Bekijk volle/desktop versie : Huwelijk en vrienden?! Wat dat ook mag wezen !!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

10-08-2003, 23:36
ik ga zo beginnen met een verhaal heb nog nooit geschreven


dus niet lachen over een paar minuten


na meerdere reacties ga ik verder

10-08-2003, 23:38


goooooooooo bro go bro go brootje:boogie:

zet een link bij mjlr

10-08-2003, 23:41
Begin maar zal ik zegge!
Ben benieuwd!

10-08-2003, 23:42
Hier komt ie





Nog een week denkt Montassir. Terwijl hij languit op zijn bed ligt. Dan moet het gebeuren, dan gaat hij trouwen. De gedachte maakt hem blij maar ook nerveus. Nooit heeft hij gedacht dat hij ooit zou trouwen. Met zijn gedachtes denkt hij zich in hoe het zou zijn met die kleine koters….
Nog een week en dan gaat het gebeuren. Volgens velen het mooiste moment van hun leven en volgens het anderen het begin van een drama. De gedachte maakt hem bang en stapt uit bed. Hij word geroepen …
Het is zijn ma die schreeuwt dat hij moet opschieten. Montassir mag dan wel trouwen maar is nog steeds student. Zijn geliefde Hassana werkt wel. Zij is een onafhankelijke vrouw en geeft leiding aan groepje vrijwilligers die zich inzetten voor gehandicapten. Een beeldschone dame die Montassir bij toeval heeft ontmoet… hij hielp haar eens bij de lokale supermarkt en raakte toen aan de praat. Hij vroeg haar om eens samen wat te gaan drinken en sindsdien klikte het. Het is nu alweer ruim een jaar geleden…Met zijn nog dromerige kop stapt hij de douche binnen…het water klatert over hem heen. De gedachte springt door zijn gezicht hoe zit een huwelijk in elkaar hoe ga ik er mee om. De standaard vragen. Ben ik er wel klaar voor vraagt hij zichzelf af. Opeens word ie wakker na bijna in slaap te zijn gesukkeld onder de douche en beseft dat ie nog maar luttele minuten heeft om de bus te halen. Snel springt hij in zijn kleren pakt de sandwich van tafel kust zijn moeder en vertrekt met zijn rugtas….

Eenmaal aangekomen op school groet hij Sadik. Zijn vriend door dik en dun wat hun wel niet samen hebben beleefd kan geen niemand breken… Althans in gedachten. Ze lopen samen naar het lokaal waar hun Spaanse les begint. Als eenmaal de leraar begint sukkelt Montassir in slaap. Althans hij dwaalt af, ver af naar de gedachte die hem brengt tot zijn toekomst. De toekomst die hem staat te wachten met Hassana. Trrrrrrrrrrrrrrr. De bel gaat. Snel springt hij op en vertrekt. Montassir en Sadik splitsen de wegen en gaan naar huis……

10-08-2003, 23:52



Citaat:
Origineel gepost door casagirl23


Schrijf snel verder!!!!
thanx voor je reactie

10-08-2003, 23:56
:schok:....mooi begin karim...

Way to go....

Ik wacht geduldig op een vervolg....(dus niet....ik ga je lekker lastigvallen...hahah...grappie hoor)

Doei doei...kis farah

11-08-2003, 00:03
'ik zei tog mensen..mijn bro kan schrijven als de beste..ben zoooooooooo proud

11-08-2003, 00:04
Vervolg


De wekker gaat en de telefoon er ook meteen achterna. Hij wordt gebeld en kijkt wie het is. Het is Sadik… hey man ga je morgen nog, waarheen dan, naar het feestje van Mhamed. Shit helemaal vergeten denkt ie , jah is goed haal me op om 9 ok. Is goed thalla. En hij loopt richting douche.

Vandaag heeft hij met Hassana afgesproken. De rest van de bruiloft afhandelen.
Hassana staat op hem te wachten, hij groet haar en ze gaan richting het cafeetje. Heb je het nog geregeld, het eten, jah lieverd en de band is ook geregeld. En bijna vergeten ik ga vanavond met Sadik naar een feest van een vriend dus ik zal je morgen pas weer zien hoop ik en ben onbereikbaar. Is goed schat ik kom morgen nog langs bij je ma ze had me nodig een vrouwengeval. Is goed nou tot morgen en anders spreek ik je woensdag wel.

Sadik staat te wachten voor de deur. Samen lopen ze naar Mhamed toe waar het feest gaat plaats vinden. Mhamed de player in de wijk heeft een eigen appartement en heeft maandelijks een feest waar vol op vertier en gespuis word gespoten. Ze lopen naar binnen en zien Mhamed staan, hij verwelkomt ze en zegt dat ze wat te drinken kunnen pakken. Ze nemen plaats aan een tafeltje nuttigen hun drankje en kijken wat rond. Sadik kijkt zijn ogen uit…. Wat een dames lopen hier rond zegt Sadik, maar die van jou is toch da bomb. Wat ijl je nu weer zo praat je niet over mijn vrouw jah zegt Montassir. Joke friend just a joke. Ik fokte jou ook op maak maar geintje Sadik en jah er lopen inderdaad vrouwen rond. Ze lopen effe naar het balkon en staan te loeren naar de voorbijgangers. Montassir draait zich om en kijkt strak in het gezicht van Salima. Het meisje uit de wijk dat betekent staat om haar mooie donkerbruine lokken en haar sierlijk loopje en wel niet te verstaan haar goddelijk lichaam. Montassir blijft stijf van angst staan en weet niks te zeggen. Salima ziet hem staan en zegt hallo Montassir weet nu helemaal niks meer te zeggen en zegt wie ben jij om maar even te laten weten dat hij haar niet persoonlijk kent. Ik ben Salima en jij bent Montassir toch? Ja maar hoe ken je mij. Jah Mhamed vertelt me net wie je was en ik heb al heel wat verhalen over je gehoord. Sadik geeft aan dat hij effe rondkijkt en later trugkomt…. Ze nemen plaats aan een tafeltje en het begint te klikken.

Sadik is truggekomen en Montassir neemt afscheid van Salima, hier heb je mijn telefoonnummer. Wie weet komt het je van pas. Sadik schrikt, eenmaal buiten spreekt Sadik hem aan en vraagt of ze weet dat hij gaat trouwen. Nee zegt ie, waarom heb je het niet vertelt idioot. Ben je helemaal bedonderd. Waar bemoei je je mee zegt Montassir. Waar ik me mee bemoei je hebt een beeldschone dame klaar staan ze houd van je ze geeft om je en respecteert je. Ze praktiseert wat wil je nog meer?! Wie zegt dat ik wat met haar ga beginnen gewoon een nummer gekregen man. Hou je mond schreeuwt Montassir. Is goed man ik probeer je alleen wakker te schudden nog 4 dagen en je gaat trouwen en op het einde zak je af. Terwijl je een bloedmooie vrouw aan je voeten hebt liggen. Ik waarschuw je alleen meer niet. Okey man sorry ik weet het ik. Ik val niet op haar…
Sadik ziet het aan zijn ogen …. schijn bedriegt. Hey thalla bel je nog oke en maak je geen zorgen komt goed….


morgen een nieuw vervolg Thalla

11-08-2003, 00:09
.....tot morgeh...


11-08-2003, 00:10
Ga dooooooorrrrrrr




Tbarkelah 3liek a zeyn je bent echt goed


That`s My Karim!





11-08-2003, 00:18
Dankjewel voor jullie reacties lieverds :blauwkus:


Ik ga door

11-08-2003, 00:23
Hey bro,

Je doet het goed..!!
Heb vertrouwen in jezelf..Je kan het!!
You go Boy..

Groetjes,
Sadddyyyyyy!!

11-08-2003, 00:27


Thanx Sadgirl

11-08-2003, 00:29
:tranen:..........kom op Klausje........NU!........je hebt tog niets te doen...

11-08-2003, 00:48

Citaat:
Origineel gepost door DieselGirly
:tranen:..........kom op Klausje........NU!........je hebt tog niets te doen...
jah omdat jij te stil bent op msn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7