Bekijk volle/desktop versie : Wie praat er in zijn slaap



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-01-2007, 09:15


Mijn man is iemand die in zijn slaap praat en over wat dan nog
Vorige week in de ochtend (aangezien ik om 6 uur opsta is dat voor hem heel vroeg ) zei hij heel serieus : "amp we moeten praten zo gaat het niet meer "dus ik meteen hoezo wat is er dan tssn ons en hij "jah zo kan het niet meer, morgen gaan we echt praten" dus ik zeg jongen over wat dan, heb ik iets gemist ofzo , ineenss zegt hij "echt we moeten praten over de afdeling klanten, je zult toch meer klanten moeten nemen" "
hij had het gewoon over zijn collega denk ik

vandaag weer zo een vb: "amp hoe reageerde je neven"en dat om 7 uur in de ochtend, dus ik zeg hoezo mijn neven zegt hij "iwa ja je weet toch met die prins en prinses in je familie " a wilie ik kreeg het niet meer, begon zo hart te lachen dat hij wakker werd en zei ik denk ik spacem zwaar

Wie heeft het ook dat die in zijn slaap praat of haar man

05-01-2007, 09:23



Citaat door achermijnpc:


Mijn man is iemand die in zijn slaap praat en over wat dan nog
Vorige week in de ochtend (aangezien ik om 6 uur opsta is dat voor hem heel vroeg ) zei hij heel serieus : "amp we moeten praten zo gaat het niet meer "dus ik meteen hoezo wat is er dan tssn ons en hij "jah zo kan het niet meer, morgen gaan we echt praten" dus ik zeg jongen over wat dan, heb ik iets gemist ofzo , ineenss zegt hij "echt we moeten praten over de afdeling klanten, je zult toch meer klanten moeten nemen" "
hij had het gewoon over zijn collega denk ik

vandaag weer zo een vb: "amp hoe reageerde je neven"en dat om 7 uur in de ochtend, dus ik zeg hoezo mijn neven zegt hij "iwa ja je weet toch met die prins en prinses in je familie " a wilie ik kreeg het niet meer, begon zo hart te lachen dat hij wakker werd en zei ik denk ik spacem zwaar

Wie heeft het ook dat die in zijn slaap praat of haar man


ahhahahaha je man is echt grappig....ik zou echt doodlachen.....

05-01-2007, 09:24

Citaat door doenja_18:
Ik vind dit zooo ENG!! he!!!

Ik deelde mijn kamer met mijn nichtje.. mijn god.. zij vertelde haar hele levensverhaal!!echt alles!!

maar ik vond het zoo eng!!!! t is net alsof ze wakker is maar ze slaaapt

Toen mijn man in marokko zat .. kwam vriendin van mij bij mij slapen.. ze is noors... en opeens werd ze wakker stond ze recht over eind!! en bleef ze in het noors praten tegen mij... ik zoo wat zeg je ik versta je niet.. antw ze in het nooors!!

dat was zoo ENG!!!
ik haat praten in je slaap!



whaaahahahahahahahaa ik ga stuk hier.....in het noors praten.....

05-01-2007, 09:24
Ik doe dat oook


hahaha

overlaatst (2-3 maanden gelede) werd k wakker, mijn ogen waren open maar ik sliep nog

ik zeg tegen mijn man, ga ga ga naar de koffer van mijn auto

der ligt een schaap in van € 119 euro...

omdat mijn ogen open waren dacht hij dat et echt was ahahahah na die zin viele mijn ogen gewoon weer toe en sliep k verder

toen hij het me vertelde, echt waar ik kwam ni bij vant lache...en mijn familie johw hahahahahaa kapotlache

05-01-2007, 09:25


en ik maak veel van die dingens mee

ik praat nu eenmaal in mijn slaap
et geburt ni dagelijks

maar toch wel wekelijks

05-01-2007, 09:30
Ik vind dat engggg!!!

Mijn tante kwam laatst bij me slapen en die begon ook midden in de nacht tegen me te praten, met gebaren en dr haar in dr lucht ....k heb m gelijk gepeerd naar mn eigen slaapkamer

05-01-2007, 09:33
mijn vriendin die vroeger wel eens bij mij sliep die praatte ook veel in haar slaap, en soms gilde ze keihard en ging ze rechtop zitten en dan ging ze weer terug slapen..

mn broertje had vroeger last van slaapwandelen..soms ging ik in de nacht naar de wc en dan zag ik hem lopen van de trap met ogen dicht en dan liep ie richting de tuindeur..hij probeerde de deur open te maken..maar dan maakte ik hem snel wakker...ihihihi

05-01-2007, 09:33

Citaat door Safah83:
Ik vind dat engggg!!!

Mijn tante kwam laatst bij me slapen en die begon ook midden in de nacht tegen me te praten, met gebaren en dr haar in dr lucht ....k heb m gelijk gepeerd naar mn eigen slaapkamer



Ik vind het niet eng, want hij praat dan heel normaal alleen is het wel met zijn ogen dicht, dan denk ik altijd hij is wakker tot hij begint te praten over onzin dan weet ik ohh hij slaapt nog

05-01-2007, 09:35
Trouwens ik ben blij dat hij alleen praat, zijn zus zei dat hij zelfs een keer met zijn vuisten ging bonken op de muur toen hij nog thuis woonde bij hun omdat hij aan het dromen was dat hij aan het vechten was stel je voor word ik een keer wakker met blauwe ogen hahaahha

05-01-2007, 09:36

Citaat door Shereen23:
mijn vriendin die vroeger wel eens bij mij sliep die praatte ook veel in haar slaap, en soms gilde ze keihard en ging ze rechtop zitten en dan ging ze weer terug slapen..

mn broertje had vroeger last van slaapwandelen..soms ging ik in de nacht naar de wc en dan zag ik hem lopen van de trap met ogen dicht en dan liep ie richting de tuindeur..hij probeerde de deur open te maken..maar dan maakte ik hem snel wakker...ihihihi



Nee dat vind ik enger slaapwandelen dan gewoon praten

05-01-2007, 09:36

Citaat door SweetRose:
Ik doe dat oook


hahaha

overlaatst (2-3 maanden gelede) werd k wakker, mijn ogen waren open maar ik sliep nog

ik zeg tegen mijn man, ga ga ga naar de koffer van mijn auto

der ligt een schaap in van € 119 euro...

omdat mijn ogen open waren dacht hij dat et echt was ahahahah na die zin viele mijn ogen gewoon weer toe en sliep k verder

toen hij het me vertelde, echt waar ik kwam ni bij vant lache...en mijn familie johw hahahahahaa kapotlache





05-01-2007, 09:38

Citaat door achermijnpc:
Nee dat vind ik enger slaapwandelen dan gewoon praten




ja slaapwandelen is gevaarlijk...mn vader moest altijd s'avonds de deur op slot doen en de sleutels eruit halen anders draaide hij het slot open en ging naar buiten.....


we hebben hem ook een keer gevonden in de hal...hij was daar weer terug in slaap gevallen......op de koude vloer....

05-01-2007, 09:40



Citaat door Shereen23:
ja slaapwandelen is gevaarlijk...mn vader moest altijd s'avonds de deur op slot doen en de sleutels eruit halen anders draaide hij het slot open en ging naar buiten.....


we hebben hem ook een keer gevonden in de hal...hij was daar weer terug in slaap gevallen......op de koude vloer....




Meskien zo zielig trouwens is dat erfelijke dat mijn kind het ook ineens krijgt

05-01-2007, 09:41

Citaat door achermijnpc:
Meskien zo zielig trouwens is dat erfelijke dat mijn kind het ook ineens krijgt




hihiihhii ik hoop het niet voor je kindje.....

05-01-2007, 09:44
ahahahahahaha ja ik ken dit, mijn man praat ook soms in zijn slaap, maar het probleem is dat hij dan berbers praat, en ik hem dus totaal niet begrijp ahahahahahahahaahahah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5