Bekijk volle/desktop versie : Vaarwel........



05-01-2007, 14:41
Voor De Zoveelste Maal Heb Ik Jou Weer Toegelaten In Mijn Leven, Mijzelf Weer Wijsgemaakt Jou Opnieuw Niet Op Te Geven.. Een Nieuwe Toekomst En Andere Vrienden Hebben Me Niet Van Jou Kunnen Scheiden, Heb Me Opnieuw Door Mijn Gedachtes Laten Verleiden.. Jouw Excuses Naar Mij Toe Deden Mij Meer Dan Verwacht En Het Heeft Al Het Nare In Mijn Verleden Met Jou Ontkracht.. Toch Weet Ik Dat Ik De Realiteit Niet Mag Ontzien En Dat Ik Niet Kan Bouwen Op Het Woordje Misschien.. Als Ik Verder Wil Met Mijn Leven Zal Ik Afstand Moeten Doen Van Jou, Ookal Ben Jij De Persoon Waar Ik Nog Steeds Veel Van Hou.. Wat Jij In Mij Hebt Losgemaakt, Zal Niemand Ooit Nog Voor Mekaar Kunnen Krijgen En Zal Ik De Rest Van Mijn Leven Onverzadigd Blijven.. Ik Weet Dat Jij Nooit Met Mij Zult Trouwen, En Niet Van Mij Maar Van Een Ander Zult Gaan Houden.. Ik Merk Nu Al Aan Jou Dat Je Aan Het Veranderen Bent En Je Tot Andere Dingen In Het Leven Went... Iedereen Komt Op Het Punt Dat Het Uit Is Met De Pret En Word Het Verleden Aan De Kant Gezet.. Het Doet Me Goed Te Weten Dat Jij Hiermee Bezig Bent, Ookal Ben Ik Niet Degene Die Jij Met Deze Levensstijl Verwent.. Ik Heb Genoten Van Mijn Laatste Momenten Met Jou, Ze Zullen Altijd Bij Me Blijven En In Gedachten Ben Ik Je Nog Trouw.. Ik Wens Je Veel Geluk In Je Leven Moge Allah Je Beschermen En Je Je Zondes Vergeven...

05-01-2007, 14:43


is heel mooi!!


zelf verzonnen?

05-01-2007, 14:45
Ja, zelf verzonnen, heb er nog eentje, voor mijn mama...

X