Bekijk volle/desktop versie : biergist en aankomen?

04-01-2007, 15:45
hey dames,

ik had een vraagje. ik heb vele topics gezien hier over biergist dat je daarvan afvalt (zoiets was het). omdat ik een tijd ziek ben geweest en een eetstoornis heb opgelopen probeer ik nu weer op mijn oude gewicht te komen. ik heb van iemand pillen gekregen uit marokko en toen ik las wat erin zat zag ik biergist?? dus nu begrijp ik het even niet

en natuurlijk; hebben jullie goede tips om aan te komen?

04-01-2007, 21:17

ik slik ook biergist van de kruidvat maar hallo ik wil daar echt niet van afvallen dus als iemand het van jullie bevestigd gooi ik het meteen weg

04-01-2007, 22:26
biergist is om aan te komen als het goed is

04-01-2007, 22:55
Biergist komt vrij bij de productie van bier en is een rijke bron van B-vitaminen.

http://www.solgar.nl/ingredienten

???

05-01-2007, 10:00

Ik heb het ook wel eens gekocht om af te slanken.............. (heel lang geleden), maar ik viel er toen niet van af hoor :-).

05-01-2007, 10:35
is het niet haram?BIER-gist........

05-01-2007, 11:03
Bier-gist is toch geen alcohol? Het is gewoon een voedingssupplement.

05-01-2007, 13:28
ik heb ook gehoord dat als je biergistpilletjes inslikt dat je geen pukkels krijg klopt dat??? en zit er echt geen bier in ...?????

05-01-2007, 21:33
hey meiden,

bedankt voor jullie reacties. volgens mij is bier iets heel anders. iets natuurlijks soort van tarwe iets ik zou het niet weten:P ik weet alleen dat er geen alcohol in zit :d

05-01-2007, 21:36
nee daar zit geen bier in

05-01-2007, 22:06
Je komt er wel van bij, althans zo was het bij mij.Ik ben er 4 kilo van aangekomen. Dus ja, je kan er mee verdikken!

05-01-2007, 22:28
hoe kan je er nou verdikken t is toch alleen maar een vitamine b complex

22-06-2007, 21:55

Citaat door la_nature:
is het niet haram?BIER-gist........

het is niet haram..... heeft niks met alcohol te maken.

Biergist is een schimmel waarvan de cellen worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat onmisbaar is voor de aanmaak van de glucosetolerantiefactor.

In biergist zitten vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt bij de reacties die energie uit voedsel vrijmaken. Daarnaast bevat biergist veel andere vitaminen en mineralen en ook alle essentiële aminozuren - de bouwstenen van eiwitten - die het lichaam nodig heeft.

Biergist tabletten zijn een goede aanvulling op onze dagelijkse voeding bij een verminderde eetlust. Daarnaast is biergist geschikt voor inwendige huidverzorging. Biergist versnelt herstel na ziekte en bevalling en is bloedzuiverend.
De geur van biergist schijnt muggen af te schrikken.