Bekijk volle/desktop versie : Vraagje



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

04-01-2007, 18:43
liep net door kalverstraat vroeg me 1 ding af :

Waarom is onze ras (dames) zover achteruit gegaan?

Elke kop die ik zag was van een xxxx en ook al droegen ze hoofddoekjes die shitan wenkbrauwen veraden alles.

waarom?


en nu niet over de jongens/mannen beginnen dit gaat over de dames de slentersletjes.


( over de dames, niet allen zijn zo...hoop ik diep van binnen)

04-01-2007, 18:46


islam is tegenwoordig niet meer belangrijk en komt jammer genoeg op de laatse plaats bij vele mensen

04-01-2007, 18:48
Heel veel meiden wisten niet dat ze hun wenkbrauwen niet mochten epileren. Tja, als je er eenmaal aan bent begonnen.

04-01-2007, 18:49
echt subganallah nu herinner ik mij weer waarom ik niet meer de stad inga tfoe. En de grap is ook al probeer je hun blikke nte ontwijken ze plakken nets als kauwgom.

04-01-2007, 18:51



Citaat door Matras:
liep net door kalverstraat vroeg me 1 ding af :

Waarom is onze ras (dames) zover achteruit gegaan?

Elke kop die ik zag was van een xxxx en ook al droegen ze hoofddoekjes die shitan wenkbrauwen veraden alles.

waarom?


en nu niet over de jongens/mannen beginnen dit gaat over de dames de slentersletjes.


( over de dames, niet allen zijn zo...hoop ik diep van binnen)



Waarom slenterde jij daar dan? Waarom was je niet op je werk? En niet excuus geven van ik was vrij want je had ook naar de moskee kunnen gaan of je ouders kunnen helpen! Alleen straatratten komen slentersletjes tegen. Hoe komt het dat onze mannen zo achteruit zijn gegaan dat ze liever gaan slenteren ipv te werken en naar de moskee te gaan?

Alleen tuig komt tuig tegen. De goede mannen en vrouwen zie je niet slenteren op straat en bezighouden met nonsens.

04-01-2007, 18:58
Je kan ook gewoon voor je kijken, en niets aantrekken van je omgeving.

Het is hun probleem, heb jij toch niks mee te maken? Voorjekijkendoorlopen.

04-01-2007, 18:58

Citaat door Strijdster81:
Waarom slenterde jij daar dan? Waarom was je niet op je werk? En niet excuus geven van ik was vrij want je had ook naar de moskee kunnen gaan of je ouders kunnen helpen! Alleen straatratten komen slentersletjes tegen. Hoe komt het dat onze mannen zo achteruit zijn gegaan dat ze liever gaan slenteren ipv te werken en naar de moskee te gaan?

Alleen tuig komt tuig tegen. De goede mannen en vrouwen zie je niet slenteren op straat en bezighouden met nonsens.



ik heb hier duidelijk te maken met he IQ van een strontvlieg of 1 van de slentertjes aangezien je zo op je teentjes bent getrapt...

Ik ging de stad in om kleren te kopen..mag dat?
Kun jij in mijn dagelijks leven zien wat ik doe? of ik naar de moskee ga? mijn ouders help? NEEN dus bemoei je met je eigen zaken als het over persoonlijke dingen gaat.

1 tip voor jouw : slenter vooral door

aju

04-01-2007, 18:58

Citaat door Matras:
echt subganallah nu herinner ik mij weer waarom ik niet meer de stad inga tfoe. En de grap is ook al probeer je hun blikke nte ontwijken ze plakken nets als kauwgom.


Het meisje in je ondertekening heeft haar wenkbrauwen ook geepileerd, dus waarschijnlijk trekken ze je aan. Soort zoekt soort.

Wees liever zelfreflectisch en open topics over je eigen gebreken in plaats van op anderen te vitten.

04-01-2007, 19:02
Verraden is met dubbele "r".

Maar ontopic nu. Elke mens draagt verantwoordelijkheid voor zichzelf. Wat jij kan doen is die meisjes aanspreken en hen goede raad geven. Wat zij ermee doen is niet jouw zaak. Begrijp je?

En doe wat aan de structuur in je zinnen. Ik zeg dit fisabililah.

04-01-2007, 19:03

Citaat door Strijdster81:
Waarom slenterde jij daar dan? Waarom was je niet op je werk? En niet excuus geven van ik was vrij want je had ook naar de moskee kunnen gaan of je ouders kunnen helpen! Alleen straatratten komen slentersletjes tegen. Hoe komt het dat onze mannen zo achteruit zijn gegaan dat ze liever gaan slenteren ipv te werken en naar de moskee te gaan?

Alleen tuig komt tuig tegen. De goede mannen en vrouwen zie je niet slenteren op straat en bezighouden met nonsens.



heb je dan een andere weg gevonden om ergens te komen waar je moet zijn ?

04-01-2007, 19:03

Citaat door Matras:
ik heb hier duidelijk te maken met he IQ van een strontvlieg of 1 van de slentertjes aangezien je zo op je teentjes bent getrapt...

Ik ging de stad in om kleren te kopen..mag dat?
Kun jij in mijn dagelijks leven zien wat ik doe? of ik naar de moskee ga? mijn ouders help? NEEN dus bemoei je met je eigen zaken als het over persoonlijke dingen gaat.

1 tip voor jouw : slenter vooral door

aju


Jij bent op jouw teentjes getrapt Einstein, niet ik!
Het slenteren laat ik over aan het ware straatratje zoals jou, ik heb het te druk met mijn studie en bijbaantje..

Je hebt laten zien uit wat voor hout je bent gesneden te oordelen naar je reactie; EERSTEKLAS nietsnut EN straatratje..

04-01-2007, 19:04

Citaat door Dr0mer:
Het meisje in je ondertekening heeft haar wenkbrauwen ook geepileerd, dus waarschijnlijk trekken ze je aan. Soort zoekt soort.



Dacht ik ook nog te zeggen. Maar ja, straks verwijt hij ons jaloers te zijn
Typisch.

De waarheid over zulke heren is dat ze maar al te graag naar strakke kontjes, diepe decolletés, geëpileerde wenkbrauwen, opgemaakte ogen, etc kijken... Eens die dames hen geen aandacht gunnen, worden ze sl.etjes.

04-01-2007, 19:06


We leven alweer in 2007.

04-01-2007, 19:08

Citaat door Tawayagetsh18:
We leven alweer in 2007.


En?

04-01-2007, 19:09

Citaat door Strijdster81:
Jij bent op jouw teentjes getrapt Einstein, niet ik!
Het slenteren laat ik over aan het ware straatratje zoals jou, ik heb het te druk met mijn studie en bijbaantje..

Je hebt laten zien uit wat voor hout je bent gesneden te oordelen naar je reactie; EERSTEKLAS nietsnut EN straatratje..



w/e...jij bent er zeker 1


en mijn OT heeft er niets mee te maken het gata om de vraag en geen van jullie heeft er antwoord op alleen maar aschuivingen op mij. Jammer, maar er valt ook niets anders te verwachten van straatsloeries als jullie 2

keep slentering hoeren

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9