Bekijk volle/desktop versie : De Posite Van De Marokkaanse Vrouw!!!!!



07-07-2002, 22:51
HALLO ALLEMAAL!!!!

IK VIND DAT WIJ VROUWEN TEN ONRECHTE WORDEN BEOORDEELD DOOR ONZE GEMEENSCHAP!!!!! WIJ ZIJN DIEGENEN DIE MAAGD HET HUWELIJK IN MOETEN, WIJ ZIJN DIEGENEN DIE ONZE FAMILIE-NAAM KUNNEN SCHADEN, WIJ ZIJN DIEGENEN DIE MOETEN VECHTEN VOOR ONZE LEVEN, WIJ ZIJN DIEGENEN DIE ALLES MOETEN SLIKKEN VAN ONZE MOSLIMBROEDERS...

DIT KLOPT TOCH NIET, WAT IS NU GOED EN WAT IS SLECHT, WE ZIJN ALLEMAAL MENS, EN WE HEBBEN ALLEMAAL ONZE DROMEN, MAAR HET VALT ME OP DAT SOMMIGEN ZO ONDER ONTWIKKELD ZIJN!!

IK WIL HEEL GRAAG WETEN HOE SOMMIGE HIEROVER DENKEN EN HOE JULLIE HET AANPAKKEN! WAT DOE JE NOU, OM JE DROOM TE REALISREN EN HOE VER ZOU JE GAAN?????

EN ALS JE MIST IN BENT GEGAAN, HOE ZOU JE HET DAN AANPAKKEN ZODAT JE LEVEN DAN WEL OP ROLLETJES GAAT LOPEN????

VEEL LIEFS,

WASSILA

08-07-2002, 11:23


Wat bedoel je eigenlijk??

Heb je een fout in je leven begaan? en je wilt opnieuw beginnen, maar je vindt dat de maatschappij je daarbij niet helpt?

Je hebt gelijk, de marokkaanse gemeenschap is wreed en kent geen genade.

Als een man een misstap maakt en hij komt terug in de maatschappij dan accepteren ze die meteen, maar een marokkaanse meisje is eigenlijk ter dood geschreven!

Waarom omdat het een mannencultuur is en ze halen de islam erbij alleen als het ze goed uitkomt!

Als je een misstap maakt, toon dan berouw aan Allah en ga een goed leven leiden in de hoop dat Allah je zou vergeven.

In nog minder ontwikkelde landen vermoorden of verbranden ze een vrouw die verdacht wordt van overspel ook als heeft niemand haar betrapt (pakistan bv).

08-07-2002, 21:12
Nee, ik bedoel niet dat ik een fout heb begaan, maar ik bedoel dat ik er gewoon genoeg van heb, ik werk en studeer, en verder ben ik een goed persoon. Maar keer op keer, moet ik mezelf verdedigen tegen zowel Marokkanen als Nederlanders op het FEIT, dat ik Marokkaan ben.

Van de Nederlanders krijg ik altijd te horen, dat ik ANDERS ben en van de Marokkanen ook. Nergens word ik geaccepteerd om het FEIT, dat ik mezelf ben, en worden we beoordeeld (ten nadele) door de Marokkaanse gemeenschap, terwijl ik me Marokkaans voel!!!

Juist de Marokkaanse gemeenschap moet ons (wij vrouwen) accepteren, zodat wij niet afwijken naar de andere gemeenschap!!!!!!!

Veel liefs,

Wassila

09-07-2002, 04:00
zoek geen acceptatie van mensen, alleen van Allah...

MrEsco

11-07-2002, 17:54


HmMmmMZZzzzzzzzzz, nou meisje niet alleen wij moslim meisjes moet het huwelijk als een maagd ingaan!! ook de jongens...... je moet alleen weten waar je mee bezig bent,en heop ver je met iets kan gaan! ya wassila, de meisjes kunne sneller hun reputatie verknallen dan de jongens>>>>>>>> WaArOm.........??? dat weet ik oopk niet! thallaaaaaaa meissie

11-07-2002, 22:42
as-salaam haleikoem wa rahmatoe allah wa barakatoe.

bismiallah rahmani arahim.

teneerste hoe is het met jullie broeders en zusters.

ik zelf ben een man en ik kan jullie niet ongelijk geven over het denkwijzen die er is over de vrouw. maar je moet denken dat een vrouw gezegen is door ALLAH swt. ieder mens hier op aarde is hier met een lot die je niet kan veranderen.

maar een goede moslim zal de weg proberen te volgen. het leven van Mohammed vzmh was ook niet makkelijk. maar gezegend is, en dit doordat hij een eerlijke mens was. het leven op aarde is niet makkelijk. geloof in allah en aanbid hem alleen.

broerders help je zuster wanneer dit nodig is, alleen komen we niet verder. maar met elkaars hulp zullen we insahallah de weg volgen die ons is verteld door Mohammed vzmh en de heilge Koran.

respect zal ik altijd hebben voor een vrouw, immers wie is mijn moeder die mij 9 maanden droeg, en mij opvoede tot wie ik ben.

zusters respect is er door de mensen die je lief hebben, helaas zijn er ook mensen die niet denken met het hart. maar deze mensen zullen zich zelf tegen komen.

as-salaam haleikoem.

ik vraag om vergiffenis indien ik mensen met mijn woorden pijn heb gedaan.

23-08-2002, 10:50

Citaat:
Origineel gepost door wassila
Nee, ik bedoel niet dat ik een fout heb begaan, maar ik bedoel dat ik er gewoon genoeg van heb, ik werk en studeer, en verder ben ik een goed persoon. Maar keer op keer, moet ik mezelf verdedigen tegen zowel Marokkanen als Nederlanders op het FEIT, dat ik Marokkaan ben.

Van de Nederlanders krijg ik altijd te horen, dat ik ANDERS ben en van de Marokkanen ook. Nergens word ik geaccepteerd om het FEIT, dat ik mezelf ben, en worden we beoordeeld (ten nadele) door de Marokkaanse gemeenschap, terwijl ik me Marokkaans voel!!!

Juist de Marokkaanse gemeenschap moet ons (wij vrouwen) accepteren, zodat wij niet afwijken naar de andere gemeenschap!!!!!!!

Veel liefs,

Wassila
weet je wassila,
zo voel ik me nu ook...

23-08-2002, 11:02
Wassila,soumyaa, veel moed
t'is niet gemakkelijk, maar ik zou zeggen geef niet op
en blijf verdomme allebei werken en studeren want dat
is niet haraam volgens de islam maar volgens de marrokaanse
mannen!!

Zolang je geweten zuiver is moet je je van niemand iets aantrekken,
ik weet ook wel dat da niet gemakkelijk is, maar ik ben er oprecht
van overtuigd dat diegene die het verdienen reeds in dit
leven beloond worden.

23-08-2002, 15:12

Citaat:
Origineel gepost door hafid_freak
Wassila,soumyaa, veel moed
t'is niet gemakkelijk, maar ik zou zeggen geef niet op
en blijf verdomme allebei werken en studeren want dat
is niet haraam volgens de islam maar volgens de marrokaanse
mannen!!

Zolang je geweten zuiver is moet je je van niemand iets aantrekken,
ik weet ook wel dat da niet gemakkelijk is, maar ik ben er oprecht
van overtuigd dat diegene die het verdienen reeds in dit
leven beloond worden.
hafid_freak dat zal ik zeker en vast doen!!!

thala

25-08-2002, 01:28

Citaat:
Origineel gepost door wassila
HALLO ALLEMAAL!!!!

IK VIND DAT WIJ VROUWEN TEN ONRECHTE WORDEN BEOORDEELD DOOR ONZE GEMEENSCHAP!!!!! WIJ ZIJN DIEGENEN DIE MAAGD HET HUWELIJK IN MOETEN, WIJ ZIJN DIEGENEN DIE ONZE FAMILIE-NAAM KUNNEN SCHADEN, WIJ ZIJN DIEGENEN DIE MOETEN VECHTEN VOOR ONZE LEVEN, WIJ ZIJN DIEGENEN DIE ALLES MOETEN SLIKKEN VAN ONZE MOSLIMBROEDERS...

DIT KLOPT TOCH NIET, WAT IS NU GOED EN WAT IS SLECHT, WE ZIJN ALLEMAAL MENS, EN WE HEBBEN ALLEMAAL ONZE DROMEN, MAAR HET VALT ME OP DAT SOMMIGEN ZO ONDER ONTWIKKELD ZIJN!!

IK WIL HEEL GRAAG WETEN HOE SOMMIGE HIEROVER DENKEN EN HOE JULLIE HET AANPAKKEN! WAT DOE JE NOU, OM JE DROOM TE REALISREN EN HOE VER ZOU JE GAAN?????

EN ALS JE MIST IN BENT GEGAAN, HOE ZOU JE HET DAN AANPAKKEN ZODAT JE LEVEN DAN WEL OP ROLLETJES GAAT LOPEN????

VEEL LIEFS,

WASSILA
Als je leeft als een praktiserende moslima en werkt, studeert of het huishouden doet, dan is er niets aan de hand.

03-02-2005, 09:30

Citaat door mata:
as-salaam haleikoem wa rahmatoe allah wa barakatoe.

bismiallah rahmani arahim.

teneerste hoe is het met jullie broeders en zusters.

ik zelf ben een man en ik kan jullie niet ongelijk geven over het denkwijzen die er is over de vrouw. maar je moet denken dat een vrouw gezegen is door ALLAH swt. ieder mens hier op aarde is hier met een lot die je niet kan veranderen.

maar een goede moslim zal de weg proberen te volgen. het leven van Mohammed vzmh was ook niet makkelijk. maar gezegend is, en dit doordat hij een eerlijke mens was. het leven op aarde is niet makkelijk. geloof in allah en aanbid hem alleen.

broerders help je zuster wanneer dit nodig is, alleen komen we niet verder. maar met elkaars hulp zullen we insahallah de weg volgen die ons is verteld door Mohammed vzmh en de heilge Koran.

respect zal ik altijd hebben voor een vrouw, immers wie is mijn moeder die mij 9 maanden droeg, en mij opvoede tot wie ik ben.

zusters respect is er door de mensen die je lief hebben, helaas zijn er ook mensen die niet denken met het hart. maar deze mensen zullen zich zelf tegen komen.

as-salaam haleikoem.

ik vraag om vergiffenis indien ik mensen met mijn woorden pijn heb gedaan.
Salaam Haleikum Makhlouf.

03-02-2005, 09:35
holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ziinnnn