt.. kunnen jullie me alsteblief een paar tip's geven wat ik het beste kan doen...
dank jullie wel
bron: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1198155


Citaat:
Je Maagdheid verliezen!!
Assalamoe alaikoem
beste zusters&broeders
ik ben een hele leuke meid tegen gekomen, alleen zij is half antiliaans en half nederlands, en ze is bekeerd tot een moslima en ze wilt heel graag verder met mijn inshallah.. alleen nu is mijn vraag. zij is ontmaagd en heeft er veel spijt van dat ze er zoveel vergevening om wilt vragen..
Kan ik dat accepteren van haar. of moet ik zeggen nee want ik wil een meisje die nog maagd is
ik weet nu niet wat ik moet zeggen..
kunnen jullie me helpen
bron: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1005303

Bovenste topic is heel recent dus dat van "laatste tijd"...gaat niet door .
Laat me raden, nu ga je zeggen dat je eigenlijk bi bent?

06-01-2007, 12:28

Citaat door anash:
Wat heb jij weer pech dat sheikh anash een inspecteur is.



06-01-2007, 13:36

Citaat door anash:
Wat heb jij weer pech dat sheikh anash een inspecteur is.

Beste mensen, kijk eens welke topics de topicstarter reeds heeft geopend...beetje tegenstrijdig, nich?


bron: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1198155


bron: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1005303

Bovenste topic is heel recent dus dat van "laatste tijd"...gaat niet door .
Laat me raden, nu ga je zeggen dat je eigenlijk bi bent?


hahahahahahaahah

06-01-2007, 14:15

Citaat door anash:
Wat heb jij weer pech dat sheikh anash een inspecteur is.

Beste mensen, kijk eens welke topics de topicstarter reeds heeft geopend...beetje tegenstrijdig, nich?


bron: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1198155


bron: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1005303

Bovenste topic is heel recent dus dat van "laatste tijd"...gaat niet door .
Laat me raden, nu ga je zeggen dat je eigenlijk bi bent?



Salamoe alaikoem, Beste broeder weet jij wat jij eens moet doen Mensen 's eenkeertje in hun waarden laten zoals het bij mijn zo het geval. ik kan ook niets aan doen Dat ik al die gevoelens door me kaar krijgt in me leven. Die eerste stelt niets voor, Maar die laatste wel. Want ik wou alleen maar proberen om me meer voor vrouwen te voelen dan mannen. Damnnnnn Je snapt het ook niet allemaal Je moet 's weten hoe zo'n persoon Z'n leven zomaar weg gaat helemaal!!!

06-01-2007, 14:18
Misschien is hij 'bi'; net zogoed influisteringen van shaytaan.

06-01-2007, 14:20
Assalaamu alaykoem,

Ik denk dat je eerst het volgende moet uitzoeken: "Wie ben ik".


Wasalaam

06-01-2007, 14:24

Citaat door Umm_Dujanah:
Dat gevoel is van de shaytaan ar-rajeem en niet van Allah Tabaaraka wa Ta'ala, a'udu bi Allah. En verder ben ik geen homo dus ik kan je niet helpen behalve door te zeggen:

Herinner je het volk van Lut, 'alayhi as-salaam, toen Allah Subhaanahu wa Ta'ala voor ieder een steen met zijn of haar naam op zijn of haar hoofd liet vallen en de aarde op hen omkeerde omdat zij homofiel gedrag vertoonden.

Deze zonde is één van de meest gruwelijke zonden in de ogen van Allah Subhaanahu wa Ta'ala dus blijf er ver van. Hou je bezig met de Quraan al Kareem en met jouw gebed en met het opdoen van kennis en blijf weg bij de boys insha Allah.

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.


Hey Sokran Djazilan, jij bent tenminste nog wat serieus. En gaf me goeie Advies erg bedankt, kan ik niet zeggen over Die inspecteur Zehma alsof dat is, hij is meer voor mijn Een Schele kwartel. Volgende keer moet je ff beter lezen En begrijpen en niet gelijk dingen erbij halen Dat je denkt. Dat ik me opeens dingen ga verbeelden!!!

06-01-2007, 14:26


geen mietje meer zijn

06-01-2007, 14:29

Citaat door hetgordijn:
Assalaamu alaykoem,

Ik denk dat je eerst het volgende moet uitzoeken: wie ben ik
Wasalaam

________________________________________


Waarom zou ik moeten weten wat ik echt ben. Met andere woorden bedoel je meer dat ik me Zelf moet wezen en het gevoel moet nemen die sjataan me geeft??..

Ps: weet je wat jij eens mag doen, Je zelf eens onderzoeken wie jij bent.

06-01-2007, 14:29
Allah howlilah

Pagina's : [1] 2