Bekijk volle/desktop versie : graag ideeen, wat kan ik met deze glaasjes doen?



Pagina's : [1] 2

03-01-2007, 17:02
alle ideeen zijn welkom, wat kan ik hiermee?

een kaarsje erin? van die potpourri-blaadjes? ik hoop dat jullie creatieve ideeen hebben

gr.


03-01-2007, 17:04


vullen met hennabladeren bijvoorbeeld en een roosje en dan met een mooi groen lintje (hennagroen) een strakje vastmaken

succes

03-01-2007, 17:12

Citaat door Loepi:
vullen met hennabladeren bijvoorbeeld en een roosje en dan met een mooi groen lintje (hennagroen) een strakje vastmaken

succes


heel mooi idee, maar dat zou dan iets voor de hennadag moeten zijn, daarheb ik al wat ander voor, dit wil graag gebruiken als bedankjes op de dag zelf

03-01-2007, 17:24
Of kaarsjes in dOen !

03-01-2007, 17:26


thee inschenken en mij een glas geven

03-01-2007, 17:28

Citaat door mohammmeddd:
thee inschenken en mij een glas geven


crisis thuis met thee ofzo?

03-01-2007, 17:28
Of rOzen bladen in dOen !

03-01-2007, 17:28

Citaat door Gekke_Mientje:
Of kaarsjes in dOen !


kaarsjes vond ik eigenlijk zo saai idee

03-01-2007, 17:29
kleine geurkaarsjes in stoppen

03-01-2007, 17:29

Citaat door Imanes_shop:
crisis thuis met thee ofzo?



Nee gewoon trek in, een glaasje ne3ne3 thee. Je mag ook wat spontaner reageren mevrouw zal je echt geen kwaad doen.

En dat gezichtje hou dat maar voor de mensen die je persoonlijk kent en waar je je aan irriteert.

03-01-2007, 17:32

Citaat door mohammmeddd:
Nee gewoon trek in, een glaasje ne3ne3 thee. Je mag ook wat spontaner reageren mevrouw zal je echt geen kwaad doen.

En dat gezichtje hou dat maar voor de mensen die je persoonlijk kent en waar je je aan irriteert.


wauw he, is dat gezichtje dan zo errrruuuggg

oke oke zo beter

03-01-2007, 17:41
Ik ben best creatief van aard..

even denken...

- Je zou de glaasje met decoratie stickers (thema:trouwen) kunnen beplakken...ziet er heel proffesioneel uit....en dan met stofje sluiten en lint.

- Je zou ze kunnen beschilderen met glasverf...al kost dit wel veel tijd...

- Je kunt er spul ( wit, rood ofzo)in doen ...ben de naam kwijt...van dat gekleurde engelenhaar.... en dan een paar pareltjes erop leggen en het glaasje dicht strikken met mooi stof en lint.

- je kunt er gekleurd water in doen...rood, paars, geel wat je maar wilt maar moet wel waterdicht dekseltje hebben...

- je kunt er marsepein in doen, iets van een duifje, hartje etc...en dan sluiten.

nou ik heb nog veel meer ideeen hoor, als je ze nodig hebt..

03-01-2007, 17:44



Citaat door Weddingdress:
Ik ben best creatief van aard..

even denken...

- Je zou de glaasje met decoratie stickers (thema:trouwen) kunnen beplakken...ziet er heel proffesioneel uit....en dan met stofje sluiten en lint.

- Je zou ze kunnen beschilderen met glasverf...al kost dit wel veel tijd...

- Je kunt er spul ( wit, rood ofzo)in doen ...ben de naam kwijt...van dat gekleurde engelenhaar.... en dan een paar pareltjes erop leggen en het glaasje dicht strikken met mooi stof en lint.

- je kunt er gekleurd water in doen...rood, paars, geel wat je maar wilt maar moet wel waterdicht dekseltje hebben...

- je kunt er marsepein in doen, iets van een duifje, hartje etc...en dan sluiten.

nou ik heb nog veel meer ideeen hoor, als je ze nodig hebt..


wauwie dat klinkt goed allemaal, maar waar kan ik bijv. gouden glasverft kopen? ik heb wel van die spuitbussen thuis, kan het ook daarmee?

03-01-2007, 17:53

Citaat door Imanes_shop:
wauwie dat klinkt goed allemaal, maar waar kan ik bijv. gouden glasverft kopen? ik heb wel van die spuitbussen thuis, kan het ook daarmee?


Creatief ...dat ben ik..

Ik weet niet of het pakt...want glas is glad....
Als het niet daarmee lukt, dan moet je even naar de pipoo's gaan..
Dat is een winkel met allemaal doe het zelf dingetjes..

03-01-2007, 17:56

Citaat door Weddingdress:
Creatief ...dat ben ik..

Ik weet niet of het pakt...want glas is glad....
Als het niet daarmee lukt, dan moet je even naar de pipoo's gaan..
Dat is een winkel met allemaal doe het zelf dingetjes..


aan de andere kant, heb ik een beetje spijt dat ik het zelf wil gaan doen, had beter even naar een bedankjes zaak kunnen gaan ofzo, scheelt echt even wat energie en tijd, ik dacht dat ik crea was maar valt toch wel even tegen als ik iets voor mezelf moet bedenken

thanks meid!!

Pagina's : [1] 2