Bekijk volle/desktop versie : Graag jullie aandacht voor het volgende.



05-01-2007, 21:44
Salam oe aleikoem.

Ik las dit op een msn-groepsite en wou dit met jullie delen. Aangezien er hier veel mensen aanwezig zijn acht ik de kans hier groter dat dit gezin geholpen kan worden.

P.s ik heb dit zonder toestemming gekopierd. Als er problemen hier mee zijn dan verwijder ik deze topic.

Salaam Aleykoum Waragmatoela Wabarakatoe,

Ik heb hier een webpagina van gemaakt omdat we deze zuster helpen moeten en zodat het nog meer aandacht krijgt dit probleem:

http://groups.msn.com/ben-op-zoek/general.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message =5364&LastModified=4675593250104975256



De Profeet heeft gezegd: Wie geen medelijden heeft met het lot van anderen, zal zien, dat hijzelf de goddelijke barmhartigheid moet ontberen. (Moesliem)


Jareer Ibn Abdullah, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "De Profeet heeft gezegd: Wie geen barmhartigheid voor mensen heeft, zal geen barmhartigheid van Allah ontvangen'." [De uiteindelijke overlevering door Moesliem]

Het gaat om een broeder en zuster die anderhalf jaar lang gepest zijn door de buren het ging zelfs zover dat er brandbommen in de tuin werden gegooid en meerdere malen werden hun ruiten in gegooid de politie en de woningbouw doen niets en helpen deze mensen niet,
en die nu hun kinderen kwijt zijn,door jeugdzorg de kinderen leven apart in een pleeggezinnen het gaat om 3 meiden de jongste is 2 en heeft hartproblemen en de middelste is 9 en de oudste is 13 jaar oud,de ouders zorgen goed voor de kinderen en dit is alleen zo gelopen dat ze de kinderen afpakten omdat de buren altijd ellende voor ze maakten waardoor het volgends jeugdzorg niet meer veilig is,nu heeft de rechter uitgesproken dat ze binnen 3 maanden(nu nog 2,en een halve maand)een woning buiten Den-Helder moeten hebben anders krijgen ze de kinderen NOOIT meer terug!

Als je een huis weet die leegstaat of als je een huurhuis kent of een gemeente waar ze snel urgenties verlenen plus een woning en waar ze mensen nog als mensen behandelen laat het dan zo snel mogeliejk weten inshaAllah want deze 3 maanden zijn zo voorbij!!!!

Ook als je dnekt dat je kan helpen laat het weten inshaAllah!

En mail na
zeg_nee_tegen_geweld@hotmail.com
of na
abc_35denktmetjemee@hotmail.com

Vergeet dit gezin niet in jullie doeas de komende maanden amin!


Ze wil ook graag steun van andere zusters want ze heeft niemand in haar buurt dus voeg haar toe inshaAllah:
xxxxxxxx@hotmail.com

Wa Aleykoum Salaam Waragmatoela Wabarakatoe

06-01-2007, 10:12


Moge allah over ze waken en naar het goede leiden inshallah (amien)



het is allemaal Triest......


walikoem wasalam sabrina

06-01-2007, 18:37
Bislimaahi Rahmani Rahiem!

Het is inderdaad een raar verhaal,

Ik heb wel een oplossing wat wel eens eerder is gebruikt. AL-hirasa!! En het heeft walilahilhamd ook geholpen.

Ik ben musta''ied om samen met een groepje broeders bij de woning en omgeving te blijven. En het een beetje in de gaten te houden, en als de daders te voorschijn komen een hartig gesprek met ze houden en mocht het nodig zijn meer dan een hartig gesprek.

Ik stel dit voor, omdat het al een keer eerder bij een broeder en zuster is gebeurd. Dus zijn we geweest en walilahil hamd vanaf die dag rust! Want walahi de kuffaars zijn lafaards. Op het moment dat je laat zien dat wij moslimeen geen zwakke volk zijn zullen zij bang zijn en niks meer doen bi idnilaah! En dan kan de zuster rustig verder opzoek naar een ander huis.

Mohim het is maar een idee, walakin het zal bi idnilaah een oplossing brengen voor deze mensen.

Wallahu Ta''la Amien!

Men kan mij hiervoor dus PM!!

EN OHJAA wij doen het geheel FIESABIELIELAH!!! Dus we vragen geen geld hiervoor!!

Jullie broeder:

Abou Abdillah A-Nordie!

07-01-2007, 00:56

Citaat door Sheikh_Azzam:
Bislimaahi Rahmani Rahiem!

Het is inderdaad een raar verhaal,

Ik heb wel een oplossing wat wel eens eerder is gebruikt. AL-hirasa!! En het heeft walilahilhamd ook geholpen.

Ik ben musta''ied om samen met een groepje broeders bij de woning en omgeving te blijven. En het een beetje in de gaten te houden, en als de daders te voorschijn komen een hartig gesprek met ze houden en mocht het nodig zijn meer dan een hartig gesprek.

Ik stel dit voor, omdat het al een keer eerder bij een broeder en zuster is gebeurd. Dus zijn we geweest en walilahil hamd vanaf die dag rust! Want walahi de kuffaars zijn lafaards. Op het moment dat je laat zien dat wij moslimeen geen zwakke volk zijn zullen zij bang zijn en niks meer doen bi idnilaah! En dan kan de zuster rustig verder opzoek naar een ander huis.

Mohim het is maar een idee, walakin het zal bi idnilaah een oplossing brengen voor deze mensen.

Wallahu Ta''la Amien!

Men kan mij hiervoor dus PM!!

EN OHJAA wij doen het geheel FIESABIELIELAH!!! Dus we vragen geen geld hiervoor!!

Jullie broeder:

Abou Abdillah A-Nordie!



Salam aleikoem, broeder.

Misschien kunt u dit gezin een mail sturen met u plannen, want ik heb dit namelijk gekopierd van een andere site ze weten volgens mij niet eens dat ik het hier heb geplaatst.

Het email adres staat hierboven. Kunt u hun alstublieft helpen omwille van Allah subhna wa tahala?

Moge Allah u belonen voor u daden.

Wa salam aleikoem.

07-01-2007, 01:22


Misschien kun jij min text naar die zuster e-mailen lijkt mij beter. En dan hoor ik het wel.

07-01-2007, 10:19

Citaat door Sheikh_Azzam:
Misschien kun jij min text naar die zuster e-mailen lijkt mij beter. En dan hoor ik het wel.



Ik zal het zometeen naar haar mailen inshallah.