Bekijk volle/desktop versie : het leven van een marokaanse en libanees meisje (wordt een hel voor der)



04-01-2007, 18:41
mijn levensverhaal(niet elke rijke meisje is gelukkig)

ik ga hier mijn levensverhaal schrijven.
hier onder heb je een klein stukje.

verhaal:

Nora
Said broer van Nora
Momedje broertje van Nora
Ibtissam Moeder van Nora




Verhaal:

Noraa noraa noraa word wakker je moet naar school zegt Said. Nora: Ssttt Said ik ben moe man en ik mag nog door slapen hiihihhi ik heb afspraak met dokter duss mag ik nog wat lekkerder uitslapen
Said: oke is goed maar schat ik wil niet dat je te laat op school komt. Nora: Oke is cool! Maar ga naar school voor je voor de 50ste keer weer te laat komt voor school
Said: is goed pas op je zelf en doe je best.
Nora: oke mijn broer zou het doen inshallah.

Half uurtje later.

Nora .
Ik ben lekker opgestaan nu nog me kleding aan trekken en dan bidden. Ik had gebid en ging naar de tandarts de tandarts zij tegen me van poets beter je tanden enzo maar ik trekte me der niks aan. Tandarts: Nora we zijn klaar uhhh kom je even een afspraakje maken? Nora: Ja is goed meneer Wolfman. Tandarts: oke dus het is 12januari eerste donderdag is het goed? Nora: jah het is prima meneer Wolfman. Nora: Doei Doei fijne dag verder. Tandarts: Jij ook meid.



Onder weg naar school: Ik zou graag eens een keertje met de tram naar school willen gaan en niet altijd met een mercedus auto of met een hummer man ik zou willen dat ik een normaal leven zou lijden niet een rijke leven altijd familieproblemen aan je hoofd of iets anders. ik zit op the britsch school of Amsterdam het is een leuke school met leuke leraren maar vrienden heb ik daar niet ik wordt daar altijd geplaagd maar dat maakt me geen ene moer uit




wat vinden jullie der van?

als jullie het goed vinden dan ga ik door:d



Op school aangekomen.

Goodmorning. Ik ging naar me klas ik gaf ze een briefje dat ik bij de tandarts was verder ging ik achter de laptop me werk doen. Ik was gek op leren en vooral op school maar die kinderen die daar op zaten vonden mij maar een kut kind en een nerd maar ik trekte me daar niks aan dus op een dag houden ze wel op. ik zou vandaag op school slapen omdat mijn moeder thuis bleef en me brada ook en me broertje maar me vader niet omdat die is al 2jaar vermist ik hoop dat ik hem nog ooit zou zien of informatie van hem kan vinden. Ik sliep op school because ik had daar mijn eige kamer en ik kon me daar goed concentreren en ik wou niet naar huis gaan because dan hoor ik problemen enzo en ik ben erg gevoelig en dan ga ik over die probleem denken en dan ga ik huilen enzo. Dus toen zij mijn moeder blijf maar op school is beter voor je enzo. Ik verveelde me wel maarja ik pakte een boek en begon hem te lezen en uiteindelijk viel ik in slaap.